piness Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam Mam problem z palącą się kontrolką czujnika klocków hamulcowych. Kupiłem auto miesiąc temu i sygnalizowało na wyświetlaczu FIS, że są klocki do wymiany. Wymieniłem tarcze i klocki na ATE. Po wymianie jest identyczna sytuacja:/ mechanik który mi to wymieniał stwierdził, że poprzedni właściciel auta poprzecinał kable. Z jednej strony udało się zrobić zaś z drugiej jest większy problem. Moje pytanie brzmi następująco czy da się wyłączyć ten komunikat na FIS za pomocą VAG??
lukjar7 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 przeciez kable sa lewy przod i prawy tyl, polutuj kable i bedzi z glowy
Kowi87 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 A moze to czujnik ABS nie sprawny bądź wiązka :gwizdanie: ostatnio to wymieniałem
piness Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Polutowane zostały. W jednym kole mierząc miernikiem jest jakieś napięcie a w drugim brak. Za bardzo się nie znam na tym ale tak mi tłumaczył mechanik, że trzeba by komputer do góry i sprawdzać od góry. Wiem, że mam wszystko wymienione i 2 razy w roku zmieniam koła także będę monitorował stan hamulców. czy jest możliwość wyłączenia tego VAG??
Kowi87 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 A sprawdzałes samą wiazke od czujnika ABS, ona jest podwójna i odpowiada własnie za monit o zuzytych klockach, jesli tam jest przerwany obwód to masz własnie na FISie monit
piness Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Przewód od czujnika klocków idzie oddzielnie niż przewód od ABS. Wchodzi gdzieś w okolicach komputera pod szybą. Na tym właśnie przewodzie nie ma napięcia po włączeniu zapłonu. Na drugim kole pojawia się napięcie około 5V. O jakiej wiązce piszesz?
lukjar7 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 nie mierz napięcia tylko rezystancje klocków i przewodów
Kowi87 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Przewód od czujnika klocków idzie oddzielnie niż przewód od ABS. Wchodzi gdzieś w okolicach komputera pod szybą. Na tym właśnie przewodzie nie ma napięcia po włączeniu zapłonu. Na drugim kole pojawia się napięcie około 5V. O jakiej wiązce piszesz? idzie w jednym przewodzie jako dwie wiązki, i jak jedno zawodzi to wymienia sie całość Ja problem opisywałem tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202418.0 taka wiazka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się