Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Prośba o analizę logów - Trzęsie na biegu jałowym


Vador

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Autko chodzi bardzo dobrze, zbiera się, nie muli, mało pali i generalnie nie sprawia kłopotów. Jedyny minus to na wolnych obrotach trzęsie/szarpie. Nie są to jakieś wielkie szarpnięcia ale jednak wyraźnie odczuwalne. Dwumas i sprzęgło były wymienione około 10 miesięcy temu (zrobione od tamtej pory ~16kkm) na nowe, oryginalne. Raczej wątpię, żeby była powtórka z rozrywki w tak krótkim czasie od wymiany. Rozrząd również wymieniony przez Audi przy 135kkm. Autko serwisowane zawsze zgodnie z harmonogramem w Audi (UK) poza ostatnim serwisem, który był zrobiony na oryginalnych częściach z ASO (poza filtrem powietrza K&N zakupionym osobno). Polecono o mi również wlać STP do wtrysków ale żadnych zmian nie widzę.

Proszę o analizę logów statycznych, gdyż na chwile obecną nie mam jak przeprowadzić dynamicznych. Mam nadzieję je zrobić jak tylko to będzie możliwe.

Grupa: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50059.html

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50062.html

Grupa: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50061.html

Grupa: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50058.html

Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50056.html

Grupa: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50063.html

Grupa: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50057.html

Grupa: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50060.html

ps.

pierwsze moje logi, także proszę o wyrozumiałość jeżeli coś nie tak :decayed:

Dziękuję serdecznie za pomoc

Pozdrawiam

_________________________________________________Dołączam logi dynamiczne

Grupy: 003,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/dantes555_50495.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bipy troche za wysokie i wszystkie na '-', kiedy byl zmieniany filtr paliwa? Dawka paliwa ponizej 4 mg, co moze powodowac wibracje, podobnie mam u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bipy trochę za wysokie i wszystkie na '-', kiedy byl zmieniany filtr paliwa? Dawka paliwa ponizej 4 mg, co moze powodowac wibracje, podobnie mam u siebie.

Wszystkie filtry łącznie z filtrem paliwa zostały wymienione podczas ostatniego serwisu (11kkm temu). Co jeszcze zauważyłem to, że po ostrej, szybkiej jeździe jak zjadę z autostrady i stanę na światłach to czuć te szarpnięcia na boki wyraźniej. Jeszcze jedno mnie zastanawia dlaczego wolne obroty są prawie zawsze 903 i co jakiś czas na ułamek sekundy spadają do 882. Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem, i tu moje pytanie: czy poniższe wartości w GR 023 są dobre?

-45.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1

-41.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2

-71.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3

-7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

W chwili obecnej nie mam możliwości skorzystania z vag. Dodam, że korekcje pompowtryskiwaczy są w normie czyli:

-0.47 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1

-0.40 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2

0.59 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3

0.28 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 15:57_________________________________________________Czy BIP na 3 cylindrze może być powodem drgań na jałowym?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 15:15_________________________________________________Zamieniłem u siebie miejscami pompowtryski 3 poszedł na 4 a 4 na 3.

Po zamianie okazuje się, że nadal 3 ma najgorsze korekcje. Wychodzi na to, że to nie wina pompki tylko??

No właśnie co może być przyczyną, może listwa zasilająca pompki?

Proszę o jakieś sugestie.

log po zamianie pompek miejscami:

09:49:03 Grupa 001: Injection Quantity

882 /min Engine Speed (G28)

5.5 mg/suw Injection Quantity

6.6*KW Injection Duration (specified)

81.0*C Coolant Temperature (G62)

09:49:03 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

-0.54 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1

-0.75 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2

1.46 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3

-0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

09:49:03 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation

-58.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1

-43.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2

-72.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3

-71.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Tutaj jest 7 czy brakuje zera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...