Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Problem z temperatura na zegarze


decrypter

Rekomendowane odpowiedzi

witam

niedawno zakupiłem auto,od samego początku nie działała wskazówka temp.tzn po przejechaniu kilku,nawet kilkunastu km temp.nie drgnęła,zgasiłem auto zapaliłem ponownie i jest 90 stopni,jadę sobie a tu nagle spada znow to 50 stopni,pojechałem do mechanika stwierdził że to czujnik ten na tyle silnika(sprawdził pod kompem)(zielony,4 przewody)wymienił i okazało się że temp. trzyma z tym że 70 stopni czasami nagły skok na 90 i znów 70,

nie chce kupić termostatu jeśli jest nie potrzebny bo to wydatek z rzędu 100EUR.Czujnik jaki wymienił to jakiś za 18EUR na pewno nie oryginał.

Myślę że po przejechaniu 20km ostrej jazdy powinno pokazać spokojnie 90 stopni.

Jak mam 70 stopni zgaszę auto,zapale ponownie to czasem wskakuje na 90 stopni i wskazówka spada od razu do 70 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki błąd mu wyskoczył na VAG-u?? Ten czujnik dobrze wymienił bo on jest odpowiedzialny za wskazania na desce. A auto dobrze grzeje?? Dobrze jakby jeszcze sprawdził temperaturę na VAG-u ile tam pokazuje. I porównać z tym na desce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że mi to nie daje spokoju to już wiem o co chodzi,na Vag był błąd czujnika,zagrzałem teraz auto pod domem normalnie pokazuje 90 stopni cały czas bardzo ładnie,problem się zaczyna jak wyskoczę na szybszą drogę,dłuższa prosta to wtedy temp. spada do 70 i tak znów stanę w miejscu i rośnie spowrotem do 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teromostat nie zastanawiaj sie tylko wymieniaj, od razu trzeba było zajrzec do termo... ja miałem identycznie, jak jechałem 70 jak sie zatrzymałem 90 nawet na zgaszonym silniku :-) kupiłem wahlera za 70 zł i jak ręką odioł 90 jak słup. A też magicy z forum i nie z forum wymyslali różne głuoty. Zaczynaj od najprostszych logicznych rzeczy zawsze... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak myślałem tylko z tego co się orientuje to do 2.0 ALT termostat jest w jakiejś tam obudowie z czujnikiem razem i kosztuje koło 100EUR i wymienić też nie jest tak łatwo.Jak już wymienię to dam znać czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda termostat w ALT-ku jest drogi a wymiana to jakaś masakra zero miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności rozgrzej na postoju do 70*C i złap za dolny wąż od chłodnicy jak będzie ciepły to na bank termo.

Ceny termo raczej niższej nie znajdziesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zgasisz silnik to nie dziwne że dochodzi do 90, bo nie ma obiegu płynu wtedy, najpewniej będziesz miał termostat do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś był zainteresowany to w Irlandii w salonie Audii termostat do silnika 2.0 ALT kosztuje 90EUR z VAT :wallbash::shocked:

Ja piernicze ja do swojego modelu kupilem za 7 funtow :tongue4: ale za to mam przeplywke do wymiany co kosztuje 230 funtow :polew:

Co do Ciebie kolego to termostat masz walniety tak jak koledzy pisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...