Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Logi do oceny pomóżcie!! 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich...

3 mc Temu pojawił mi się już ten błąd

17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded - auto jeździło bez TURBINY - wogóle się nie załączała i jej nie było słychać.

pojechałem do swojego mechanika, ten biedny rozebrał całe turbo, posprawdzał wszystkie złączki nie złączki (nie znam się na tym) no i sprawdził również elektrozawór i powiedział, że nie wie co jest i nawet nie będzie brał kasy... a nie chce mówić, żeby coś wymieniać, bo nie jest pewny, więc szkoda kasy - mówił, że turbo ma już lekkie luzy ;-(

Żeby było zabawniej - po wyjechaniu od niego problem zanikł.- AUTO JAK NOWE - żeby było śmieszniej jakby lepiej chodziło no i przestało brać olej - wcześniej brał ok. 0,3 na 1000 ;-)

Więc tylko się cieszyć... aż do dzisiaj... znów 17963 - podpiąłem się - skasowałem - znów działa - po 1godzinie jazdy - znów nie ma mocy.

Znów podpiąłem skasowałem i znów działa, ale tak w nieskończoność nie da rady...

Zrobiłem logi i proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia, co może być, a szkoda mi turbo, bo mam piękny program na 184 KM i chodzi to na prawdę bardzo ładnie,a słyszałem że jak się turbo zmienia, to program trzeba wgrać od nowa czy to prawda??? :wallbash:

dodam tylko, że nie mam kata i IC z przodu tuż przed zderzakiem.

LOGI ROBIONE NA BENZYNIE, ale na gazie chodzi podobnie, no i nie ma większych różnic.

poniżej logi: BARDZO PROSZE O POMOC!!! :>

logi11.jpg

logi21.jpg

nie wiem jakie grupy zrobić, zatem zrobiłem takie jak radził mi jeden z klubowiczów.

CZEKAM NA POZYTYWNE WIEŚCI ;-) :good:

[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 01:57_________________________________________________Dodam jeszcze, że Turbo zaczyna być mocno słyszalne... dziś zwróciłem na to uwagę. Taki metaliczny pogłos powyżej 3 tys. obrotów. :kwasny:

Opublikowano

Dla 1.8T wykonaj logi dynamiczne dla kanałów: 3, 20, 31, 34, 115. Poszukaj mojego tematu w tym dziale i porównaj sobie bo mamy takie same silniki. U mnie wszystko było ok. Różnice między moim a Twoim autkiem widzę w ładowaniu turbo i w dawce przepływomierza ale więcej powiedzą Ci chłopaki bo może w avancie są inne wartości.

Opublikowano

Ale ja mówię, że u mnie wszystko jest ok także parametry swoich logów możesz sobie porównać (turba i przeplywki). Ale poczekaj co chlopaki napiszą bo nie wiem czy te wartości dla Avanta sa takie same.

Opublikowano

aaaa ;-) ok, bo nie skumałem ;-) porównam sobie i późnym wieczorkiem znów na dwupas jakiś, bo mi się trójka kończy gdzieś w okolicach 145 km/h ;-) a faktycznie poczekam na jakąś opinie, bo jednak szkoda mi tego turba strasznie i programu przede wszystkim ;-( jakby oczywiście miało coś być ze sprężarką ;-(

Opublikowano

Zrób logi doładowania, a pozniej tutaj umieść, potem dopiero szukaj problemów w:

- zawór DV

- n75

- grucha

- turbo

Opublikowano

a gruszka sprawdzona?

;-) i teraz wyjdzie moja totalna nie znajomość tematu:-( co to jest gruszka i jak sie to sprawdza i co to jest DV???

Poprostu sie nie znam;-) logi doladowania są na którym kanale????

Opublikowano

Gruszka-inaczej aktuator-jest odpowiedzialny za "upuszczanie" nadmiaru ciśnienia-jeśli jest zle wyregulowany-jest to jedna z przyczyn przeładowania i trybu awaryjnego

DV-inaczej zawór upustowy-ma za zadanie upuszczanie nadmiaru ciśnienia,ale nie ma wpływu na przeładowanie :wink4:

co do logów-przecież masz w pierwszym poście :wink4: ale z niego nie wynika,żeby auto przeładowywało i wpadło w tryb awaryjny-w trybie awaryjnym AVJ nie dmuchnie więcej,jak 0,2-0,3 bara

Opublikowano

Albo DVka nie odpuszcza albo n75 do wymiany. Szkoda że nie wskoczył w tryb awaryjny w momencie logowania :gwizdanie:

Opublikowano

Albo DVka nie odpuszcza

nawet jakby nie odpuszczała-nie wpadnie w tryb awaryjny
Opublikowano

[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 15:30_________________________________________________

Gruszka-inaczej aktuator-jest odpowiedzialny za "upuszczanie" nadmiaru ciśnienia-jeśli jest zle wyregulowany-jest to jedna z przyczyn przeładowania i trybu awaryjnego

DV-inaczej zawór upustowy-ma za zadanie upuszczanie nadmiaru ciśnienia,ale nie ma wpływu na przeładowanie :wink4:

co do logów-przecież masz w pierwszym poście :wink4: ale z niego nie wynika,żeby auto przeładowywało i wpadło w tryb awaryjny-w trybie awaryjnym AVJ nie dmuchnie więcej,jak 0,2-0,3 bara

To w takim razie co polecacie??? gruszka?? można to jakoś sprawdzić, czy od razu trzeba wymienić??? a że logi są na dole w poście, to wiem, ale kilka razy ktoś pisał, żeby zrobić więc wywnioskowałem, że złe kanały wsadziłem do logowania... ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...