Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Automat a dwumas


swiezak84

Rekomendowane odpowiedzi

witam

moze ktoś wie czy przy skrzyni automatycznej w ogole stosowane są dwumasy? jesli tak to czy może sie zużyć (auta nie pałowałem)? cos mi ostatnio zaczelo mocniej telepac buda i niewiem gdzie szukac przyczyny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz :) jeszcze jedno pytanko w takim razie - pod silnikiem sa dwie poduszki a pod skrzynia jedna czy jak to jest? silnik jak w opisie skrzynia DMX 4biegowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia jest na dwóch podporach i stąd niestety dwie poduszki :)

Zrzut z Etki obok masz numer tych poduszek:

poduszkiskrzyniadmx.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Poduszki masz te same co w skrzyni manualnej, juz je wymienialem.

Mam nadzieje ze to beda poduszki przyczyna drgan skrzyni...

Sokram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez w skrzyniach automatycznych jest sprzegło hydrokinetyczne (na google.pl mozesz poczytac jak działa) wiec dwumasu nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

automaty nie mają dwumasów bo nie mają sprzęgła ciernego tylko hydrauliczne

przeciez w skrzyniach automatycznych jest sprzegło hydrokinetyczne (na google.pl mozesz poczytac jak działa) wiec dwumasu nie ma :)

Macie rację w przypadku kolegi - ale pisząc ogólnie o automatach... mylicie się. Auto ze skrzynią Multitronic ma koło dwumasowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ETKA ma rysunek poglądowy - pokazuje on zwykłe koło zamachowe...

Czego jeszcze potrzebujesz aby załapać, że Twoja jednostka ma dwumas? Ma tu się wpisać prezes z Ingolstadt? Nie wystarczy Ci, że ten element potwierdzają użytkownicy CVT?

Rozbieram Multitroniki codziennie i potwierdzam że... WSZYSTKIE DIESLE Z TĄ SKRZYNIĄ MAJĄ DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o CVT chodzi to wszystkie benzyny mają standardowe koło zamachowe z tłumikiem drgań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat nie pozwoli nikomu szarpać samochodem przy pseudosportowej jeździe, ani dusić silnika na wysokim biegu, więc siłą rzeczy dwumasa dłużej pożyje. Ale Twój przebieg naprawdę słuszny :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście 400 000km robi wrażenie. Jesteś 100% pewien, że koło nie było wymieniane?

Poproszę o VIN na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone w ASO AUDI w 2009 r sprowadzone z niemiec przebieg 360 000tyś wymienione pierdoły typu żarówka tył prawa żarnik pióro wycieraczki itp. oraz turbina.Dodam że auto sprawuję się świetnie zero spalania oleju bardzo dynamiczne,jedyny problem który teraz się pojawił to jakby wolniejsza reakcja na pedał przyśpieszenia.Nie znalazłem wpisu o wymianie sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie dwumas jest niezniszczalny bo moje autko ma na liczniku 430000tyś i jeszcze nie było rozbierane dodam że skrzynia jak i sprzęgło działają perfekcyjnie mowa o multytroniku.

Ooo kolego bardzo fajna informacja 430tys :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow , multitronik z przebiegiem powyżej 400 000 i wszystko śmiga ok ? jaką dokładnie masz skrzynie ? jakie oznaczenie ?

znasz pełną historie serwisową tego autka ? skrzynia nigdy nie była wymieniana itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...