Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Bląd 17958 - czasami wpada w tryb awaryjny


zib0l

Rekomendowane odpowiedzi

witam forumowiczów :)

od tygodnia mam problem z tym ze jak odpale auto mam problem. Wszystko chodzi jak nalezy, zbiera sie super itd. a czasem jak odpale auto to odrazu jest w trybie awaryjnym i musze zjechac na pobocze wylaczyc i wlaczyc ponownie by bylo znow przyspieszenie. Nie koniecznie wpada mi dziennie w tryb awaryjny, a jak wpadnie to tylko przy odpaleniu, nie podczas jazdy. Wczoraj zrobilismy sobie w rodzinka wycieczke do parku w Pszczynie, w jedna strone ok, w druga juz nie:P

Dzisiaj podjechalem do garazu podpielem vaga:

17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 FD

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 2137

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

wypielem przeplywke przeczyscilem i pojechalem przedmuchac autko na drugim biegu przy 4k obrotow przez minute... i ani razu niewpadl w tryb awaryjny...

Pytanie czy to wina ze cos z turbo sie dzieje, czy do wymiany filtr paliwa, czy cos innego...przewody cisnieniowe od gruszki wymieniualem miesiac temu i od wtryskow, pompa wtrsykowa byla uszczelniana 2 tyg temu cała... kolektor ssacy byl czyszczony miesiac temu

PS.

Przy czyszczeniu przeplywki zauwazylem jeden wezyk juz sparcialy pod turbo leci do jakies okraglej gruszki (co to jest?) czy to moze tez byc tego wina ze cos ucieka z tego wezyka??

111aj.jpg

111bfl.jpg

pozdrawiam... :wink4:

link do moich logów sprzed uszczelnieniem pompy wtrsykowej :

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204654.0

--------------------------------------------------------------------------------

Nowe logi, narazie statyczne i BS, co do dynamicznych musze poczekac na kogos...

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49728.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49729.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49730.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49731.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49732.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49733.html

Logi BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49734.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49735.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49736.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_49737.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wezyk ewidentnie do wymiany.

Wykonaj logi dynamiczne(nowe), 011,010 i 011 Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem ten wezyk z fotki, jakies powietrze uszło, co to jest ta okragla puszka do ktoej leci wezyk? zobacze teraz czy to wina tego wezyka czy cos innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli powietrze zasyczało prze ściąganiu starego wężyka to wężyk raczej był jeszcze szczelny

co to jest ta okragla puszka do ktoej leci wezyk?

to jest akumulator pod ciśnienia ... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak wina chyba lezala po stronie sparciałego wezyka, po wymianie auto juz sie nie dusi, przy gazowaniu przy odpaleniu i nie wpadl w tryb awaryjny... pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że z biegiem lat stracił już swoje właściwości i nie spełniał całkowicie swojego zadania ...Był po prostu zgniatany przez pod ciśnienie ...

To super ze jest wszystko KO... :good: oby tak dalej.... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak wina chyba lezala po stronie sparciałego wezyka, po wymianie auto juz sie nie dusi, przy gazowaniu przy odpaleniu i nie wpadl w tryb awaryjny... pzdr

to się okaże jak wkleisz logi dynamiczne i ponownie 011 BS po wymianie tego wężyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.04.2017 o 09:28, bozmek napisał:

http://vaglog.pl/log-011_003_1cN9K.html

Witam moze ktoś to obczaic bo dziwnie trzyma wysokie doladowanie do 3 tys

Standardowo rozruszaj sztangę płaską 14stką, wymień wężyki podciśnieniowe. Zrób logi, jeśli nadal nic się nie zmieniło to zamień N18 z N75 i zobaczy czy nadal jest przeładowanie. Jeśli tak to turbo na stół

BTW. Jaki kod silnika?

Edytowane przez Undisclosed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...