Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dziwne buczenie


Gość ZeeBee

Rekomendowane odpowiedzi

fakt trzeci cylinder pracuje nieciekawie. zrob jeszcze grupe 023.

sprobowalbym sie dostac do listwy sterujacej w celu delikatnego dogiecia konektorka pompki 3ciego cylindra.

kolejny krok to uszczelniacz 3ciego PD, jezeli objaw nie ustapi PD do wymiany.

warto dobrze obejrzec gniazdo PD czasami sa strasznie wybite i glowica kwalifikuje sie do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowiedziany 023 wykonany przy temp. 66 'C bo silnik już ostygł, ale mam nadzieje nie będzie to przeszkodą.... budą nadal telepie... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c07ac52299c0cdad.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc zrobiłem wszystkie logi ponownie już wyłącznie w temp. roboczej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0461b74029d16ebb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7113008090364506.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c07ac52299c0cdad.html

Także logowałem zawór egr w BS ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy miales robiony rozrzad? IMO napinacz jest juz zwalony lub do poprawy. Termostat raczej tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy miales robiony rozrzad? IMO napinacz jest juz zwalony lub do poprawy. Termostat raczej tez.

auto co dopiero kupione, z ks.serwisowej wynika, że już niebawem muszę go wymienić. W tym tyg. miałem plan to zrobić mimo inf. w ks. serwisowej :embarrassed: Odnośnie temp. wywaliło mi błąd czujnika temp. g92?? więc chyba to nie termostat...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem zmienić dawkę paliwa na biegu jałowym(engine-login-12233-adaptacje-pozycja01) , ale w możliwych zakresach nie dało żadnej zmiany w pracy silnika. Kod błędu który mi wywaliło to 17664 Engine Coolant Temp Sensor (g62):Open or short to Plus

P1256-35-10 --- Intermittent

Padnięty czujnik? Dodam, że temp. na kompie niewiele się różni od temp. na zegarze. Udaje mi się go zagrzać max do 81 st.C (wedugl vag-coma) bo na blacie jest 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

U mnie tez telepie budą ale mam to dokładnie od czasu jak wymieniłem poduszke pod silnikiem, dopóki śmigałem na starej rozwalonej wszystko było ok ale wkurzały mnie trzaski które wydawała podczas ruszania i zmiany biegu. Po wymiane odrazu zaczęło telepać budą, tłumacze sobie to tak, ze poprostu nowa poduszka jest szczywniejsza od tej starej i to dlatego ale na moje tak nie powinno być co nie?? :disgust:

Obczaje plecionke jeszcze.

Kiedy miales robiony rozrzad? IMO napinacz jest juz zwalony lub do poprawy. Termostat raczej tez.

Rozrząd tez moze powodować telepanie budą??

No i ostatnie pytanie jak rozpoznać ze dwumas siada??

- są jakieś problemy ze zmianą biegów?

- szarpie przy ruszaniu?

- słychać jakieś dzwięki?

- szarpie przy ostrym dodawaniu gazu np na 4,5 lub 6 biegu?

Będę wdzięczny za podpowiedzi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiennik bo za ori zawołali 440zł w ASO :wallbash:

Miałem do wyboru 2 zamienniki tańszy za 160zl i droższy za 220 zl więc wybrałem ten droższy ale jak wiadomo to nie znaczy ze lepszy.

Tez mi się wydaje ze to od tej poduszki ale zeby az tak bylo czuć różnice między pękniętą starą poduszką a nową nie ori??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to nieraz jest, człowiek chciałby zaoszczędzić a na końcu ponosi się jeszcze raz takie koszty bo trzeba jednak kupić tą właściwą część :wallbash:

Ok dzięki kolego, za tydzień będę w PL to podjade do ASO i ją kupie bo na tą chwile jestem w UK. Mam 10% zniżki w ASO więc teoretycznie z 440zł zrobi się jakieś 400zł za poduche więc jakoś to przeboleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem ponownie logi stat. po wymianie rozrządu :

http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2536.html

http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2537.html

http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2538.html

http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2539.html

http://rtnet.pl/vaglog/ruzik2_2540.html

Drgania silnika się zmniejszyły, jak również odczuwam mniejsze drgania karoserii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązał ktoś z was ten problem - telepiącego się auta?

po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7" :confused4:

Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! :naughty: gdy już się otworzy drgania powracają....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" :( ręce opadają

Dodam też, że auto jeździło też kilka dni na dobrym sprawdzonym paliwie jak i na "mniej pewnym" i różnic w pracy silnika nie ma- drgania te same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązał ktoś z was ten problem - telepiącego się auta?

po zmianie rozrządu jest troszkę lepiej. Muszę jeszcze ustawić na "0" kąt synchronizacji bo obecnie skacze "-1,1" do "-1,7" :confused4:

Robiłem też logi EGR-a w BS i zauważyłem, że gdy jest zamknięty to drgań nie ma wcale! :naughty: gdy już się otworzy drgania powracają....czyżby to ta nieszczęsna "plecionka" jednak???Podczas jazdy gdy przyśpieszam wydech wchdzi w wibracje i słychać wymowne "bbbuuu" :( ręce opadają :wallbash:

Logi BS podwyższaja obroty silnika do około 1400, wiec i drgania ustępują. Ale plecionkę na pewno warto wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...