Jacktdi99 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Nadszedł czas na prawdopodobnie ostatni już stage do tego auta. Obecnie A4 zestrojona przez Gregora10 na gratach: - turbo GTB17 - wtryski firad 0.240 - pompa 107j - kilka mniej ważnych pier**l Wynik poniżej: Muszę ogarnąć mocniejsze sprzęgło, bo te z awx'a nie dalo rady więcej pociągnąć sprobuj obic kevlarem, nie kusi na wieksze turbo gtb 22
radimm Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Tarcza obita kevlarem od tygodnia czeka na półce na założenie,(tylko jak zwykle nie ma czasu)a potem do Gregora na wycisniecie jeszcze trochę ognia Dla tego auta to już ostatni set,choćby nie wiem jak kusilo
Jacktdi99 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Tarcza obita kevlarem od tygodnia czeka na półce na założenie,(tylko jak zwykle nie ma czasu)a potem do Gregora na wycisniecie jeszcze trochę ognia Dla tego auta to już ostatni set,choćby nie wiem jak kusilo haha sie okaże , mam identyczna sytuacje i graty , i co i to chyba nie koniec gdy jest mozliwość, ...ładny moment wyszedł , myslisz ze na tych 240 ugrał bys cos jeszcze? tak tylko pytam ja mam tarcze obita ciekawi mnie tylko do ilu ona da sobie rade
radimm Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Na wcześniejszym mocniejszym ustawieniu niż to shamowane był jeszcze ponoć spory zapas paliwa, także zobaczymy
Jacktdi99 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Tarcza obita kevlarem od tygodnia czeka na półce na założenie,(tylko jak zwykle nie ma czasu)a potem do Gregora na wycisniecie jeszcze trochę ognia Dla tego auta to już ostatni set,choćby nie wiem jak kusilo jakie sprzegiełko i dwamasa u Ciebie siedzi? Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Jacktdi99
radimm Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dwumas to chyba ori jeszcze, bo ja przy nim nic nie robiłem, a sprzęgło od awx'a
Jacktdi99 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Dwumas to chyba ori jeszcze, bo ja przy nim nic nie robiłem, a sprzęgło od awx'a ciekawe jak zniesie ten moment Dwumas to chyba ori jeszcze, bo ja przy nim nic nie robiłem, a sprzęgło od awx'a w takim razie jestem bardzo ciekaw jego trwałosci przy tym setupie ,ja zmieniłem dwumasa na awx ponoc ma długo pożyc, daj filmik jak jedzie na 2biegu od 2 tys ,tak max do 130kmh ja tez zrobie na dniach zobaczymy róznice zmieniałes może wałek na sdi ? Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Jacktdi99
radimm Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Na razie po ostatnim strojeniu zrobiłem 4kkm, tez jestem ciekaw ile wytrzyma Wałek ori afn. Jak będzie chwila, to coś nagram. Tymczasem mam. Inny: https://youtu.be/R99p6dsu3jc Vbieg,na pokładzie 2osoby + full zaladowany
Jacktdi99 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Na razie po ostatnim strojeniu zrobiłem 4kkm, tez jestem ciekaw ile wytrzyma Wałek ori afn. Jak będzie chwila, to coś nagram. Tymczasem mam. Inny: Vbieg,na pokładzie 2osoby + full zaladowany ładnie sie zbiera , kurcze te wtryski powinny byc .....w moim aucie było by podobnie bynajmniej w liczbach, pompe masz oryginalna 11 czy przerobioną? nie wierze ze nie skusisz sie na ten wałek sdi ja juz szukam
krzysiek1606 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Pompa ori 107J jak sie nie myle to nie jest ori
radimm Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Tabliczka i kolo ze 107j a co w środku to Ty jeden wiesz
MrTea Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 pięknie idzie .. teraz przydała by się skrzynia 6 biegowa
sagon Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) Tabliczka i kolo ze 107j a co w środku to Ty jeden wiesz Podpowiem ci,jak samemu sprawdzić,co siedzi w środku.Jeżeli głowiczka ma numer 074,to jest to oryginał od 107j,jeżeli 072,pochodzi z reni 988,jeżeli natomiast 608,to z reni 993,którą można kupić za 100 zeta,całą pompę .Po czym wsadzić w pompę klienta samą głowiczkę i ożenić laikowi za 600 zeta . Obstawiam nastawnik 248 i głowiczkę 072.Choć nie znając numeracji,jedynie tak obstawiam. Co do nastawnika,oryginał od 107j ma numer hdk 240,ten z reni 988 ma numer hdk 248,natomiast taki od ranaty 993 oznaczony jest numerem hdk 251. Falę możesz sprawdzić jedynie,bez łupania pompy,mierząc jej skok czujnikiem zegarowym,specjalny adapter+czujnik,wkręcasz to w dziurkę i mierzysz skok fali.Fala de 110 ma skok 3.05mm,fala de 143 ma już kosmiczne 3.3mm.Jeżeli miałbyś mniej,jak 3.05mm,to współczuję. Nurniki od 107j mają numer 028,pozostałe od czego by nie były są praktycznie takie same. Na focie widać numer gołwiczki(072),każda ma numer wybity w tym samym miejscu. http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/KoWNVh89tNqMdVmEvDaIB8Gb1_pqVW Znając Krzysia i jego talent do przekrętów,warto sobie to i owo sprawdzić. Edytowane 3 Września 2015 przez sagon
radimm Opublikowano 10 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2021 mały odkop... auto żyje i jak na staruszkę radzi sobie całkiem względnie Ostatnio shamowałem go chyba po ponad 2latach od ostatniego softu https://youtu.be/j0eRwFnGCz4 To już ostatni Stage dla tego auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się