predki74 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 W serwisie do silnika AVJ kat kosztuje koło 2700 zł bo musi spełniać swoje parametry też sie zastanawiałem aby kupić kat inny ale odradzali mi ludzie że zapłacę dużo to samo będę miał jak wywalę kata
domjenick Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 W serwisie do silnika AVJ kat kosztuje koło 2700 zł bo musi spełniać swoje parametry też sie zastanawiałem aby kupić kat inny ale odradzali mi ludzie że zapłacę dużo to samo będę miał jak wywalę kata polecam EL-TEChttp://www.el-tec.pl/pl/index.html kolesiowi robiliśmy BEXa na ponad 260 koni i właśnie oni zrobili sportowy katalizator-większy przepływ,ale spełnia wszystkie normy
Lampi Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 Kat ten był kupiony w Anglii w sklepie z warsztatem specjalizującym się układami wydechowymi... A wstawiał polski mechanior.. ciekawostką będzie że po wymianie auto pokonało dystans ok 1500 km z Anglii do Polski bez wywalania owego błędu.
predki74 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 A może się rozsypał i lata wkład w środku ?
Lampi Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Z tego co widze kolega Mario_ ma podobny kat i wysunął drugą sondę o 3 cm i śmiga http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=132940.0 A czy mój się rozsypał to ciężko stwierdzić, choć dochodzi mnie pewien hałas ale wydaje się jakby ze środkowego, tak na drugim lub trzecim biegu kiedy lekko przybutuję, jakby świst połączony z cichym wierceniem - ciężko opisać . Tłumik srodkowy szczelny i siatka też...
predki74 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 to nie jest kat ino zamiennik taki sam mam, tam tylko rura jest w środku .
Lampi Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 ten mój kat tak właśnie wygląda.. a zrobiłem kody gotowości i wyszło Co to jest secondary air injection? i czy macie jeszcze jakiś pomysł co to może być z tym katem? A jeśli gdzieś na układzie wydechowym jest dziupla, wywalało by kata? albo jeśli tłumiki końcowe są zużyte/dziurawe/wypalony lub dziurawy wkład.. Czy miało by to związek z pojawiającym się checkiem??
domjenick Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 Co to jest secondary air injection? pompa SAI jest pomiędzy turbiną,a intercoolerem i ma za zadanie wentylowanie komory zaworów A jeśli gdzieś na układzie wydechowym jest dziupla, wywalało by kata? albo jeśli tłumiki końcowe są zużyte/dziurawe/wypalony lub dziurawy wkład.. Czy miało by to związek z pojawiającym się checkiem?? nie ma wpływu na checka,ja mam dziurę zaraz za katem i nic się nie dzieje,jedyne co może być w takim wypadku-to ilość dwutlenku węgla w spalinach się zwiększy,ale to dopiero sonda Ci powie
Lampi Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 to wszystkie moje podejrzenia odnośnie tego kata poszły się...
Onkel Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Kolego nic nie wymyślisz. Kumpel też ma taki zamiennik kata od Pna Gruchota i nie zawsze ale wywala błąd kata. Podjeżdża usuwam mu i tak cały czas. Teraz umówił się gdzieś na wyłączenie drugiej sondy ale musiałbym zapytać gdzie dokładnie...
Lampi Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 Tego się właśnie obawiałem... a to można sobie sondę tak poprostu wyłączyć??
predki74 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 dobry tuner we wrocku załatwiłem na sierpień za 400zl
domjenick Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Tego się właśnie obawiałem... a to można sobie sondę tak poprostu wyłączyć?? no pewnie,ze można,przecież jak się usuwa kata i wstawia rurkę-to sondę się odłącza,lub sobie wisi i jeździ się z checkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się