Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Przegrzanie silnika?


EnDrIu`

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, dzisiaj stałem w gigantycznym korku, temp. na zew. 30 C i wlaczona klima pewnie mam uszkodzony czujnik temp. bo pokazywal ok. 77C i jak sie rozluznilo wcisnalem pedal do dechy auto nie mialo mocy jakby sie turbo wylaczylo...odpalilem ponownie samochod i to samo...po pewnym czasie zauwazylem ze auto mi dymi walilo jakby bialym dymem szybko zaparkowalem auto :confused4: sprawdzilem stan plynu chlodzacego...jest ok nie bulgotal. Czy jesli to przegrzanie to gdy raz sie go zagotowalo to silnik juz kaplica? Teraz chce dac mu kilka godzin odpoczynku zanim go odpale i sprawdze jakie sa skutki ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może uszczelka pod głowicą poszła?

no przegrzany diesel to już raczej silnik na wagę, albo będą wychodziły Ci niespodzianki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rok temu miał przez chwile 115 stopni aż mrugał płyn i nic się nie dzieje.

dzięki za odpowiedz :) wlasnie kolega mowi, ze moze odpial sie jakis przewod dolotu i auto lapie lewe powietrze dlatego nie chcialo jechac (mam nadizeje, ze ma racje).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy by miał kłęby czarnego dymu gdyby był to dolot.

Mi kiedys podczas jazdy urwał sie całkowicie króciec wodny od głowicy, odrazu temp skoczyła, dym z pod maski, postałem chwile czasu, zalałem po 10min wodą i dotooczyłem sie pod bloko do siebie jakieś 20m, króciec wymieniłem, auto do dzisiaj ma sie dobrze(tfu, tfu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń wynika, że diesla bardzo łatwo przegrzać a potem silnik się nadaje na złom.

Chociaż w tym przypadku, problemem raczej nie jest zajechany silnik, podepnij Vaga może coś pokaże :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej olej silnikowy miał za dużą temperaturę co spowodowało podwieszenie sie hydrosztosa któregos.

czy problem wciąż wraca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalilem go przejechalem sie...dymi jak lokomotywa ale tylko podczas dodawania gazu, dzwiek pracy silnika nie ulegl zmianie, podczas przejazdzki zachowuje sie jakby mial noraufa i przewody dolotowe na laczeniach pod opaskami sa w oleju. Na wyswietlaczu (mam 1/2 fisa) pojawil sie symbol hamulcy (zólte kółeczko). Wielu moich znajomych obstawia zabite turbo. Mam znajomego z polskim Vagiem...warto go fatygowac(mowil, ze logow nie zrobi)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju wlasciwie nie ubylo (zgasilem samochod praktycznie od razu jak tylko zauwazylem ze cos sie dzieje). Znalazłem filmik na YT, ktore wlasciwie dokladnie pasuje do mojego uszkodzenia:

Tylko zastanawia mnie ten symbol hamulca na 1/2 fisie. Znalazłem wypowiedz na YT odnosnie dziwnego dzwieku pracy turbo: "Proponuje sprawdzic kruciec na pompie vacum, czasami sie luzuje i uklad traci podcisnienie ma to wplyw na prace turbosprezarki i hamulcow". Czy walniecie u mnie turbo moze spowodowac wlasnie problem z hamulcami czy to juz odrebna historia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mnie w czwartek spotkało coś takiego :(

turbina wyciągnięta luzy na wirnikach że szkoda gadać .Zjadł prawie cały olej z silnika no zostawił na deser tak z 1.5 - 2.0 l

Szukam gdzie mi ją w krakowie naprawią .[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 21:37_________________________________________________Byłem dziś u speca od turbosprężarek i powiedział że cały korpus z wirnikami do wymiany cena 950 zł :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mnie w czwartek spotkało coś takiego :(

turbina wyciągnięta luzy na wirnikach że szkoda gadać .Zjadł prawie cały olej z silnika no zostawił na deser tak z 1.5 - 2.0 l

Szukam gdzie mi ją w krakowie naprawią .[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 21:37_________________________________________________Byłem dziś u speca od turbosprężarek i powiedział że cały korpus z wirnikami do wymiany cena 950 zł :(

ładuj AWX, awaria matką tunningu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://turbo-krak.nazwa.pl/kontakt.html

zna ktoś tą firmę ? robił ktoś u nich turbosprężarkę ?[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 11:26_________________________________________________ładuj AWX, awaria matką tunningu :decayed:

Trzeba jakąś nakładkę ponoć i mapy wgrywać a jak się człowiek nie zna to idzie na łatwiznę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nakładka a przejściówke dostępna na forum :wink4: a programik rzecz oczywista :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zyskuję 15 KM ?

To mało chyba czytałeś o władowaniu turbo AWX :)

A co do problemu też stawiałbym na turbinę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zyskuję 15 KM ?

150 lekką ręką, po samym włozeniu AWX nie oczczujesz przyrostu, auto bedzie jeżdziło podobnie do serii, cena turbinki jest porównywalna do tej naprawianej, no chyba że nie chce Ci sie modyfikować pod wzgledem mocy(choc masz okazje) to wkładaj regenerowaną :wink4:

W sumie wtedy trzeba 2tys szykować(turbo+program), a regenerowana to tez historia nie pewna tyle że masz gwarancje o ile spełnisz ich warunki

A co do wątku 99% że to tubina, mi jak pusciła olej to tak samo zrobiłem biała zadyme na drodze :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...