Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APT] Coś tarabani u dołu silnika,a może skrzynia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie cos tarabani[chalasuje]nie wiem jeszcze dokładnie,ale dźwięk dobiega gdzieś z dołu.nie wiem czy to silnik czy mżę skrzynia albo sprzęgło?mam takie zjawisko ze sprzęgłem;bardzo ciężko wchodzi mi pierwszy bieg,jak wcisnę sprzęgło i wybieram 1 bieg to musze pchać lewarek aż wejdzie.nie puszczając sprzęgła cofam lewarek i ponownie wchodzi normalnie,ale jak puszcze sprzęgło to znowu to samo.w czasie jazdy reszta biegów ok.i jeszcze czasami jak wciskam sprzęgło i puszczam to słychać jakieś szuranie,ale nie zawsze.Co obstawiacie?

Opublikowano

Obstawiam kończące się sprzęgło :gwizdanie:

Opublikowano

też wydaje mi sie że to sprzęglo kończy żywot a może sam docisk???

Opublikowano

Jak wciska i puszcza i jest hałas, to może tylko łożysko padać :gwizdanie: Ale wtedy biegi raczej powinny wchodzić płynnie jak zawsze :wallbash: Tarcza? :mysli:

Opublikowano

dzisiaj jeszcze wczołgam sie pod auto i sprobuje dokładniej zlokalizować ten chalas,bo jak narazie do tej pory słychać to wyraznie jak zaglądam pod auto od przodu,ale w misce olejowej raczej nie ma co tak dudnic?a mogło to by być spowodowane niskim stanem oleju w skrzyni biegów,pytam bo skrzynka jest dosyć mocno spocona[mokra od oleju]poci sie chyba gdzieś z góry tam gdzie przykręcony jest pręcik od lewarka biegów[wybierak czy cos takiego?]

Opublikowano

dzisiaj jeszcze wczołgam sie pod auto i sprobuje dokładniej zlokalizować ten chalas,bo jak narazie do tej pory słychać to wyraznie jak zaglądam pod auto od przodu,ale w misce olejowej raczej nie ma co tak dudnic?a mogło to by być spowodowane niskim stanem oleju w skrzyni biegów,pytam bo skrzynka jest dosyć mocno spocona[mokra od oleju]poci sie chyba gdzieś z góry tam gdzie przykręcony jest pręcik od lewarka biegów[wybierak czy cos takiego?]

Jak jest skrzynia polana od góry to może nastawnik wałka rozrządu a dokładniej uszczelka pod nim puszcza :gwizdanie: - częsta przypadłość w 1.8T i z góry prawie tego nie widać :gwizdanie:

Opublikowano

nie z nastawnika(z pod uszczelki napinacza lancuszka)nie cieknie,cieknie gdzieś z tego miejsca co napisalem wcześniej..wieczorem jeszcze raz dokładnie obejrzę.[br]Dopisany: 18 Czerwiec 2011, 14:48_________________________________________________no i po oględzinach,wziąłem jeszcze koleżkę do tego osłuchiwania.kolega stwierdził ze to gdzieś z przodu silnika,napinacz paska klimy albo klima.wywaliłem pasek od sprężarki i faktycznie dźwięk zniknął.dodam ze te auto nie dawno zakupiłem i przy zakupie widzialem ze nie ma paska,pomyślałem ze musi być cos nie tak ze sprężarka albo z rolka napinacza.pokręciłem ręka kolo od klimy i strasznie szuralo,pomyślałem no tak nie ma paska bo łożysko do wymiany.ale do czego zmierzam,owa sprężarkę i rolkę wymieniłem z rozbitego auta,w sprężarce która zamontowałem łożysko chodziło cichutko i napinacz tez.wymienię na razie rolkę na nowa i zobaczę.Ale ze sprzęgłem tez cos jest nie tak?jak wcisnę sprzęgło to jest cichutko a jak puszcze to szumi,jak puszcze gwałtownie to nawet cos stuknie,a i jak dodam gazu i puszcze to obroty falują i trzesie buda,to może być przez dwumas?[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2011, 01:15_________________________________________________witam,napinacz paska wymieniony na nowy z aso i cisza :> ze sprzęgłem na razie dałem sobie spokój.ale chciałbym cos w końcu zrobić z tymi falującymi obrotami,czy ewentualnie dwumas może być powodem falowania obrotów przy zatrzymywaniu sie[bo najwiecej wlasnie wtedy faluja].chodzi mi o to czy wskazówka na obrotomierzu by skakala?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...