Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana żarówki światła przeciwmgielnego i demontaż kratki w przednim zderzaku Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy u was tez ta kratka sie rusza ?

Opublikowano

U mnie raczej jest sztywna, musisz ja dobrze wcisnąć tak by zaskoczyła ta górna zapatka...

Opublikowano

u mnie jedna siedzi sztywno a druga sie delikatnie beląsa ale nie wypada więc nie panikuję :wink:

Opublikowano

Witam . Mam pytanie odnośnie montażu żarówek led cree w halogeny z rezystorami , Mianowicie po zamontowaniu kostka w rezystorze jest bardzo gorąca ? Jaka jest tego przyczyna ?

Opublikowano

Witam . Mam pytanie odnośnie montażu żarówek led cree w halogeny z rezystorami , Mianowicie po zamontowaniu kostka w rezystorze jest bardzo gorąca ? Jaka jest tego przyczyna ?

Przyczyną mogą być nieodpowiednie parametry rezystora - rezystancja,moc

Opublikowano (edytowane)

Witajcie,

U mnie w polifcie s-line wystarczy ściągnąć kratkę, aby dostać się do żarówki?

Jakie ma oznaczenie ta żarówka? H6W ? C5W ?

Jaką żarówkę polecacie do rezania? (na razie mega się rożni od neon w bixach ... żółta sraka, a neon niebieskawy)

Edytowane przez SenseiAdik
Opublikowano

Jakie ma oznaczenie ta żarówka? H6W ? C5W ?

W polifcie jest H8.


Jaką żarówkę polecacie do rezania? (na razie mega się rożni od neon w bixach ... żółta sraka, a neon niebieskawy)

Z neonem ładnie komponuje się LED CREE o temperaturze barwowej 6000K.

Ja mam u siebie takie i jest OK.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

LED CREE o temperaturze barwowej 6000K

A widzisz. Dziękuję za odpowiedź, masz jakiegoś linka do tych żarówek?

Edytowane przez SenseiAdik
Opublikowano

Ok. A jak to wymieniałeś?

1. Trzeba wyciągnąć kratkę,trzyma się na paru zaczepach i to dość mocno.

2. Wykręcasz 2 wkręty z łbem torx'owym (chyba T25), na których trzyma się halogen.

3. Rozpinasz wtykę zasilającą, która zabezpieczona jest zaczepem.

4. Wyciągasz żarówkę przez przekręcenie jej o 90 stopni.

Składasz w odwrotnej kolejności.

Parę minut roboty :)

Opublikowano

Parę minut roboty
O super partia ... dobra zmiana. Dziękuję za tak niesamowicie wyczerpujący opis. Będzie rezanie..... pozdrawiam.
Opublikowano

Nie ma problemu,jak będziesz miał jakieś pytania to pisz.

Opublikowano

Parę minut roboty

O super partia ... dobra zmiana. Dziękuję za tak niesamowicie wyczerpujący opis. Będzie rezanie..... pozdrawiam.

Dołączę swoją uwagę do wymiany żarówki halogenu w b8 lift .

W kratce zabezpieczającej jest otwór(górna boczna strona ) sugerujący ,że można tam wejść śrubokrętem i podważyć . Błąd .Ten otwór prowadzi do śrubki regulacyjnej i w niczym nie pomaga przy zdejmowaniu kratki!

Ja podszedłem do kratki z palcami które trzeba wsuwać w szparę miedzy kratką a halogenem ( bez śrubokręta i innych narzędzi ) Idzie ciężko ale trzeba cierpliwie pociągać zmieniając miejsce i o odpoczynek dla palców . Wreszcie chrupnie i wyskoczy.

Wyjmowanie żarówki H8 dokładnie tak jak opisał Luck 109. Na wtyce na szerszej krawędzi jest zatrzask który przy pociąganiu się odblokowuje .Po wymianie żarówki musi wyraźnie kliknąć i dojść na swoje miejsce.

Mam pytanie : jak żarówki LED CREE sprawdzają się w warunkach mgły. Ja wymieniłem na Philipsa white vision .Nie dają całkiem białego światła ale świecą solidnie

Opublikowano (edytowane)

Ja podszedłem do kratki z palcami które trzeba wsuwać w szparę miedzy kratką a halogenem ( bez śrubokręta i innych narzędzi )

Ja na samym początku pomagałem sobie kluczem ampolowym trzpieniowym, wkładając krótsze ramie w otwory kratki.

Nie trzeba wtedy nadwyrężać palców :decayed:

Edytowane przez luck109
Opublikowano

Ja podszedłem do kratki z palcami które trzeba wsuwać w szparę miedzy kratką a halogenem ( bez śrubokręta i innych narzędzi )

Ja na samym początku pomagałem sobie kluczem ampolowym trzpieniowym, wkładając krótsze ramie w otwory kratki.

Nie trzeba wtedy nadwyrężać palów :decayed:

Wiesz ja jestem amator -ni diabła nie znam i nie mam takiego klucza :facepalm:

Ja podszedłem do kratki z palcami które trzeba wsuwać w szparę miedzy kratką a halogenem ( bez śrubokręta i innych narzędzi )

Ja na samym początku pomagałem sobie kluczem ampolowym trzpieniowym, wkładając krótsze ramie w otwory kratki.

Nie trzeba wtedy nadwyrężać palów :decayed:

A ha zwykły imbusowy ? No słuszna uwaga .Czyli jednak ten otwór się przydaje .

Opublikowano

Witam, po prawej stronie spokojnie wymieniłem żarówkę. Ale co z lewej ? Dostęp jest bardzo utrudniony. Przez Chłodnice/Intercooler oraz plastiki.

Czy jest inny sposób wymiany żarówki od strony kierowcy nie ściągając zderzaka ?

Opublikowano

Ja zrobiłem to odkręcając nadkole, nie było żadnych problemów...

Skręć kierownica na maxa w prawo i o ile dobrze pamietam są tam 3 śruby do odkręcenia, reszta powinna pójść gładko :)

Opublikowano

Ja zrobiłem to odkręcając nadkole, nie było żadnych problemów...

To przejdzie tylko w przedliftach,natomiast w polifcie dostęp jest tylko przez ściągniętą kratkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...