decrypter Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 witam niedawno zakupiłem auto,od samego początku nie działała wskazówka temp.tzn po przejechaniu kilku,nawet kilkunastu km temp.nie drgnęła,zgasiłem auto zapaliłem ponownie i jest 90 stopni,jadę sobie a tu nagle spada znow to 50 stopni,pojechałem do mechanika stwierdził że to czujnik ten na tyle silnika(sprawdził pod kompem)(zielony,4 przewody)wymienił i okazało się że temp. trzyma z tym że 70 stopni czasami nagły skok na 90 i znów 70, nie chce kupić termostatu jeśli jest nie potrzebny bo to wydatek z rzędu 100EUR.Czujnik jaki wymienił to jakiś za 18EUR na pewno nie oryginał. Myślę że po przejechaniu 20km ostrej jazdy powinno pokazać spokojnie 90 stopni. Jak mam 70 stopni zgaszę auto,zapale ponownie to czasem wskakuje na 90 stopni i wskazówka spada od razu do 70 stopni.
Onkel Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 A jaki błąd mu wyskoczył na VAG-u?? Ten czujnik dobrze wymienił bo on jest odpowiedzialny za wskazania na desce. A auto dobrze grzeje?? Dobrze jakby jeszcze sprawdził temperaturę na VAG-u ile tam pokazuje. I porównać z tym na desce.
decrypter Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 jako że mi to nie daje spokoju to już wiem o co chodzi,na Vag był błąd czujnika,zagrzałem teraz auto pod domem normalnie pokazuje 90 stopni cały czas bardzo ładnie,problem się zaczyna jak wyskoczę na szybszą drogę,dłuższa prosta to wtedy temp. spada do 70 i tak znów stanę w miejscu i rośnie spowrotem do 90.
szymon86_22 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 teromostat nie zastanawiaj sie tylko wymieniaj, od razu trzeba było zajrzec do termo... ja miałem identycznie, jak jechałem 70 jak sie zatrzymałem 90 nawet na zgaszonym silniku :-) kupiłem wahlera za 70 zł i jak ręką odioł 90 jak słup. A też magicy z forum i nie z forum wymyslali różne głuoty. Zaczynaj od najprostszych logicznych rzeczy zawsze... pozdrawiam
decrypter Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 no tak myślałem tylko z tego co się orientuje to do 2.0 ALT termostat jest w jakiejś tam obudowie z czujnikiem razem i kosztuje koło 100EUR i wymienić też nie jest tak łatwo.Jak już wymienię to dam znać czy pomogło.
risones Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 To prawda termostat w ALT-ku jest drogi a wymiana to jakaś masakra zero miejsca
szymon86_22 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 wymieniaj na bank termo.... napisz jak i co
decrypter Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Jakby ktoś był zainteresowany to w Irlandii w salonie Audii termostat do silnika 2.0 ALT kosztuje 90EUR z VAT
itor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jakby ktoś był zainteresowany to w Irlandii w salonie Audii termostat do silnika 2.0 ALT kosztuje 90EUR z VAT no tyle kosztuje...
WinterOOOO Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Dla pewności rozgrzej na postoju do 70*C i złap za dolny wąż od chłodnicy jak będzie ciepły to na bank termo. Ceny termo raczej niższej nie znajdziesz...
michal_g84 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 jak zgasisz silnik to nie dziwne że dochodzi do 90, bo nie ma obiegu płynu wtedy, najpewniej będziesz miał termostat do wymiany
dixon39 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Jakby ktoś był zainteresowany to w Irlandii w salonie Audii termostat do silnika 2.0 ALT kosztuje 90EUR z VAT Ja piernicze ja do swojego modelu kupilem za 7 funtow ale za to mam przeplywke do wymiany co kosztuje 230 funtow Co do Ciebie kolego to termostat masz walniety tak jak koledzy pisza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się