Kit Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam ponownie na forum kolega mnie prosił o założenie tematu ma A4 [b7] TDI 2.0 2005 auto straciło moc wygląda na tryb awaryjny, świeci się kontrolka ciśnienia oleju po wciśnięciu mocno pedału gazu (jak już zwalnia obroty) słychać w okolicy silnika lekkie puknięcie (choć ciężko to nazwać metalicznym dzwiękiem raczej coś głuchego)jest to w okolicy turbiny do tego spaliny gdzieś wylatują z silnika próbowałem podłączyć polski-VAG , VAG-com ale brak komunikacji nie mam z tym problemu z A4 b6 a w B7 nie mogę się połączyć.pozdrawiam [mod]Jaki model silnika? bo może to jest ogólnie przypadłość tego modelu[/mod]
wrclaguna Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Pewnie BLB poczytaj troche na forum czuje ze kolega bedzie mial wydatki
NYNA Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Szczególnie że jeszcze jeździ z palacą się kontrolką oleju :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73643.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.0
mariuszsal Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jak jeździ tak dalej to chyba tylko pierwszy link który podałeś mu się przyda. A to, że turbo stuka to chyba tylko potwierdzenie tego, że zdycha/zdechło.
.Pablo. Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Sorry za OT ale kto jeździ z zapaloną kontrolką oleju Z opisów wynika że kolega będzie miał duże wydatki. Do sprawdzenia napęd pompy oleju
Kit Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Ten kolega to Irlandczyk auto stoi nie jezdił odkąd ma tryb awaryjny, a wie że ceny w Irlandzkim ASO to masakra czy jak zrobię jakieś logi grup to coś się więcej dowiem tylko jakim programem? bo vag-com ,polski-vag port status jest OK ale interface coś nie chcę zagadać pomijając to że w mojej B6 bez problemu się łączy. P.S. co do modelu silnika jutro się dowiem. Pozdrawiam klubowiczów bo nie raz mi pomogli
studziany Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Jak masz kabel na kkl to w B7 Ci niezabangla. W B7 masz komunikacje po CANie. pozdr
antonio Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jak masz kabel na kkl to w B7 Ci niezabangla. W B7 masz komunikacje po CANie. pozdr diagnostykę silnika w B7 da się przeprowadzić za pomocą kabelka KKL
Ghostrider Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Jak masz kabel na kkl to w B7 Ci niezabangla. W B7 masz komunikacje po CANie. pozdr diagnostykę silnika w B7 da się przeprowadzić za pomocą kabelka KKL A można wiedzieć jak?? Mam zarówno CANa i KKL i BLB w B7 KKL nie rusza, a CAN bez najmniejszego problemu. Pozdrawiam
antonio Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Jak masz kabel na kkl to w B7 Ci niezabangla. W B7 masz komunikacje po CANie. pozdr diagnostykę silnika w B7 da się przeprowadzić za pomocą kabelka KKL A można wiedzieć jak?? Mam zarówno CANa i KKL i BLB w B7 KKL nie rusza, a CAN bez najmniejszego problemu. Pozdrawiam na jakim programie śmigasz KKL'em??? w swoich postach opisywałem logowanie się do sterownika silnika w B7 z motorem 2.5 TDI
Ghostrider Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Jak masz kabel na kkl to w B7 Ci niezabangla. W B7 masz komunikacje po CANie. pozdr diagnostykę silnika w B7 da się przeprowadzić za pomocą kabelka KKL A można wiedzieć jak?? Mam zarówno CANa i KKL i BLB w B7 KKL nie rusza, a CAN bez najmniejszego problemu. Pozdrawiam na jakim programie śmigasz KKL'em??? w swoich postach opisywałem logowanie się do sterownika silnika w B7 z motorem 2.5 TDI VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się