grzes1704 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 witam wczoraj przy dosyć agresywnym ruszeniu(z 2000 rmp silnik zimny ) na żwirowce moja a4 b5 afn wywaliła chmurę dymu(czarna) i po chwili silnik wpadł w takie wibracje że trzęsło całą budą ale tylko na wolnych obrotach . przejechałem tak 300 m i wszystko wróciło do normy. turbo było czyszczone miesiąc temu ,silnik nie dymi , nowy olej zalany do maxa, kąt wtrysku 44 ale to niema chyba znaczenia w tym przypadku. czy to dwumasa? proszę o pomysły co może być nie tak
grzegorzmen Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 kolego podstawiło ci zawory do sprawdzenia zawór ciśnienia oleju w pompie- uszkodzone szklanki(wypracowane) albo masz zagęsty olej w silniku
goldi Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jeśli to zrobiłeś na zimnym silniku to dokładnie jak kolega wyżej napisał na razie śmigaj i zobaczysz czy coś sie będzie działo
vauxhall95 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 popychacze sie zawiesily najprawdopodobniej
franek84 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 koledzy a czym to moze skutkować w przyszlosci? czy można tak jeździc? bo kiedys mialem podobną sytuację -sadze wywaliło jakieś i się trzasł ,zgasiłem -odpalilem i wrócilo wszystko do normy. dodam że troche mi kopci na niebiesko a turbina nie puszcza oleju...
fanthom2 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Podłącze się pod pytanko czy mozna z tym jeździć? U mnie sytuacja była podobna ogromne wibracje i dookoła pełno dymu białego jak i czarnego. Zgaszenie i zapalenie silnika nie pomoglo, natomiast po dodaniu gazu na 2000 obr. silnik pracowal normalnie, po chwili wyrzucił troche nagaru i wsio gra.
SkOs Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 ja poki nie nagrzeje sie fura rozpedzam sie wolno i staram utrzymywac obroty miedzy 1500 a 2000 ok 70 stopni zaczynamjechac wmiare normalnie i nie mam takich problemow
grzes1704 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 silnik nie był do końca taki zimny miał jakieś 65 stopni, wiem jak się powinno jeździć dieslem i się do tego stosuje . ruszenie z 2000 obrotów na żwirze to nie jest katowanie . a czy to ze silnik na olej do poziomu maksymalnego ma w tym przypadku jakieś znaczenie ? wlałem 4l oleju do silnika . w sklepie którym kupiłem olej dowiedziałem się ze wchodzi 4,4 l wiec 4l na raz i gdy sprawdziłem poziom był max. olej chyba nie jest za gęsty wlałem elf competition sti 10w40
ciahciah Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 wchodzi 3,8L, olej 10w40 ok, możesz dodatkowo zrobić komplet logów i z czytać błędy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się