sokolnh Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 witam, zauważyłem, że po zmianie pompy wtryskowej temp. płynu sie podniosła na wskaźniku jak i klimatroniku, teraz pokazuje mi około 93 stopnii, przed zmianą było idealnie 90, nie wiem czym to moze byc spodowane , raczej chyba jakiegos czujnika nie przestawiłem. jakies sugestie ?
Szuszu Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 A jak na VAG-u bo z tego co pamietam to zdarzają sie przekłamania na klimatronicu
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 jezeli VAG pokaze to samo to prawdopodobnie zle odpowietrzony uklad jest.
sokolnh Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 jutro sprawdze sobie na Vagu no ale gdyby miał byc zapowietrzony układ to czemu dopiero po zmianie pompy to wyszło ?
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 rozumiem ze byla zmieniana pompa plynu chlodzacego? do tego trzeba spuscic plyn. byc moze po zalaniu nowego nie zostal prawidlowo odpowietrzony uklad
sokolnh Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 rozumiem ze byla zmieniana pompa plynu chlodzacego? do tego trzeba spuscic plyn. byc moze po zalaniu nowego nie zostal prawidlowo odpowietrzony uklad wtryskowa
EndriuGiz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 no bo jak wymieniales pompe to chyba spuszczales plyn chlodniczy i wtedy sie wlasnie zapowietrzyl :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 no tak to tylko pokazuje jak wazne jest zeby wypowiadac sie precyzyjnie , to i tak dobrze ze nie spryskiwacza sory za OT ale sami rozumiecie
sokolnh Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 poprawiłem to ma ktos jakiś pomysł ?
Gość Murzyn Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 o co Wam chodzi?? nawet jak VAG pokaze 93 to jest ok Sokol sprawdz przy spokojnej i ostrej jezdzie, korkach itd. Wtedy bedzie mozna cos mowic czy jest ok czy nie za bardzo
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 e no Murzyn o nic nie chodzi, kolega w watku napisal ze wymienial pompe ale nie napisal ze jaką(zobacz zmiana jest w pierwszym poscie), stad posypaly sie kolejne posty. pozniej dopiero uzupelnil ze wtryskowa sokolnh skoro nic nie robiles przy ukladzie chlodzenia, to tak jak pisze Murzyn obserwuj i sie nie przejmuj
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 dobrze jest ... sprawdz dla pewnosci na Vagu i zdaj relacje ....
sokolnh Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 sprawa wyglada tak: jadąc w korku temp. na wskaźniku 90, klimatronik 92, vag 91,6 jadać sobie normalnie po miescie, na wskaźniku 90, klimatronik 95, vag 92,6 butowanie na wskazniku troche ponad 90 stopnii, klimatronik 97, vag 94,5 jak sie zatrzymałem to po chwili temp. wróciła do 93 na klimatroniku i 92,6 na vagu ostatnio mi sie przypomniało ze jak montowałem xenona to musiałem odpiąć kostke, ktora jest pod lampą i jest podlączona do chłodnicy, tyle że ona jest chyba od klimy [br]Dopisany: 25 Styczeń 2008, 14:34 _________________________________________________nikt nie poratuje ?
Gość Murzyn Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 ktos tu chyba szuka dziury w calym wskazania vag'a nie sa niepokojace u mnie przy butowaniu na autobanie tez jest ponad 93 masz zdrowego dogrzanego TDI
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 gdybys mial ponizej 90C to mozna byloby gdybac, ze co jest nie tak. a tak to w rure mu i ciesz sie z
sokolnh Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 no i git :th: dzieki pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się