griga-st Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ale to wcale nie ma co się śpieszyć z kupowaniem bo te pierwsze egzemplarze będą z różnymi usterkami Dokładnie tak. Tym bardziej ze ten nowy 2.0 tedeji ma bazować na bloku z 2.0 tesji jak to bywało jeszcze do 90-tych lat. I tu może być mina z całkiem nowa konstrukcja. Tak wtopiłem z B7 BPW. Później było pierwsze tfsi i następna wtopa. Jeżeli będzie następne Audi, to bez dodatkowej gwarancji nawet nie podchodzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof2009 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobry1 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat pozdrawiam. Napisze ci o kosztach w sedanie robiąc lift s line sedan w kolor ori lakier ( nowe lampy przód tył + inne klamoty) około 14 tyś.zł. Ale jeśli masz swoje blachy w ori malowaniu ,bix.nie wypiaskowane itd.......... można dobrze sprzedać taki lift kosztuje cię tylko kilka tyś zł Warto inne autko :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Warto inne autko :kox: To znaczy ze żałujesz teraz? Nie wiem czy za te czternaście tysi więcej polifta byś kupił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobry1 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Warto inne autko :kox: To znaczy ze żałujesz teraz? Nie wiem czy za te czternaście tysi więcej polifta byś kupił... Nie nawet przez chwile nie żałowałem tej decyzji przyznaje że zastanawiałem się dość długo (kilka pytań się nasuwało.) , do momentu kiedy WRC ogarnął lift żałuje że przy ostatniej wizycie nie zdążyliśmy zrobić kilku fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxfly Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Napisze ci o kosztach w sedanie robiąc lift s line sedan w kolor ori lakier ( nowe lampy przód tył + inne klamoty) około 14 tyś.zł. Ale jeśli masz swoje blachy w ori malowaniu ,bix.nie wypiaskowane itd..........można dobrze sprzedać taki lift kosztuje cię tylko kilka tyś zł Warto inne autko Nie do końca tak jest. Uważam, że za kilka miesięcy zrobienie lifta może wyjść na zero przy sprzedaży starych gratów. Przynajmniej u mnie w Allroadzie jest tak, że poliftowych modeli jest więcej niż przedliftowych co z czasem znajdzie odzwierciedlenie w cenach używanych gratów. Mam doświadczenie na przykładzie VW Touarega. Zderzak przód poliftowy można kupić na 500 w kolorze przy cenie ok 1000-1200 pln za taki zderzak przedliftowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 W sedanie koszty sa o wiele wieksze niz avancie ze wzgledu na : (drogie lampy tył led/neon , zmiana klapy , zderzak )Lifta mozna zrobic taniej malując blachy ( maska ,zderzak, błotniki itd.) U mnie decyzja padła ze względu na przerdzewiałe błotniki , temat poruszany u nas na FORUM i nie tylko .===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267799-korozja-blotnikow/#entry3881863 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Grzesiek, udalo Ci sie ogarnac obszycie skora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Grzesiek, udalo Ci sie ogarnac obszycie skora? Czekam w kolejce A na kiere z carbonu czekam juz 2 miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Grzesiek, udalo Ci sie ogarnac obszycie skora? Czekam w kolejce A na kiere z carbonu czekam juz 2 miesiąc I kto Ci temat ogarnia? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat pozdrawiam. Podpinam się do kolegi pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxfly Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 kristof2009, dnia 06 Gru 2014 - 09:32, napisał:Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat pozdrawiam.Podpinam się do kolegi pytania Tak DIY nie powstanie, a jeśli nawet tak to nie będzie zamieszczony na forum :-) Chyba, że tylko mi się wydaje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Az takie zainteresowanie jest ? Jakies tam wypociny mi zostały : drobnica,reszta to cała blacharka przod oraz lampy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jak człowiek przewali taki temat to juz jest o te pare rzeczy mądrzejszy Postaram sie zrobic spis czesci choc jest kilka wariantów . Foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Bedzie w wolnej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Ta atrapa za 240zł to co to jest Grzes ? spryski tez trzeba zmieniac ? Edytowane 9 Grudnia 2014 przez Gibons Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobry1 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Grześ dużo jest już A4 przerobionych na lift , na forum wiem o trzech sztukach aaa jeszcze ciekawostka RS 4 sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ta atrapa za 240zł to co to jest Grzes ? spryski tez trzeba zmieniac ? Musze poszukac jeszcze kilka faktur w garazu TO za 240 pln to jest dolne wzmocnienie zderzaka (w moim przypadku S LINE) Spryski są tez do wymiany razem ze slizgami i mocowaniami LAMPY Bixenon skretny LIFT nie podpasi do przedlifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Bedzie w wolnej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Grześ dużo jest już A4 przerobionych na lift , na forum wiem o trzech sztukach aaa jeszcze ciekawostka RS 4 sedan To wiem Jak piszesz o tym niebieskim sedanie to nie chciałbys widziec tego malowania ....poprostu znając cie dostał bys zawału U ciebie poszło wszystko w kolor wręcz igła masz lakier jak i auto . Pomału watek będe uzupełniał ===>http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299470-upgrade-zmiana-przodu-na-polift-2012-2015/#entry4264792 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się