Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Moglem miec 208 KM :) aale za bardzo by dymił . Turbawke zalozylem od 170 KM i cooler ciutke wiekszy od 3.0 TDI .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

przy zmianie intercoolera co jest potrzebne? oprócz samego coolera rzecz jasna :decayed: Grzesiu gratuluję wyniku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

193ps to bardzo ladnie bez dymienia :)

pdf znaczysie wyciety czyli nie blokuje spalin a to podstawa to auto troche odetchnie

i dalo sie bez wiekszych problemow obejsc to programowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglem miec 208 KM :) aale za bardzo by dymił . Turbawke zalozylem od 170 KM i cooler ciutke wiekszy od 3.0 TDI .

dobra czyli wersja 170 ma jeszcze inne wtryskiwacze ? czy rozni ja tylko Turbo i mapa ?

Wtyski sa u mnie super :) a od 170 KM to poprostu nie wiem :wink4: sprawdze po symbolach w ETCE

przy zmianie intercoolera co jest potrzebne? oprócz samego coolera rzecz jasna :decayed: Grzesiu gratuluję wyniku :)

Tak :) wejscia do coolera sa wiekszej srednicy i trzeba kupic przejsciowki silikonowe ( Samco :decayed: ) jakbys kiedys potrzebowal co i ajk to ci napisz spis tych pierdolek :wink4:

193ps to bardzo ladnie bez dymienia :)

pdf znaczysie wyciety czyli nie blokuje spalin a to podstawa to auto troche odetchnie

i dalo sie bez wiekszych problemow obejsc to programowo?

Zapewne wszyscy by chceli zebym mial z 210 KM albo i wiecej :kox: Tak :) DPF poszedl OUT . Teraz bedzie spokoj z zoltymi kontrolkami :wink4:

Turbinke fajnie slychac :naughty: cos takiego jak swiszczaca BRD :kox: . Zadnych problemow nie bylo z usunieciem programowo DPF-a :)

Chwile pojezdze i potestuje autko . W razie czego do KRAKA mam niedaleko jakby cos sie dzialo .

Na poczatku plany mialem inne , to znaczy jechac do PATROXA albo do ROGALA . ECU Projekt ( 450 km ) za daleko ....a MRMOTORS terminy odlegle :confused4: Ale z DPFem sie popieprzylo i musialem jechac gdzies blizej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie myslalem ze miales do rogala sie wybrac albo do patroxa tak bynajmniej wyczytalem

ale to fakt jak sie popapralo z tym pdf badziewiem nie bylo wyjscia trzeba bylo robic na szybko

a masz przelot czy puche zostawiles? czy moze cos pseudo katopodobnego wladowales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za turbinka zostala tylko : Sonda i czujnik temp. :) a dalej poszla rura do laczenia z plecionka .

p.s

Nie ma zadnej juz puchy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zmianie intercoolera co jest potrzebne? oprócz samego coolera rzecz jasna :decayed: Grzesiu gratuluję wyniku :)

Tak :) wejscia do coolera sa wiekszej srednicy i trzeba kupic przejsciowki silikonowe ( Samco :decayed: ) jakbys kiedys potrzebowal co i ajk to ci napisz spis tych pierdolek :wink4:

bo właśnie IC od 3.0 tdi zaczął mi od pewnego czasu chodzić po głowie.. :naughty: na pewno będę się odzywał jeśli się zdecyduję :good: a planuję na wiosnę albo w lecie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik bardzo spoko , i auto na prawde musi juz fajnie jezdzic , zastanawia mnie tylko fakt ze niktory tunerzy robia zwykle niedlubane 143 KM na 185KM i ponad 400 NM co troche stawia mi pod znakiem zapytania sens pakowania turbiny od wesji 170KM dla zysku 10KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik bardzo spoko , i auto na prawde musi juz fajnie jezdzic , zastanawia mnie tylko fakt ze niktory tunerzy robia zwykle niedlubane 143 KM na 185KM i ponad 400 NM co troche stawia mi pod znakiem zapytania sens pakowania turbiny od wesji 170KM dla zysku 10KM.

ale nie bez dymienia ciezko takie doladowanie osiagnac na standardowej turbawie i kopci co w takim aucie nie wyglada za fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie bez dymienia ciezko takie doladowanie osiagnac na standardowej turbawie i kopci co w takim aucie nie wyglada za fajnie

czy ja wiem auta oktorych myslemialy DPF wiec nie mogly kopcic, chyba nawet Rogal robi i przedstawial jedno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrc gratuluje wyniku :tongue4:

jazda autem z tym silnikiem, po programie to inna bajka..

radze uważać na sprzęgło, bo łatwo je przysmażyć..

mi sie juz czasem lekko na 4 slizgnie :confused4:

Wynik bardzo spoko , i auto na prawde musi juz fajnie jezdzic , zastanawia mnie tylko fakt ze niktory tunerzy robia zwykle niedlubane 143 KM na 185KM i ponad 400 NM co troche stawia mi pod znakiem zapytania sens pakowania turbiny od wesji 170KM dla zysku 10KM.

ja mam seryjne graty od 143 i dpf a po programie jest 189km@ 420nm :)

wg tunera turbinka caha powoduje że auto lepiej jedzie górą ale czy to prawda nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graty ! wykminiliście coś z tym sterowaniem subem ??

Alv jutro pędze do ASO rano, zobaczymy czy odblokują to sterowanie Subem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...