Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] A4 B5 1.9TDI + GTB17 + 0.240Firad + 107J+


radimm

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas na prawdopodobnie ostatni już stage do tego auta. Obecnie A4 zestrojona przez Gregora10 na gratach:

- turbo GTB17

- wtryski firad 0.240

- pompa 107j

- kilka mniej ważnych pier**l

Wynik poniżej:

wykres.png

Muszę ogarnąć mocniejsze sprzęgło, bo te z awx'a nie dalo rady więcej pociągnąć

sprobuj obic kevlarem, nie kusi na wieksze turbo gtb 22 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza obita kevlarem od tygodnia czeka na półce na założenie,(tylko jak zwykle nie ma czasu)a potem do Gregora na wycisniecie jeszcze trochę ognia :)

Dla tego auta to już ostatni set,choćby nie wiem jak kusilo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza obita kevlarem od tygodnia czeka na półce na założenie,(tylko jak zwykle nie ma czasu)a potem do Gregora na wycisniecie jeszcze trochę ognia :)

Dla tego auta to już ostatni set,choćby nie wiem jak kusilo ;)

haha sie okaże , mam identyczna sytuacje i graty , i co i to chyba nie koniec gdy jest mozliwość, ...ładny moment wyszedł , myslisz ze na tych 240 ugrał bys cos jeszcze? tak tylko pytam :decayed: ja mam tarcze obita ciekawi mnie tylko do ilu ona da sobie rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wcześniejszym mocniejszym ustawieniu niż to shamowane był jeszcze ponoć spory zapas paliwa, także zobaczymy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza obita kevlarem od tygodnia czeka na półce na założenie,(tylko jak zwykle nie ma czasu)a potem do Gregora na wycisniecie jeszcze trochę ognia :)

Dla tego auta to już ostatni set,choćby nie wiem jak kusilo ;)

jakie sprzegiełko i dwamasa u Ciebie siedzi?

Edytowane przez Jacktdi99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas to chyba ori jeszcze, bo ja przy nim nic nie robiłem, a sprzęgło od awx'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas to chyba ori jeszcze, bo ja przy nim nic nie robiłem, a sprzęgło od awx'a

ciekawe jak zniesie ten moment

Dwumas to chyba ori jeszcze, bo ja przy nim nic nie robiłem, a sprzęgło od awx'a

w takim razie jestem bardzo ciekaw jego trwałosci przy tym setupie ,ja zmieniłem dwumasa na awx ponoc ma długo pożyc,

daj filmik jak jedzie na 2biegu od 2 tys ,tak max do 130kmh ja tez zrobie na dniach zobaczymy róznice :)

zmieniałes może wałek na sdi ?

Edytowane przez Jacktdi99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie po ostatnim strojeniu zrobiłem 4kkm, tez jestem ciekaw ile wytrzyma :)

Wałek ori afn. Jak będzie chwila, to coś nagram. Tymczasem mam. Inny:

https://youtu.be/R99p6dsu3jc

Vbieg,na pokładzie 2osoby + full zaladowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie po ostatnim strojeniu zrobiłem 4kkm, tez jestem ciekaw ile wytrzyma :)

Wałek ori afn. Jak będzie chwila, to coś nagram. Tymczasem mam. Inny:

Vbieg,na pokładzie 2osoby + full zaladowany

ładnie sie zbiera , kurcze te wtryski powinny byc .....w moim aucie :wink: było by podobnie bynajmniej w liczbach, pompe masz oryginalna 11 czy przerobioną? nie wierze ze nie skusisz sie na ten wałek sdi :decayed: ja juz szukam :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tabliczka i kolo ze 107j a co w środku to Ty jeden wiesz

Podpowiem ci,jak samemu sprawdzić,co siedzi w środku.Jeżeli głowiczka ma numer 074,to jest to oryginał od 107j,jeżeli 072,pochodzi z reni 988,jeżeli natomiast 608,to z reni 993,którą można kupić za 100 zeta,całą pompę :wink: .Po czym wsadzić w pompę klienta samą głowiczkę i ożenić laikowi za 600 zeta :facepalm: .

Obstawiam nastawnik 248 i głowiczkę 072.Choć nie znając numeracji,jedynie tak obstawiam.

Co do nastawnika,oryginał od 107j ma numer hdk 240,ten z reni 988 ma numer hdk 248,natomiast taki od ranaty 993 oznaczony jest numerem hdk 251.

Falę możesz sprawdzić jedynie,bez łupania pompy,mierząc jej skok czujnikiem zegarowym,specjalny adapter+czujnik,wkręcasz to w dziurkę i mierzysz skok fali.Fala de 110 ma skok 3.05mm,fala de 143 ma już kosmiczne 3.3mm.Jeżeli miałbyś mniej,jak 3.05mm,to współczuję.

Nurniki od 107j mają numer 028,pozostałe od czego by nie były są praktycznie takie same.

Na focie widać numer gołwiczki(072),każda ma numer wybity w tym samym miejscu.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/KoWNVh89tNqMdVmEvDaIB8Gb1_pqVW

Znając Krzysia i jego talent do przekrętów,warto sobie to i owo sprawdzić.

Edytowane przez sagon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mały odkop... auto żyje i jak na staruszkę radzi sobie całkiem względnie :)

Ostatnio shamowałem go chyba po ponad 2latach od ostatniego softu

Wykres_AUDI_A4.thumb.jpg.8c62b860db654560fa2f123001d41ef4.jpg

https://youtu.be/j0eRwFnGCz4

To już ostatni Stage dla tego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...