dzakub Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam wszystkich... 3 mc Temu pojawił mi się już ten błąd 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded - auto jeździło bez TURBINY - wogóle się nie załączała i jej nie było słychać. pojechałem do swojego mechanika, ten biedny rozebrał całe turbo, posprawdzał wszystkie złączki nie złączki (nie znam się na tym) no i sprawdził również elektrozawór i powiedział, że nie wie co jest i nawet nie będzie brał kasy... a nie chce mówić, żeby coś wymieniać, bo nie jest pewny, więc szkoda kasy - mówił, że turbo ma już lekkie luzy ;-( Żeby było zabawniej - po wyjechaniu od niego problem zanikł.- AUTO JAK NOWE - żeby było śmieszniej jakby lepiej chodziło no i przestało brać olej - wcześniej brał ok. 0,3 na 1000 ;-) Więc tylko się cieszyć... aż do dzisiaj... znów 17963 - podpiąłem się - skasowałem - znów działa - po 1godzinie jazdy - znów nie ma mocy. Znów podpiąłem skasowałem i znów działa, ale tak w nieskończoność nie da rady... Zrobiłem logi i proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia, co może być, a szkoda mi turbo, bo mam piękny program na 184 KM i chodzi to na prawdę bardzo ładnie,a słyszałem że jak się turbo zmienia, to program trzeba wgrać od nowa czy to prawda??? dodam tylko, że nie mam kata i IC z przodu tuż przed zderzakiem. LOGI ROBIONE NA BENZYNIE, ale na gazie chodzi podobnie, no i nie ma większych różnic. poniżej logi: BARDZO PROSZE O POMOC!!! :> nie wiem jakie grupy zrobić, zatem zrobiłem takie jak radził mi jeden z klubowiczów. CZEKAM NA POZYTYWNE WIEŚCI ;-) [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 01:57_________________________________________________Dodam jeszcze, że Turbo zaczyna być mocno słyszalne... dziś zwróciłem na to uwagę. Taki metaliczny pogłos powyżej 3 tys. obrotów.
Onkel Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dla 1.8T wykonaj logi dynamiczne dla kanałów: 3, 20, 31, 34, 115. Poszukaj mojego tematu w tym dziale i porównaj sobie bo mamy takie same silniki. U mnie wszystko było ok. Różnice między moim a Twoim autkiem widzę w ładowaniu turbo i w dawce przepływomierza ale więcej powiedzą Ci chłopaki bo może w avancie są inne wartości.
dzakub Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Wszystko ok, to znaczy, że nic nie było uszkodzone??? to czemu błąd wyskakuje??
Onkel Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ale ja mówię, że u mnie wszystko jest ok także parametry swoich logów możesz sobie porównać (turba i przeplywki). Ale poczekaj co chlopaki napiszą bo nie wiem czy te wartości dla Avanta sa takie same.
dzakub Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 aaaa ;-) ok, bo nie skumałem ;-) porównam sobie i późnym wieczorkiem znów na dwupas jakiś, bo mi się trójka kończy gdzieś w okolicach 145 km/h ;-) a faktycznie poczekam na jakąś opinie, bo jednak szkoda mi tego turba strasznie i programu przede wszystkim ;-( jakby oczywiście miało coś być ze sprężarką ;-(
roman_tyk Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zrób logi doładowania, a pozniej tutaj umieść, potem dopiero szukaj problemów w: - zawór DV - n75 - grucha - turbo
dzakub Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 a gruszka sprawdzona? ;-) i teraz wyjdzie moja totalna nie znajomość tematu:-( co to jest gruszka i jak sie to sprawdza i co to jest DV??? Poprostu sie nie znam;-) logi doladowania są na którym kanale????
domjenick Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Gruszka-inaczej aktuator-jest odpowiedzialny za "upuszczanie" nadmiaru ciśnienia-jeśli jest zle wyregulowany-jest to jedna z przyczyn przeładowania i trybu awaryjnego DV-inaczej zawór upustowy-ma za zadanie upuszczanie nadmiaru ciśnienia,ale nie ma wpływu na przeładowanie co do logów-przecież masz w pierwszym poście ale z niego nie wynika,żeby auto przeładowywało i wpadło w tryb awaryjny-w trybie awaryjnym AVJ nie dmuchnie więcej,jak 0,2-0,3 bara
grzes1150 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Albo DVka nie odpuszcza albo n75 do wymiany. Szkoda że nie wskoczył w tryb awaryjny w momencie logowania :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Albo DVka nie odpuszcza nawet jakby nie odpuszczała-nie wpadnie w tryb awaryjny
dzakub Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 15:30_________________________________________________ Gruszka-inaczej aktuator-jest odpowiedzialny za "upuszczanie" nadmiaru ciśnienia-jeśli jest zle wyregulowany-jest to jedna z przyczyn przeładowania i trybu awaryjnego DV-inaczej zawór upustowy-ma za zadanie upuszczanie nadmiaru ciśnienia,ale nie ma wpływu na przeładowanie co do logów-przecież masz w pierwszym poście ale z niego nie wynika,żeby auto przeładowywało i wpadło w tryb awaryjny-w trybie awaryjnym AVJ nie dmuchnie więcej,jak 0,2-0,3 bara To w takim razie co polecacie??? gruszka?? można to jakoś sprawdzić, czy od razu trzeba wymienić??? a że logi są na dole w poście, to wiem, ale kilka razy ktoś pisał, żeby zrobić więc wywnioskowałem, że złe kanały wsadziłem do logowania... ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się