wrclaguna Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 wrc jak sprawdzić jaki mam moduł komfortu i czy da się led-y zakodować, i jakie piny potrzeba do lamp bo kostki juz wiem jakie. piny powiedzieli mi w aso ze do jednej lampy za 2 piny po 11 zł a do drugiej po 38 zł ale nie wiem czy do tej w błotniku czy w klapie. Zastanawiam sie co to za piny? albo czy sie nie pomylili. Możesz pomóc i napisać jakie piny potrzebne do ledów (błotnika i klapy)? ile to juz napisałeś. Aby sprawdzic jaki masz MK ( z jaka literka ) wchodzisz w 46 . Niestety piny tyle kosztuja w ASO i gosc sie nie pomylil W sumie pinow nie bedziesz potrzebowal bo wykorzystasz ze starych wtyk od zwyklych lamp Jestem na razie na etapie studiowania kodowania lamp LED z tylu . To nie taka prosta sprawa Kumpel ma mi zalatwic kodowanie w ASO (spisac ) jak tylko taki egzemplarz sie pojawi czyli auto po 2010 roku z LEDAMI z tylu . No i sprawa Modulu czy ten co jest w aucie czyli przed 2010 obsluzy LEDY . U mnie bedzie pasowal 8K0 907 064 DQ no i sprawa czestotliwosci czyli 868 MHZ Tak nawiasem mowiac to w B8 trzy rozne czestotliwosci czyli ta co podalem i 433 MHZ 315 MHZ http://allegro.pl/audi-orginalne-et-47-j8x17-a6-a4-okazja-i1870405890.html tu masz ładne felgi Ciekawe jaki maja otwor bo w B8 srednica jest 66,6 No i qupa gosc chce ponad 4tys. za ten komplecik http://moto.allegro.pl/felgi-audi-opony-michelin-mega-zestaw-i1890173314.html no to troszke go porabalo , bo po tyle to chodza 18 cali.17 to miedzy 2,5 a 3K no chyba ze sie ma farta jak Cuber ale na to bym nie liczyl. Troszke sobie zyczy no ale twierdzi ze dal 8,5 tys. za wszystko
saint4 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 wrc jak bys mi wrzucic na PW koszt wywalenia filtra i gdzie to robiles...bo jeszcze sie nie odzywa ale napewno to nastapi, i czy jestes zadowolony
mystic.pl Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 et małe, tylko turdzi pisał, że chyba za szeroka ta felga do B8 racja 8.5 cala z et29 wystaje poza blotnik. No właśnie nie jestem na 100% pewny tego, Makki chyba kiedyś zakładał z kolegą podobny rozmiar, ale nie jestem pewien. Może trzeba by było założyć dla pewności
turdzi Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 et małe, tylko turdzi pisał, że chyba za szeroka ta felga do B8 racja 8.5 cala z et29 wystaje poza blotnik. No właśnie nie jestem na 100% pewny tego, Makki chyba kiedyś zakładał z kolegą podobny rozmiar, ale nie jestem pewien. Może trzeba by było założyć dla pewności jestem pewien moje sa ET28 7.5 cala i sie prawie rownaja z blotnikiem , przy 8.5 cala masz dodatkowe 1.25 cm na strone.Bedzie wystawac i obcierac z tylu.
mystic.pl Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Skoro tak to wszystko jasne
turdzi Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Skoro tak to wszystko jasne szkoda niestety bo jest bardzo duzo fajnych felg 18 cali do A5 , niestety wszystkie sa 8.5 cala jak by byly nawet 8.0 to juz by pomoglo
marmaj Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 wrc jak sprawdzić jaki mam moduł komfortu i czy da się led-y zakodować, i jakie piny potrzeba do lamp bo kostki juz wiem jakie. piny powiedzieli mi w aso ze do jednej lampy za 2 piny po 11 zł a do drugiej po 38 zł ale nie wiem czy do tej w błotniku czy w klapie. Zastanawiam sie co to za piny? albo czy sie nie pomylili. Możesz pomóc i napisać jakie piny potrzebne do ledów (błotnika i klapy)? ile to juz napisałeś. Aby sprawdzic jaki masz MK ( z jaka literka ) wchodzisz w 46 . Niestety piny tyle kosztuja w ASO i gosc sie nie pomylil W sumie pinow nie bedziesz potrzebowal bo wykorzystasz ze starych wtyk od zwyklych lamp Jestem na razie na etapie studiowania kodowania lamp LED z tylu . To nie taka prosta sprawa Kumpel ma mi zalatwic kodowanie w ASO (spisac ) jak tylko taki egzemplarz sie pojawi czyli auto po 2010 roku z LEDAMI z tylu . No i sprawa Modulu czy ten co jest w aucie czyli przed 2010 obsluzy LEDY . U mnie bedzie pasowal 8K0 907 064 DQ no i sprawa czestotliwosci czyli 868 MHZ Tak nawiasem mowiac to w B8 trzy rozne czestotliwosci czyli ta co podalem i 433 MHZ 315 MHZ WRC Dzięki za info, to tylko sprawdzę moduł, temat pinów mam z głowy:)
mystic.pl Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 http://allegro.pl/felgi-kola-18-audi-a4-a5-a6-a7-oryginalna-i1899978958.html moim zdaniem najładniejsza oem felga do B8
wrclaguna Opublikowano 28 Października 2011 Autor Opublikowano 28 Października 2011 Wczoraj bylem sprawdzic swoja zawieche na Stacji Diagnostycznej Zero luzow na wahaczach wszystko w najlepszym porzadku . Ciekawilo mnie w jakim stanie tez sa amorki i przy moim 140 tys. przebiegu zawieszenie 1BE -20 mm wszystko w bardzo pozytwym % stanie Nie powiem ze mysle cos obnizyc auto jeszcze w dol
126tomek Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Sory za OT ale mam takie pytanko w B8 wahacze i cala zawiecha są aluminiowe? Czy tak jak w Passacie B5 trzeba wymieniać cały wahacz który jest nie rozbieralny?
wrclaguna Opublikowano 28 Października 2011 Autor Opublikowano 28 Października 2011 Tak wahacze sa aluminiowe
czaki22 Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 testy w stacjach przy wielowahaczowym zawieszeniu mozna sobie wsadzic w d ....
Brysio Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 testy w stacjach przy wielowahaczowym zawieszeniu mozna sobie wsadzic w d .... jestem tego samego zdania ) u mojego kumpla byly wybite 3 wahacze i chrupalo na stacji badan wsztyko ok )
wrclaguna Opublikowano 28 Października 2011 Autor Opublikowano 28 Października 2011 testy w stacjach przy wielowahaczowym zawieszeniu mozna sobie wsadzic w d .... Ja bylem akurat w Salonie Opla bo mam niedaleko ( 600m) i mowicie ze kazda Stacja Diagnostyczna na niedokladne pomiary Akurat sprawdzalem amorki i sam diagnosta sprawdzil wszystkie wahacze , koncowki itd. na urzadzeniu i recznie . Ja sie tam nie znam , moze oswiecicie mnie gdzie to mozna zrobic tzn. dokladniej sprawdzic stan % amorkow
Brysio Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 w wielowahaczowych zawieszeniach jest bardzo ciezko stwierdzic na maszynach bo te plyty ruchome maja ruchy albo do przodu/tyl albo na boki a gora dol niestety nie maja ukosnych znaczysie ja takiej nie znalazlem z ukosnymi ruchami gdzie skladaja sie sily boczne i czolowe wiec na standardowych tego nie stwierdzisz bo te stacje tego nie moga juz bylem na 3 albo 4 koles poogladal nie ma pekniec nie ma luzow i jest niby ok ale to tylko ta jego slowo nie wiadomo jak jest naprawde bo nie ma jak zbadac u kolegi bylo tak jak wjezdzal do garazu mial z gorki i musial skrecac zeby na podjazd wjechac i wtedy masz przez hamowanie kolo jest skrecone idzie w tyl a gorne wahacze delikatnie do przodu tego zadna stacja nie zbada bo sie nie da i na testach bylo ok a w realu wybite byly 3 wahacze 2 gorne i 1 dolny ale nie wykazalo nic na trzepakach wiec mowie ciezko wyczuc a reka nie masz sily zeby wahacze ruszyc wiec kupa
Lukaszxxx Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Ja bylem akurat w Salonie Opla bo mam niedaleko ( 600m) i mowicie ze kazda Stacja Diagnostyczna na niedokladne pomiary Akurat sprawdzalem amorki i sam diagnosta sprawdzil wszystkie wahacze , koncowki itd. na urzadzeniu i recznie . Ja sie tam nie znam , moze oswiecicie mnie gdzie to mozna zrobic tzn. dokladniej sprawdzic stan % amorkow Ja tez nie wiezylem w stacje diagnostyczne na prostym przykladzie wjezdza gosc powiedzmy corsa a poznij ja a4 a gosc nic nie zmienia w maszynie tzn masy auta. Mialem kiedys na tescie okoko 80% amory przod a jak je rozebralem to lataly jak stara ku.. , zalozylem nowe i pojechalem na ta sama stacje i pokazalo 2 albo trzy procent wiecej wiec powiedzialem kolesiowi ze ta cala maszyna jest hu warta ale u Grzeska jest podana masa kazdego kola wiec w salonie moze maja jakies bardziej profesjonalne maszynki do badnia amorow
variocustoms Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 może to nie OT ale ja na urwanym swrzoniu dolnym byłem na stacji diagnostycznej na badaniu amorków i luzów na zawieszeniu, diagnosta nie wyczuł niczego a ja o mało co bym się zabił, pojechałem wymienić klocki, chłopaki podnieśli auto to koło się dosłownie złamało, masakra jakaś tak wyglądał sworzeń
b3rs Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Jestem na razie na etapie studiowania kodowania lamp LED z tylu . To nie taka prosta sprawa Kumpel ma mi zalatwic kodowanie w ASO (spisac ) jak tylko taki egzemplarz sie pojawi czyli auto po 2010 roku z LEDAMI z tylu . No i sprawa Modulu czy ten co jest w aucie czyli przed 2010 obsluzy LEDY . U mnie bedzie pasowal 8K0 907 064 DQ no i sprawa czestotliwosci czyli 868 MHZ To jest numer komfortu dobierany po VIN? Tak się zastanawiam czy ASO jest w stanie "wkleić" do auta inny komfort niz dedykowany.
wrclaguna Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Sam sobie dopasowalem Modul Komfortu wg ETKI Ale dla pewnosci czekam wlasnie na info od kumpla z ASO Widzieliscie nowe lampy do B8 2012 Cos czytalem ze sa w pelnych LEDACH no i na swiatlowodzie
_Gabriel_ Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 ... no i chyba nie beda pasowac do sedana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się