Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Nowy kat i wciąż wyskakujący błąd kata


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a kto robił tego kata?

Opublikowano

W serwisie do silnika AVJ kat kosztuje koło 2700 zł bo musi spełniać swoje parametry też sie zastanawiałem aby kupić kat inny ale odradzali mi ludzie że zapłacę dużo to samo będę miał jak wywalę kata

Opublikowano

W serwisie do silnika AVJ kat kosztuje koło 2700 zł bo musi spełniać swoje parametry też sie zastanawiałem aby kupić kat inny ale odradzali mi ludzie że zapłacę dużo to samo będę miał jak wywalę kata

polecam EL-TEC

http://www.el-tec.pl/pl/index.html

kolesiowi robiliśmy BEXa na ponad 260 koni i właśnie oni zrobili sportowy katalizator-większy przepływ,ale spełnia wszystkie normy

Opublikowano

Kat ten był kupiony w Anglii w sklepie z warsztatem specjalizującym się układami wydechowymi... A wstawiał polski mechanior.. ciekawostką będzie że po wymianie auto pokonało dystans ok 1500 km z Anglii do Polski bez wywalania owego błędu. :mysli:

Opublikowano

A może się rozsypał i lata wkład w środku ?

Opublikowano

Z tego co widze kolega Mario_ ma podobny kat i wysunął drugą sondę o 3 cm i śmiga

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=132940.0

A czy mój się rozsypał to ciężko stwierdzić, choć dochodzi mnie pewien hałas ale wydaje się jakby ze środkowego, tak na drugim lub trzecim biegu kiedy lekko przybutuję, jakby świst połączony z cichym wierceniem - ciężko opisać :confused4: . Tłumik srodkowy szczelny i siatka też...

Opublikowano

to nie jest kat ino zamiennik taki sam mam, tam tylko rura jest w środku .

Opublikowano

ten mój kat tak właśnie wygląda.. :mysli: a zrobiłem kody gotowości i wyszło

capturede.jpg

Co to jest secondary air injection? i czy macie jeszcze jakiś pomysł co to może być z tym katem? A jeśli gdzieś na układzie wydechowym jest dziupla, wywalało by kata? albo jeśli tłumiki końcowe są zużyte/dziurawe/wypalony lub dziurawy wkład.. Czy miało by to związek z pojawiającym się checkiem??

Opublikowano

Co to jest secondary air injection?

pompa SAI jest pomiędzy turbiną,a intercoolerem i ma za zadanie wentylowanie komory zaworów

A jeśli gdzieś na układzie wydechowym jest dziupla, wywalało by kata? albo jeśli tłumiki końcowe są zużyte/dziurawe/wypalony lub dziurawy wkład.. Czy miało by to związek z pojawiającym się checkiem??

nie ma wpływu na checka,ja mam dziurę zaraz za katem i nic się nie dzieje,jedyne co może być w takim wypadku-to ilość dwutlenku węgla w spalinach się zwiększy,ale to dopiero sonda Ci powie :wink4:
Opublikowano

Kolego nic nie wymyślisz. Kumpel też ma taki zamiennik kata od Pna Gruchota i nie zawsze ale wywala błąd kata. Podjeżdża usuwam mu i tak cały czas. Teraz umówił się gdzieś na wyłączenie drugiej sondy ale musiałbym zapytać gdzie dokładnie...

Opublikowano

dobry tuner we wrocku załatwiłem na sierpień za 400zl

Opublikowano

Tego się właśnie obawiałem... :disgust: a to można sobie sondę tak poprostu wyłączyć?? :kox:

no pewnie,ze można,przecież jak się usuwa kata i wstawia rurkę-to sondę się odłącza,lub sobie wisi i jeździ się z checkiem :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...