pet3r Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Malo tego znam s4 na k04 ktore z moca 400ps i 600Nm rownierz lata na seryjnym sprzegle i doskonale daje sobie rade? jak to wytlumaczysz? jeszcze mi powiedz, że na tym sprzęgle zrobi taki sam przebieg jak przy seryjnym silniku... zresztą jakoś nie mogę znaleźć logiki w pytaniu do zacytowanego fragmentu.
adams78 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 kosiniak nie byłeś wzywany do odpowiedzi - pisałem o zwykłych, seryjnych A4-kach. Malo tego znam s4 na k04 ktore z moca 400ps i 600Nm rownierz lata na seryjnym sprzegle i doskonale daje sobie rade? jak to wytlumaczysz? To czary-mary
kosiniak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 jeszcze mi powiedz, że na tym sprzęgle zrobi taki sam przebieg jak przy seryjnym silniku... a czemu nie?[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 10:00_________________________________________________ kosiniak nie byłeś wzywany do odpowiedzi - pisałem o zwykłych, seryjnych A4-kach. Malo tego znam s4 na k04 ktore z moca 400ps i 600Nm rownierz lata na seryjnym sprzegle i doskonale daje sobie rade? jak to wytlumaczysz? To czary-mary tu akurat nie ma roznicy!
pet3r Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 jeszcze mi powiedz, że na tym sprzęgle zrobi taki sam przebieg jak przy seryjnym silniku... większy moment = większe tarcie, częstsze uślizgi, itp = większe zużycie. różnica może ogromna nie będzie ale będzie na pewno.
kosiniak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 przy normalnej jezdzie na bank nie zabije go wczesniej! przy upalaniu owszem i to duzo wczesniej:)
Buba Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 przy normalnej jezdzie na bank nie zabije go wczesniej! przy upalaniu owszem i to duzo wczesniej:)
letallec Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Ogarnijcie się. Jeszcze ktoś naprawdę pomyśli ze Quattro jest słabe. A Wy tymczasem o sprzęgle i dwumasie..
Buba Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 ja bardzo zaluje ze nie kupilem z Q. teraz sie zastanawiam czy nie sprzedac ale troche mi szkoda....
kosiniak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 nie bedzie ci szkoda jak sie przejedziesz
ono Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Ogarnijcie się. Jeszcze ktoś naprawdę pomyśli ze Quattro jest słabe. A Wy tymczasem o sprzęgle i dwumasie.. Nie jest słabe ,jest wystarczające do normalnego użytkowania, nie wytrzymuje palenia gumy ,strzałów ze sprzęgła itd, a chyba o tym jest temat .
kosiniak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 kolego uwierz ze wytrzymuje, do tego jest tak prostym napedem ze jego serwis jest naprawde bardzo tani
rav Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 kolego uwierz ze wytrzymuje, do tego jest tak prostym napedem ze jego serwis jest naprawde bardzo tani Ale pewno do czasu. Nawet najbardziej proste i odporne konstrukcje da się zaj..bać. Napewno quattro nie służy do palenia gum lecz ma na celu bezpieczeństwo i komfort jazdy.
szkopek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 ten temat staje sie nudny,jak ktos bedzie przeginal to zajedzie wszystko;FWD,RWD i QUATTRO.............
poziek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Trochę Panowie się wam pogibało... Ono ma rację jeżeli chodzi o przeniesienie napędu...tzn. sprzęgło i dwumas dostają po pupie dużo bardziej w quattro niż w FWD czy RWD. Nie wspominając o mocniejszych autach z dużym momentem obrotowym. Ale sam napęd quattro jest w zasadzie niezniszczalny. I tutaj Oniak trochę przekoloryzował. Jaki wytrzymały to napęd niech świadczą auta grupy S2 czy S1 czy wcześniejsze audi, które wygrywały w rajdowych mistrzostwach świata... Od tamtej pory ten napęd się nic nie zmienił... Czy chociażby S4 Killer - on do tej pory śmiga na seryjnych napędach, jedyna co wymieniali to półośki. Całkowicie rozumiem zatem reakcję kosiniaka na te wasze teksty typu, że quattro to tylko do komfortowej jazdy...Panowie no :polew: :polew: Reasumując quattro można upalać, piszczeć na asfalcie, katować itp. Z napędem nic złego się nie stanie w przeciwieństwie do sprzęgła i dwumasa.
kosiniak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 kolego uwierz ze wytrzymuje, do tego jest tak prostym napedem ze jego serwis jest naprawde bardzo tani Ale pewno do czasu. Nawet najbardziej proste i odporne konstrukcje da się zaj..bać. Napewno quattro nie służy do palenia gum lecz ma na celu bezpieczeństwo i komfort jazdy. palenie gum to dla mnie w ogole jakis inny swiat
KOval81 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Panowie - tak jak napisał Poziek, Quattro to naprawdę cholernie mocny rodzaj napędu Nie interpretujmy tutaj podzespolów typu sprzęgło, czy dwumas jako Q, bo to troszkę bez sensu. Te bajery niestety strasznie dostają w dupsko przy ostrzejszych poczynaniach, ale sam Q jest praktycznie nie do zajechania. Zwyklakiem Audi z Q można się poślizgać na szutrach, mokrej kostce, albo sniegach i lodach - ten napęd jest zrobiony po to, aby ułatwić jazdę i poprawić trakcję. FWD - napęd niestety dla emerytów i ludzi spokojnie jeżdżących Głupota, jak ktoś wyżej pisał, że fajnie sie ślizga z FWD. Fajnie to jest, jak w ślizgim zakręcie przód sp***rza do rowu a nie skręca RWD - świetna zabawka dla potrafiących zapanować nad wyprzedzającym tyłem :>
szkopek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 zgadzam sie z toba kolego KOval81 nic dodac nic ujac
pet3r Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 w quattro są jeszcze podzespoły, których w FWD nie ma - wał, podpory, osie, przeguby, inna konstrukcja zawieszenia... niestety wszystko to kosztuje krocie i zazwyczaj jest nie do dostania poza ASO. podam przykład przegubów tylnych do S8 - tylko ASO - wew 1800 zł /szt, zew 600 zł /szt. przypuszczam, że części do mocniejszych czwórek kosztują podobnie. warto wziąć to pod uwagę przy upalaniu
kosiniak Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Polosie i przeguby w s4 pasuja z VW t4, koszt niby niewymiennego lozyska walu to az 120pln choc musi naprawde byc mocno wyeksploatowane zeby bylo do wymiany, z regoly pomaga demontaz, mycie i nowy smar. Koszt podpory do s4 to az 400pln, jest tego juz sporo, tez niby nie ma poza aso. Panowie to tak jak z japonczykami, ludzie dalej twierdza ze czesci do nich sa niebotycznie drogie! To mity!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się