Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wyjąca pompa wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam problem z wyjaca pompa wspomagania, czytalem juz wszystkie posty na ten temat i dalej brak odpowiedzi i rezultatów...

historia wyglada tak:

padla mi maglownica wiec oddalem samochod na wymiane, zalozyli mi regenerowany magiel na ktory dostalem rok gwarancji, odbieram samochod i lipa wspomagania brak... wiadomo pompa ktora juz mi ciekla wiec kazalem wymienic. mechanior oddal moja pompe do regeneracji zrobili przy okazji wymienili przewod idacy od pompy do magla na jakis zamiennik za 150 pln i pupa nie bylo wspomagania na niskich obrotach, wiec zalatwili druga pompe ktora wyla jak cholera!! no dobra wina dupnych pomp wiec kazalem kupic nowa pompe w sklepie Fota 400 pln, zamontowali i kolejna wielka pupa!! przy obrotach ponad 3tys wyje jak cholera... Panowie co robic?? uklad jest zalany plynem mobil ATF 220, w zbiorniczku siatka jest nienaruszona (zdjecie -> http://imageshack.us/photo/my-images/819/15062011153.jpg/ ), plyn w zbiorniczku plynie ze "srednia predkoscia" :)

moje podejrzenia:

- nie ten plyn wspomagania

- wadliwa nowa pompa

- albo ten cholerny waz do maglownicy jakis lipny

prosze o pomoc

Opublikowano

Z autopsji wiem, że dorabiany wąż może się nie sprawdzić. Niedawno taki założyłem- pompa wyje, płyn w zbiorniczku buzuje. Z bólem serca zamówiłem wąż oryginalny, teraz czekam i liczę, że to rozwiąże problem.

Płyn do wspomaganie też raczej nie ten- powinien byc mineralny Audi/VW G002 (taki jest już niedostępny, ASO oferuje jego nasępcę- G004).

Z nową pompą, tj. zamiennikiem też bywa różnie- większośc poleca oryginały, choćby używane.

Tak więc Twój dylemat raczej nie da się rozstrzygnąć korespondencyjnie. Najtaniej wychodzi wymiana płynu, więc od tego bym zaczął.

Powodzenia.

Opublikowano

jak zakładać to wąż używkę ale ori :good:

Opublikowano

dokładnie waz oryginał ponieważ maja w sobie jakieś tam zawory, co do pompy za 400zl kopiłeś chinola i niema co sie dziwić ze lipa , poszukaj używki oryginalnej koszt około 230zl i po problemie będzie

Opublikowano

Tytułem uzupełnienia do wcześniejszego postu- założyłem oryginalny wąż zamiast zakuwanego i wycie pompy ustało jak ręką odjął, podobnie jak buzowanie płynu w zbiorniku. Teraz jest cód, miód, malina, więc niezdecydowanych ostrzegam- jak wymiana węża, to tylko na oryginał.

Pozdr.

Opublikowano

A JA SIE NIEZGODZE Z WEZAMI NIEORYGINALNYMI - zakułem osttanio waż od wspoamagania bo moj ulrgł destrukcji o wszysto w najlepszym porzadku

tylko fachman musibyc kumaty

i poprzekladac wszystko ze srodka , jedenz wezy ma w srodku zaworek

a co do pynu to pod sołona zbiorniczka płynu jest piekny napis "nur fur mineral oil" itd itp

tak wiec wszystko w temacie

Opublikowano

Tytułem uzupełnienia do wcześniejszego postu- założyłem oryginalny wąż zamiast zakuwanego i wycie pompy ustało jak ręką odjął, podobnie jak buzowanie płynu w zbiorniku. Teraz jest cód, miód, malina, więc niezdecydowanych ostrzegam- jak wymiana węża, to tylko na oryginał.

Pozdr.

przewody od wspomagania mają w środku coś na zasadzie sprężyny, która ma stabilizować i niwelować zbyt mocny przepływ płynu, jak dorobili przewód to pewnie nie pomyśleli o tym. Do tego jak wyżej, ATF nie nadaje się do pomp FAG.

Opublikowano

problem rozwiazany kupilem ori waz i cisza :) tylko problemow przez glupi waz za 70 pln...

Opublikowano

problem rozwiazany kupilem ori waz i cisza :) tylko problemow przez glupi waz za 70 pln...

:good:

niestety mechanicy nie mają czasem bladego pojęcia jak niewiele wystarczy by rozwiązać problem tego typu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...