Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Biodiesel, OO, ON


blazej122

Na jakim paliwie jeździłeś?  

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na jakim paliwie jeździłeś?

    • Tylko ON
    • Biodiesel i polecam
    • Biodiesel i odradzam
    • Olej Opałowy i polecam
    • Olej Opałowy i odradzam
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Kowi87 miał tu na mysli ze awaryjnosc i utrzymanie nie zaleza od samego silnika ale od sposobu jego uzytkowania. Nawet nowego diesla czy benzyne mozna raz dwa zajezdzic. A Tobie kolego balzej122 przy tych przebiegach ktore bedziesz zapewne robil to nie bedzie wielkiej roznicy miedzy benzyna (LPG) a klekotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak jak będziesz miał szczęście to dizlem pojezdzisz i 4 lata bez awarii wymienajac tylko filtry(komplet z pełnym syntetykiem 5l 300zł na 15tys) i tyle będzie twoich kosztów, w porównaniu do benzyny +LPG odpadna ceny załozenia gazu jego serwisowania co pół roku i opłat na przegladach, reszta to wspólne koszty ekspluatacyjne typu amory, zawieszenie. No chyba że bedziesz miał pecha to nie musze pisać co sie moze dziać. :gwizdanie:

Jeśli robisz rocznie wiecej jak 15tys to bierz dizla, za te 15tys costam juz zadbanego spokojnie kupisz, jeśłi robisz przebiegi do 15tys to bezapelacyjnie bena +LPG, no chyba że cos sie przewróci w rządzie i opadatkuja ten gaz, bo ostatnio coraz głosniej o tym :wallbash:

A co do napedu to awaryjnosc taka sama, jak ktos nie szanuje to płacic musi nie wazne czy to dizel czy benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz tak tanio bio i dostęp do zywkłego ON za 4 zeta, to kup sobie 1Zeciora lej pół na pół powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwisowanie co pół roku :polew:

jeździłem b3 5 lat i nic nie robiłem przy lpg a miała 13 lat instalacja. pewnie było coś wymieniane ale nie za mnie

jak coś to filerki za pare groszy wymienie

dobrze zamontowana instalacja posłuży laata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to jeździłem już na wszystkim, łącznie z olejem roślinnym, ale na roślinnym kiepsko odpala, nawet jak jest ciepło, na bio tak samo. Oprócz tego smród niesamowity, nawet po zmieszaniu ze zwykłą ON.Czerwona ok, ale nie mam już źródełka. W tej chwili jeżdżę na Verwie, wydaje mi się, że mnie pali i to polecam wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Skode felicie z gaziorem jak byś chciał :naughty: 50zł 240km, to żle? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie może czy istnieją jakieś samochody stworzone do biodiesla :P?

była już odpowiedź

najlepiej kup golf 2 w dieselku i wszystko przepali, nawet olej z biedronki :)

a tak poza tym :facepalm:

sorki za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o awaryjność klekota, to wypowiem się na swoim przykładzie.

Silnik AHU 90KM autko użytkuje prawie 3 lata. Stan licznika w dniu zakupu: 220 000 km :tongue4: Obecnie: 270 000

Cały czas zalewam paliwa "premium" (V-power, Gold ze statoil). Przez cały okres użytkowania auta wymieniłem przy silniku gumowe łączniki dolotu :decayed: + standardowo paski, olej, filtry. Żadnych problemów z silnikiem nie ma, spisuje się pięknie.

Zawieszenie to już niestety inna historia :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...