kantor8 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Czy może mi ktoś pomóc w temacie odczytania wartości Vag'a? Problem polega ba tym że samochód więcej mi pali około 9l/100 km. Tylko czasem więcej (zauwazam ze jak wleje to wskaznik mi " w oczach opada" a czasem normalnie czyli około 6 l na 100 km) Powiedziano mi że może to być wina katalizatora?
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 wez sie nie osmieszaj i wklej te logi po ludzku...poza tym bylo sporo wątkow na temat spalania...
Musashi Opublikowano 29 Stycznia 2008 Opublikowano 29 Stycznia 2008 popraw logi lub popros na PW. to jest nieczytelne.
kantor8 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2008 poprawione logi, mam nadzieje, że teraz już będzie czytelnie i że mi ktoś pomoże : Tuesday 22 January 2008 10:06:38 028 906 021 CE 1.9l R4 EDC 00SG 0605 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 1,13 1995 850 1085 4,8 2,14 2247 850 1130 4,8 3,13 2499 850 1155 4,8 4,12 2730 850 810 4,8 5,13 2961 850 870 4,8 6,21 3192 850 915 4,8 7,31 3402 850 925 4,8 8,42 3612 850 920 4,8 9,54 3843 850 905 4,8 10,66 3990 850 865 4,8 11,79 4179 850 850 4,8 12,91 4347 850 795 4,8 14,04 4494 850 740 4,8 15,15 4620 850 685 4,8 Group B: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,47 1827 45,4 40,4 42,2 1,47 2079 45 41 43 2,48 2352 44,6 41 43,2 3,46 2583 44,4 41,4 39,4 4,45 2814 44 41 39 5,48 3024 43,8 40,8 41,4 6,58 3276 43,4 40,4 42,4 7,68 3465 43,2 40 42 8,79 3696 38,4 39,6 41,2 9,91 3885 42,8 38,8 41 11,04 4074 42,6 38,4 40,8 12,17 4242 42,4 37,8 40 13,28 4410 42,2 33,8 36,4 14,4 4536 42,2 29,6 33,4 Group C: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0,8 1932 1948,2 1876,8 57 1,8 2184 1948,2 2162,4 70,1 2,8 2436 1948,2 2284,8 81,7 3,79 2667 1948,2 1611,6 56,2 4,79 2877 1948,2 1672,8 57,8 5,85 3108 1948,2 1836 58,2 6,94 3339 1948,2 1917,6 58,6 8,05 3549 1948,2 1978,8 60,6 9,16 3759 1948,2 1958,4 61 10,28 3948 1948,2 1938 61,8 11,41 4116 1927,8 1938 62,2 12,53 4305 1897,2 1917,6 63 13,66 4473 1825,8 1805,4 62,2 14,77 4578 1734 1734 63,8 [br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 18:38 _________________________________________________c.d. moich logów. przepraszam że poprzednie, zrobiłem na szybko, i nie pomyślałem żeby na podglądzie obejrzeć. Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0,67 861 285 425 4,8 1,77 861 285 420 4,8 Group B: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0 861 958,8 999,6 24,7 1,04 861 958,8 999,6 24,7 Group C: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,34 861 0 30,6 25 1,4 861 0 30,6 25,2 [br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 18:45 _________________________________________________Skrzynia maualna.
spanky Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 zapieczone kierownice .... p.s a gdzie reszta logów ... ?
kantor8 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Jeśli są zapieczone kierownic to czy moge jeździć tym autem czy czekac na mechanika. Dodoam że jeszcze nie mam nikogo upatrzonego kto mógłby mi to zrobić. Podejrzeam że trzeba bedzie dac turbine do regeneracji. logi są pod adresem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24527.0. Jak pilne to jest??? Samochodem dojezdzam do pracy około 60 km. 7 razy miesiącu. Proszę o pomoc.....[br]Dopisany: 01 Luty 2008, 20:37 _________________________________________________Dodatkowo zauważyłem że samochód bierze wiecej oleju. Ubytek około 0,5 mm na podziałce przy przejechaniu 5.5 tyś. To była moja druga wymiana i wcześniej tak się nie zdarzało. Na przyszlosc nei zakladaj drugiego tematu, jak mozesz kontynuowac w tym samym [br]Dopisany: 01 Luty 2008, 21:26 _________________________________________________czy pomoże mi ktoś???
Pikuś Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Jak masz zamiar czyscic kiere to mzoesz jezdzic ale z gazem delikatnie. Co do oleju i ilosci jego brania jest temat na forum.
kantor8 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 z tego co przeczytałem przed chwilą to może się tak zdażyć że turbina bedzie wpompowywac olej do silnika i moze to uszkodzic pierscienie???? poprawcie mnie jesli źle zrozumiałem
Pikuś Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 No niby tak. Ale my mowimy o zapieczonych kierownicach, a nie o nieszczelności turbiny. Co do oleju to dziwny masz pomiar. Bo ja to nie wiem ile to jest 0,5mm na podzialce przeliczajac na setki. Ale 0,5mm to raczej ciezko zauwazyc wzrokowo do tego moze autko krzywo stalo.
kantor8 Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Opublikowano 2 Lutego 2008 Sorry. 0.5 mm tylko 0.5 cm. Chyba można sie domyslić że to literówka. a CZy z tych logów nie wynika zcasem że turbina przeładowuje??? No i czy zawór EGR nie jest do czyszczenia, ponadto słyszałem że duże spalanie może być spowodowane przez katalizator , który trzeba wywalić.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się