Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi


Ale to wcale nie ma co się śpieszyć z kupowaniem bo te pierwsze egzemplarze będą z różnymi usterkami

Dokładnie tak. Tym bardziej ze ten nowy 2.0 tedeji ma bazować na bloku z 2.0 tesji jak to bywało jeszcze do 90-tych lat. I tu może być mina z całkiem nowa konstrukcja. Tak wtopiłem z B7 BPW. Później było pierwsze tfsi i następna wtopa. :facepalm: Jeżeli będzie następne Audi, to bez dodatkowej gwarancji nawet nie podchodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat :) pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat :) pozdrawiam.

Napisze ci o kosztach w sedanie robiąc lift s line sedan w kolor ori lakier ( nowe lampy przód tył + inne klamoty) około 14 tyś.zł. Ale jeśli masz swoje blachy w ori malowaniu ,bix.nie wypiaskowane itd..........

można dobrze sprzedać :wink: taki lift kosztuje cię tylko kilka tyś zł :naughty: Warto inne autko :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto inne autko :kox: :kox: :kox:

To znaczy ze żałujesz teraz? Nie wiem czy za te czternaście tysi więcej polifta byś kupił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto inne autko :kox: :kox: :kox:

To znaczy ze żałujesz teraz? Nie wiem czy za te czternaście tysi więcej polifta byś kupił...

Nie nawet przez chwile nie żałowałem tej decyzji przyznaje że zastanawiałem się dość długo :facepalm: (kilka pytań się nasuwało.) , do momentu kiedy WRC ogarnął lift :grin: żałuje że przy ostatniej wizycie nie zdążyliśmy zrobić kilku fotek :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Napisze ci o kosztach w sedanie robiąc lift s line sedan w kolor ori lakier ( nowe lampy przód tył + inne klamoty) około 14 tyś.zł. Ale jeśli masz swoje blachy w ori malowaniu ,bix.nie wypiaskowane itd..........
można dobrze sprzedać taki lift kosztuje cię tylko kilka tyś zł Warto inne autko

Nie do końca tak jest. Uważam, że za kilka miesięcy zrobienie lifta może wyjść na zero przy sprzedaży starych gratów. Przynajmniej u mnie w Allroadzie jest tak, że poliftowych modeli jest więcej niż przedliftowych co z czasem znajdzie odzwierciedlenie w cenach używanych gratów. Mam doświadczenie na przykładzie VW Touarega. Zderzak przód poliftowy można kupić na 500 w kolorze przy cenie ok 1000-1200 pln za taki zderzak przedliftowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sedanie koszty sa o wiele wieksze niz avancie ze wzgledu na : (drogie lampy tył led/neon , zmiana klapy , zderzak )

Lifta mozna zrobic taniej malując blachy ( maska ,zderzak, błotniki itd.)

U mnie decyzja padła ze względu na przerdzewiałe błotniki :kwasny: , temat poruszany u nas na FORUM i nie tylko .


===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267799-korozja-blotnikow/#entry3881863

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek, udalo Ci sie ogarnac obszycie skora?

Czekam w kolejce :)

A na kiere z carbonu czekam juz 2 miesiąc :grin:

I kto Ci temat ogarnia?

Edytowane przez sebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat :) pozdrawiam.

Podpinam się do kolegi pytania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


kristof2009, dnia 06 Gru 2014 - 09:32, napisał:
Grze$, kiedy wrzucisz relacje (foty, czesci co tam jest potrzebne a4b8 na a4b8 lift) ?? jesli niebawem to bede czekac na ten temat pozdrawiam.
Podpinam się do kolegi pytania

Tak DIY nie powstanie, a jeśli nawet tak to nie będzie zamieszczony na forum :-)

Chyba, że tylko mi się wydaje :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak człowiek przewali taki temat to juz jest o te pare rzeczy mądrzejszy :)

Postaram sie zrobic spis czesci choc jest kilka wariantów .

Foty :ph34r:

CAM00230.jpg

CAM00225.jpg

:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta atrapa za 240zł to co to jest Grzes ?

spryski tez trzeba zmieniac ?

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ dużo jest już A4 przerobionych na lift , na forum wiem o trzech sztukach ;) aaa jeszcze ciekawostka RS 4 sedan :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta atrapa za 240zł to co to jest Grzes ?

spryski tez trzeba zmieniac ?

Musze poszukac jeszcze kilka faktur w garazu :)

TO za 240 pln to jest dolne wzmocnienie zderzaka (w moim przypadku S LINE)

Spryski są tez do wymiany razem ze slizgami i mocowaniami

LAMPY Bixenon skretny LIFT nie podpasi do przedlifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ dużo jest już A4 przerobionych na lift , na forum wiem o trzech sztukach ;) aaa jeszcze ciekawostka RS 4 sedan :naughty:

To wiem :wink:

Jak piszesz o tym niebieskim sedanie to nie chciałbys widziec tego malowania :whistling: ....poprostu znając cie dostał bys zawału :grin:

U ciebie poszło wszystko w kolor :thumbup1: wręcz igła masz lakier jak i auto .

Pomału watek będe uzupełniał ===>http://a4-klub.pl/index.php?/topic/299470-upgrade-zmiana-przodu-na-polift-2012-2015/#entry4264792

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...