mazure Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 witam dużo pisało na forum o stukach z tyłu silnika,dziwnym dzwięku ,terkotaniu itd. przyczyną tego miał być uszkodzony wariator-nastawnik-koło zmiennych faz rozrządu ,lub elektrozawór wysokiego ciśnienia oleju .W moim audiku klekotało na rozgrzanym silniku cały czas wymieniłem wariator i elektrozawór był spokój wszystko hulało zrobiłem ok 2000 km i zaczyna terkotać po odpaleniu z rana przez ok 2 sek potem już chodzi normalnie ,co doradzicie w tym temacie czytałem na forum że jak stuka z rana to na bank wariator nie wiem co mam robić
grzes1150 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Nie wiem jak w ALT ale w 1.8T do stuków w tylnej części silnika przyczynia się również niskie ciśnienie oleju (przytkany smok pompy).
itor Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 witam dużo pisało na forum o stukach z tyłu silnika,dziwnym dzwięku ,terkotaniu itd. przyczyną tego miał być uszkodzony wariator-nastawnik-koło zmiennych faz rozrządu ,lub elektrozawór wysokiego ciśnienia oleju .W moim audiku klekotało na rozgrzanym silniku cały czas wymieniłem wariator i elektrozawór był spokój wszystko hulało zrobiłem ok 2000 km i zaczyna terkotać po odpaleniu z rana przez ok 2 sek potem już chodzi normalnie ,co doradzicie w tym temacie czytałem na forum że jak stuka z rana to na bank wariator nie wiem co mam robić mi tez klekocze przy odpaleniu bo dlugim postoju przez 2 sek ale sobie tym d...y nie zawracam
Adikoss Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 To normalne. Przez noc czy po dłuższym postoju cały olej spływa do miski olejowej i jak go odpalasz to zanim pompa wpompuje olej do góry własnie przez 1,5-2sek będzie słychać takie klekotanie.
itor Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 To normalne. Przez noc czy po dłuższym postoju cały olej spływa do miski olejowej i jak go odpalasz to zanim pompa wpompuje olej do góry własnie przez 1,5-2sek będzie słychać takie klekotanie. akurat nie jest to normalne, moj kolega ma takie samo auto jak moje z tym silnikiem i nie klekocze jemu
Rafal-L Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 jaki olej masz obecnie zalany?? bo czasami dzieje sie tak, po zmianie oleju na gestrzy;)
itor Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 jaki olej masz obecnie zalany?? bo czasami dzieje sie tak, po zmianie oleju na gestrzy;) 5w40 na 5w50 tez tak bylo
mas0n Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 akurat nie jest to normalne, moj kolega ma takie samo auto jak moje z tym silnikiem i nie klekocze jemu To jest normalne. Polecam lektury: Sam naprawiam - Diagnozowanie szklanek Tematy z FAQ: Dzwonienie, wymiana „szklanek” Klekotanie w silniku -Klekotanie w silniku 2
itor Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 akurat nie jest to normalne, moj kolega ma takie samo auto jak moje z tym silnikiem i nie klekocze jemu To jest normalne. Polecam lektury: Sam naprawiam - Diagnozowanie szklanek Tematy z FAQ: Dzwonienie, wymiana „szklanek” Klekotanie w silniku -Klekotanie w silniku 2 w naszym silniku to nie sa szklanki
mazure Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 mialem mobil 10w40 teraz mam valwoline 10w40 to chyba nie możliwe żeby wariator wyrobił się przez 2000km .grzes1150 powiedz coś więcej o tym przytkanym smoku pompy.
Rafal-L Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 mi sie to pojawilo jak zmienilem olej z 5w30 na 5w40 za 9 dni bede w Pl i spowrotem wracam na 5w30 mobila1
mazure Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 ja mam 127000 przebiegu jaki powinienem lac 10w czy 5w?
Rafal-L Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 ja mam 140tysiecy i spowrotem wracam na 5w30
fahur Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 ja mam 127000 przebiegu jaki powinienem lac 10w czy 5w? Myślę, że dobrą praktyką jest stosowanie oleju, który jest przeznaczony pod dany typ silnika. W przypadku ALT jest 5W30 o specyfikacji VW 504 00/507 00
mazure Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Rafal L napisz jak zmienisz olej czy pomogło pzdr
fido920 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Ja Ci odpowiem, że na tę przypadłość pomoże 5W30...z autopsji...
sgx Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie byłbym tego taki pewien, ją mam zalany 5w30 i u mnie terkota, trzeba odżałować kupić ten pie... i wymienić Sent from my Desire HD using Tapatalk
itor Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie byłbym tego taki pewien, ją mam zalany 5w30 i u mnie terkota, trzeba odżałować kupić ten pie... i wymienić Sent from my Desire HD using Tapatalk zadna wymiana oleju juz nie pomoze tam gdzie zaczelo terkotac nie ludzcie sie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się