Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Blue Fenix Barrowca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli nawet autko dostało prezent pod choinkę :good:

zawsze mnie przeraża wybebeszony środek auta :confused4:

Opublikowano

:good:

a jakas fota po montażu :mysli:

Opublikowano

:good:

a jakas fota po montażu :mysli:

robi się...

szybko ciemno się robi... może na weekend...

parę fotek dodanych...

i przy okazji przyszło takie coś... tylko czy MCE nie będzie wywalał błędów...

c44c77f65e739d1fmed.jpg

Opublikowano

porównanie...

bbaf38b1a905dd3fmed.jpg082bd537280207e9med.jpg

myślę, że bez porównania :-D

Opublikowano

Fajne mody, niezłe postępy.

Nie wiem tylko, czemu ta Twoja z tyłu jakoś tak inaczej się prezentuje jak moja.... kolor?

Opublikowano

Zaje fajnie wyglądają te dwie rurki,dokładeczka też,tylko usuń jeszcze te A4 co pozostało. :wink4:

Opublikowano

No widze ze ladnie sie bawisz gratuluje autko nabralo wygladu :) podeslij mi na PW jaki koszt zrobienia z czesciami pakietu swiatlo??

Opublikowano

jakieś hobby trzeba mieć... :D

Opublikowano

zderzaczek z przodu wreszcie zamontowany... dorwałem zwykły z parkotronikiem, dokładka w kolor. Na razie może być, jak się trafi to będziemy zmieniać na s-line...

0877148735b4ea21med.jpg

8cc792b7b867b8b2med.jpg

do założenia jeszcze kabel od zderzaka do słupka ale to już lada chwila :)

Opublikowano

no porownywac nie ma co teraz wyglada jak trzeba

co do HIDOW w halogen to nie musisz wymieniac MCE ja sie juz przymierzylem do swoich i podlaczylem narazie zobaczyc jak to wyglada i nie wywalalo zadnych bedow takze mozesz rezac smialo, a jaka barwe dajesz wogole?

Opublikowano

HID-y są już zamontowane... 6000K... i kuźwa są jaśniejsze niż w normalnych... :decayed:

tylko u mnie sytuacja jest nieco inna... wymieniłem już MCE na to z b7 i tam jest bardziej czuła (chyba), nie jeden mówił, że to zależy). Na początku błędów nie wywalało, tylko po powiedzmy 3-4 min lewy gasł i błąd przepalonej żarówki. Oprócz tego czasami lekko mrygało przy CLH...

Najlepsze jest to, że w starym zderzaku były kable sztukowane... Dzisiaj po zamontowaniu nowego już nie mryga... a nie miałem czasu sprawdzić, czy zgaśnie po czasie...

---------- Post dopisany 19-05-2012 at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2012 at 23:06 ----------

gaśnie, gaśnie po czasie...:kwasny: będzie powrót do normalnych żarówek...

Opublikowano

Jak sie sprawuje SD-2 jako światła dzienne?

Opublikowano
Jak sie sprawuje SD-2 jako światła dzienne?

Już ponad rok śmigają na aucie i bez żadnych problemów. Zadowolony jestem na maxa...

Będę tylko małe modyfikacje wprowadzał. Aktualnie świecą się cały czas, chcę dołożyć przekaźnik aby załączały się przy pozycji AUTO we włączniku... Tylko kuźwa nigdy czasu nie ma...

---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ----------

wreszcie udało się zegary przełożyć :decayed:

6a1a233eaab9ce09med.jpg

22211ad780a9fe14med.jpg

ponad 4 miesiące w garażu siedziały... dopiero przyjazd do PL załatwił sprawę...

a przed trasą trzeba było wycieraczki podmienić

33cff6e0316a5d90med.jpg

6fe7c817064e2773med.jpg

---------- Post dopisany 26-06-2012 at 16:06 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2012 at 22:26 ----------

deaktywacja poduszki pasażera (01739 - Crash Sensor for Front Airbag: Pass. Side (G284) 008 - Implausible Signal) - wyszło szydło z wora

powrót do czarnych dekorów,

panocki, tak dla pewności się spytam...

Zamieniłem czujniki stronami i wyskoczył błąd kierowcy - więc to na pewno czujnik...

Dorwałem 4 czujniki i po zamontowaniu przy każdym błąd powraca. Czy je trzeba jakoś adaptować, czy cuś. Coś wierzyć mi się nie chce, żeby wszystkie były chlastnięte...

Opublikowano

no te zagary piekna sprawa kolego duzo za nie poszlo po kieszeni ? moze byc na pw

Opublikowano

Za zegary dałem 80F (tylko kupowane prawie pół roku temu jak funt był po 4.30 :wink:), przekładka w Szczecinie za 200zł. Do tego muszę doliczyć próby przełożenia przez angielskich fachowcófff. Najpierw gościu myślał, że samo skopiowanie EPROM-u wystarczy, także benzynka... Później znalazłem firmę w Londynku, która miała przełożyć ''bez żadnego problemu''. Sęk w tym, że miałem EPROM skopiowany ze starych zegarów i się nie dało... Także benzynka do Londynku + podłączenia kompa 50F. W takim przypadku trzeba było do gościa z pierwszej próby zaiwaniać, aby wgrał pierwotnego EPROM-a (benzynka:kox:), a później apiat do Londynu na kolejną próbę (ponownie benzynka). Na końcu okazało się, że gościu chciał to VCDS-em zgrać i on-line zaadaptować. Okazało się, że tak ni dy rydy, nie chciało przejść przez system. Komputer nie chciał zaakceptować zegarów z S4 (na szczęście nie liczyli sobie kolejnego podłączenia kompa)... :facepalm:

Opublikowano

no to szarpnelo ladnie po kieszeni... ale wkoncu zrobione

wygladaja kozacko

Opublikowano

---------- Post dopisany 26-06-2012 at 16:06 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2012 at 22:26 ----------

deaktywacja poduszki pasażera (01739 - Crash Sensor for Front Airbag: Pass. Side (G284) 008 - Implausible Signal) - wyszło szydło z wora

powrót do czarnych dekorów,

panocki, tak dla pewności się spytam...

Zamieniłem czujniki stronami i wyskoczył błąd kierowcy - więc to na pewno czujnik...

Dorwałem 4 czujniki i po zamontowaniu przy każdym błąd powraca. Czy je trzeba jakoś adaptować, czy cuś. Coś wierzyć mi się nie chce, żeby wszystkie były chlastnięte...

kuźwa co za jełopstwo !!!

problem rozwiązany... okazało się, że cały czas miałem po jednej stronie czujniki tylne... dlatego błąd był na VAG-u. Wcześniej, na starym liczniku nic nie pokazywało. Teraz po zamianie na kolor non stop kontrolka AIRBAG-a się paliła... Wkurzało...

---------- Post dopisany 18-07-2012 at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany 28-06-2012 at 18:58 ----------

przy tej pogodzie jedyny możliwy i jakże przydatny mod:

cece5ffb10675f5cmed.jpg

:wink:

---------- Post dopisany 11-08-2012 at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2012 at 22:40 ----------

panowie, w co teraz inwestować?? w bix-y czy w kontrole ciśnienia w oponach?? :eusathink:

Opublikowano

panowie, w co teraz inwestować?? w bix-y czy w kontrole ciśnienia w oponach?? :eusathink:

Bix + soczewki z B8:naughty:

A i pytanko co do zegarów, skoro te w S4 są do 8 tyś wyskalowane a te w 1.8T do 7,5 tyś to na tych od S4 nic nie przekłamuje obr?

btw. są na czerwono podświetlane jak seryjne z A4, czy jakiś inny kolor mają?

Opublikowano

a co do zegarów to powiem Ci, że vag-a nie podłączałem i nie sprawdzałem czy przekłamuje... Ale chyba komputer podaje obroty do licznika i ten elektronicznie też to przekłada na tarczę... Prędkość sprawdzałem z GPS i jest w miarę ok, zawsze coś tam oszuka, te parę kilometrów...

wskazówki w liczniku są białe, przelicznik na km też biały.. jedynie czas i przebieg to czerwone...

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ----------

poza tym, właśnie się przyglądnąłem i na starym, czerwonym liczniku też jest 8000 obr, tylko 8 nie ma narysowanej :decayed:

---------- Post dopisany 23-08-2012 at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany 15-08-2012 at 22:55 ----------

Ależ mnie dzisiaj niespodzianka spotkała...

W marcu kupiłem listwy drzwiowe s-line. Myślałem, że do zamontowania ich trzeba rozbierać boczki... I tak czekałem, aż naprawie kostkę w tylnych prawych, aż wymienię moduł lusterek z przodu, itp... Rozkręciłem tylny boczek i ... okazało się, że listwy są przymocowane na 2 malutkie śrubeczki... 5 miesięcy w garażu bez sensu...

ae8a360df0342995med.jpg

8f6fa28b79529f38med.jpg

a oprócz tego:

- wymieniona uszczelka pod napinaczem łańcuszka,

- wymiana przednich amortyzatorów

- wymiana przednich sprężyn 1BE

---------- Post dopisany 31-08-2012 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2012 at 22:36 ----------

Wreszcie naszło mnie na wymianę boczka drzwi od kierowcy. Czekałem, czekałem i czekałem aby wszystko zrobić za jednym razem, żeby spinek za dużo nie rozwalać. Chciałem przy jednym ściągnięciu wymienić moduł drzwi, pociągnąć kabelki pod zew. fotochrom, wymienić lusterko na elektrycznie składane, wymienić blendy na BOSE. I tak sobie pomyślałem, że do full wypasu (nie liczę oczywiście pamięci lusterek) brakuje otwieranie klapy... Okazało się, że wiązka w nowym boczku była bez alarmu, trzeba było przekładać ze starej przy okazji dodając otwieranie klapy...

Zeszło mi chyba z 6h ale i tak fotochromu nie podłączyłem...

Na szybkiego zdążyłem zrobić:

d9285f923f081c2emed.jpg

f867a47a256a9f7fmed.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...