Houdini Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam Jakiś czas temu miałem robionego swapa z 1.8 na 1.8t z anglika. Problem pojawił się przy zegarach - immobilajzer, więc jakiś magik wsadził jakąś magiczna puszkę i przełącznik, dzięki któremu zegary zostały, a działa w następujący sposób: poz 1. mogę włączyć silnik, zero odczytu VAGiem poz 2. odczyt VAGiem, po uruchomieniu od razu gaśnie I teraz pytanie. Czy da się coś z tym zrobić? Chciałem zrobić analizę błędów ale nie wiem jak dojść do tego żeby działał i silnik i VAG Dodam jeszcze że nieodłączny błąd to: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - [br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 20:03_________________________________________________Problem w pewnym stopniu rozwiązany - wystarczy włączyć działanie silnika, a po odpaleniu przełączyć na VAG'a. Silnik nie gaśnie i można spokojnie działać Temat do zamknięcia.
szczuraz Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 prawdopodobnie gośc nie potrafił przekodować Ci immo to wsadził emulator immo który odpina immo przez złącze obd2 ( nie koniecznie przy wtyczce ) masz zajęty port tym emulatorem więc nie mozesz się połączyć jak odepniesz emulator to nie odpalisz
Houdini Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Ogólnie facet zajmuje się alarmami i mówił że ktoś już kiedyś grzebał przy nim i spaprał sprawę i że nic innego nie mógł zrobić. Niezbyt fajnie no ale dobrze że doszedłem jak to ominąć i będę mógł zrobić logi dynamiczne, tylko jeszcze muszę przestudiować jak dokładnie się do tego zabrać bo kabel mam od wczoraj
szczuraz Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Bez vdcs nawet do tego nie podchodź . Przekodowanie immo to nie adaptacja przepustnicy jak zaczynasz zabawę z "kablem" to lepiej daj komuś 100 pln za przekodowanie żeby większego bałaganu w elektronice nie narobić . aha i zmień faceta od alarmów bo ten poszedł po najmniejszej linii oporu - zlikwidował skutek a nie przyczynę . Jeżeli emulator immo łączy się z ECU i immo boxem to tak samo vdcs sie połączy i bedzie mozna zakodować immo . Gość po prostu się na tym nie znał i pocisnął Ci bajkę .
Houdini Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Do immo nawet nie mam zamiaru się dotykać. Narazie jest jak jest, i tak zostanie Kabel wykorzystam do kasowania inspekcji, i sprawdzania błędów. A przy okazji może ktoś wie jakie logi zrobić dla ogólnego zarysu stanu silnika w przypadku 1.8T?
Góral65 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 tu masz wszystko http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Houdini Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Idealny wątek. Nie wiem jak go mogłem przegapić. Wielkie dzięki.
szczuraz Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 ciekawe jak zrobisz logi na zgaszonym silniku ...
Houdini Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Tak jak napisałem wcześniej - odpalam silnik na poz gdzie mogę to zrobić a gdy już pracuje to przełączam go na VAG'a. Mogę wtedy pracować na VAGu a silnik nie gaśnie. Tylko chyba coś źle zrobiłem bo właśnie wróciłem z odczytów, stosując się do powyższej instrukcji i niby wyszły mi logi ale są inne nazwy tabeli Jakieś pomysły co spaprałem?
szczuraz Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 wklejaj logi przez to http://vaglog.rtnet.pl i zloguj odpowiednie grupy 002, 007, 025 - ja przynajmniej logowałem te grupy aha i kręć powyżej 5000 rpm bo twoje logi kończą się na 4400
Houdini Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Hmm dziwnie się zachowuje - raz goni jak głupi, innym razem nie ma siły wjechać na delikatne wzniesienie, jeszcze innym do 3000rpm ślimak, a jak turbo się załączy to jakby się obudził. Coś go boli, nie wiem co i mam nadzieje że logi pomogą. Jak dziś troche % odejdzie to myślę że zrobie ponownie logi. Pozdrawiam [br]Dopisany: 03 Lipiec 2011, 10:33_________________________________________________Zrobiłem ponownie logi wg zaleceń kolegi. Czy to miało być coś takiego i można coś z tego wywnioskować? Log (0 - 002,007,025)
szczuraz Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 O ile robiłeś logi z butem w podłodze na 3 biegu to twoja przepływka pokazuje jeszcze mniej niż moja a ja swoją podejrzewam o to ze jest walnieta. Niestety specjaliści od 1.8T jakby się zapadli
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 O ile robiłeś logi z butem w podłodze na 3 biegu to twoja przepływka pokazuje jeszcze mniej niż moja a ja swoją podejrzewam o to ze jest walnieta. Niestety specjaliści od 1.8T jakby się zapadli niekoniecznie-najpierw trzeba by sprawdzić układ pod względem szczelności,poszukać,pomacać odmę-najprostszy i najtańszy sposób,potem przepływka na podmiankę i kolejne logi i porównanie
Houdini Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Właśnie teraz mam kilka dni wolnego i chciałem sprawdzić szczelność ale niestety pogoda nie dopisuje więc niezbyt mam okazje. Ponoć na dniach ma się rozpogodzić więc sprawdzę wszystko i będę dawał znać co i jak. Póki co dzięki za wstępną pomoc Dodam jeszcze że profilaktycznie przeczyściłem przepustnicę, ale wciąż nic i dziś przy robieniu logów zauważyłem dosyć duże falowanie obrotów na jałowym i delikatnie dławienie nawet przy spokojnej jeździe. Martwię się czy to nie będzie turbo...może przeczyścić profilaktycznie?
Lo-buz Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Przepływka swoja droga, ale sonda to w ogole jest w samochodzie ? Charge pressure duty cycle 0-99% rowniez stoi w miejscu. zdejmii wszystkie weze, dolotu do turbiny i sprawdz szczelnosc bo tutaj cos dziwnie wyglada.
Houdini Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Aaa dobrze że kolega przypomniał. Kwestia sondy nie była poruszana więc mi z głowy wypadło. Błąd silnika: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Aaa dobrze że kolega przypomniał. Kwestia sondy nie była poruszana więc mi z głowy wypadło. Błąd silnika: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent :gwizdanie: sporadyczny błąd-obserwować co ile się pojawia
Houdini Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 To od razu mogę powiedzieć że zauważyłem że przy osiągnięciu wyższych obrotów
Lo-buz Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Od razu widac po logach ze jakas zaczarowana ta sonda. Sprawdzic polaczenie wtyczki, moze gdzies sie cos zagieło, albo gdzies byla laczona z 2 kablow. jak nie to wykrecic sprawdzic, spisac nr i szukac drugiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się