kudalty66 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 witajcie dwie sprawy odnosnie VtG, (variable Turbo Geometry) najwieksza prace sztanga i turbina robi podczas maxymalnego przyspieszenia od początku zakresu niutonów, a wiec od około 2 tys obr, nie chodzi tu o to żeby piłować do 4.5 tys, ale i te obroty tez czsem nie zaszkodzą, Tdi lubi dynamiczną jazdę, trzeba przyśpieszyć w miarę sprawnie a potem smigać równo, wcale wiecej nie spali,. jak ma mało palić to trzeba kupić SDI, nie bedzie problemu z turbinką. Z drugiej strony bawia mnie wypowiedzi na temat spalania rzędu 4.8, 5.1, bez urazy ale przy jakiej jeździe??? tylko trasa???mieszane, a może klima i miasto??? troche wiecej obiektywizmu panowie, przeciez jak ma jechac to musi spalic, jak chcecieżeby sie turbinka nie zacinała trzeba czasem przycisnąć,. a wywalenie kata pomaga żeby sie nie zasyfiała, ja tez niemam, jak mi sie kat zapchał to i turbo nie do końca sprawnie chodziło. pozdro 4all
kalik Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 witajcie dwie sprawy odnosnie VtG, (variable Turbo Geometry) najwieksza prace sztanga i turbina robi podczas maxymalnego przyspieszenia od początku zakresu niutonów, a wiec od około 2 tys obr, nie chodzi tu o to żeby piłować do 4.5 tys, ale i te obroty tez czsem nie zaszkodzą, Tdi lubi dynamiczną jazdę, trzeba przyśpieszyć w miarę sprawnie a potem smigać równo, wcale wiecej nie spali,. jak ma mało palić to trzeba kupić SDI, nie bedzie problemu z turbinką. Z drugiej strony bawia mnie wypowiedzi na temat spalania rzędu 4.8, 5.1, bez urazy ale przy jakiej jeździe??? tylko trasa???mieszane, a może klima i miasto??? troche wiecej obiektywizmu panowie, przeciez jak ma jechac to musi spalic, jak chcecieżeby sie turbinka nie zacinała trzeba czasem przycisnąć,. a wywalenie kata pomaga żeby sie nie zasyfiała, ja tez niemam, jak mi sie kat zapchał to i turbo nie do końca sprawnie chodziło. pozdro 4all Przepraszam na początku za OT, ale muszę. Zrobiłem teraz trasę Siedlce - Zakopane - Słowacja - Siedlce. W sumie 1140 km. Średnie spalanie wyszło mi 4,8L z całej trasy, było miasto, były korki, momentami do 160km/h na S7, więc jeśli Cię bawi takie spalanie to bardzo mi przykro. Z opisu wynika, że jeździsz 2,5 TDI a na tym motorze nigdy nie będziesz miał tyle i może zazdrość Cię zżera. AFN to chyba najlepsza jednostka napędowa Audi jeżeli chodzi o trwałość i spalanie. PS. Klimy niestety nie posiadam.
spanky Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 wystarczy wiedziec do czego sluzy pedal gazu , od czasu do czasu operwac nim w systemie 0-1 i nie bac sie pokrecic silnika do 4000 rpm ,a problem z syfem w sprezarce nie bedzie wystepowal ...
mat-85 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 wallbash: to co mam ciągle go piłować ? kiedy trzeba wyprzedzić to się ciśnie ale sorry jak będę chciał poszaleć cały czas i będzie mnie na to stać to kupie bene. proste.. a mija się z celem modlenie żeby tylko mi nie zamulil jak wyprzedzam np 2 tiry ... Dodam że moja mama śmiga paskiem b5 fl 130 koni zamula go praktycznie non top... i problem miala tylko raz przez 3 lata użytkowania a tak jest ok.. a moja jazda w porównaniu do niej to jest mega dynamiczna. Wiec bez przesady panowie... Dokładnie! Nie można popadać w paranoje - wystarczy jeździć normalnie. Długo miałem do czynienia z AFNem i przy przeciętnej jeździe (bez mulenia ale też żadnego przeganiania bo turbina potrzebuje) nie było problemów z turbawką.
Piotrek98igo Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 wystraczy ze raz dziennie dasz mu 2 i 3 mocniej.nie musisz go gonic caly czas. w sumie to nie rozumiem takiej jazdy taksowkarskiej,jak moj sie zagrzeje to jak widze tylko dobry odcinek drogi to usmiech na twarzy mi sie pojawia.
trezor4 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 ja też nie oszczędzam paliwa .... tzn jak jest możliwość to cisnę mojego AFN tyko żona czasem marudzi ale juz wie ze przeganiam auto żeby turbinka się nie przycinała pozatym nawet jak cisne go to przeciez spali 6-7 litrów a wiec za 5 zl wiecej robie 100km ale wieksza przyjemnosc z jazdy
Duch^ Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Ja już wchodzę w nałóg zmian biegów na 3k obrotów. Wydaję się że silnik ma lekko przy takiej jeździe i spalanie wydaje się być ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się