andrewb25 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Mam taki objaw przy prędkości powiedzmy ok. 80-100 km/h jest ok (przyzwoicie) ale jak na autostradzie jadę powiedzmy 140-150 i nagle ostro po hamulcach to słychać i czuć drgania ...... z tym że wymienione zostały klocki i tarcze na nowe i to nie byle jakie bo TRW i teraz mam pytanie czy objawem takiego zachowania mogą być np. górne wahacze? bo jest wyczuwalny lekki luz na dwóch górnych wahaczach z jednej strony (prawej) czy ewentualnie te tarcze są do d..y
ryszard1961 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 luzy wahaczy luz końcówek drązków może dawac efekt drgania może też przyczyną stuków i drgań być tył [np urwany kawałek klocka]Raczej te wymienione przez ciebie tarcze i klocki są dobre
KIKO80 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 te drgania to sa wyczuwalne na pedale chamulca,czy po prostu w kabinie masz takie odczucie.
andrewb25 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Opublikowano 8 Lipca 2011 no właśnie nie za specjalnie na pedale może minimalnie, patrzyłem dzisiaj na tarcze no i wizualnie jest ładna znaczy jak nowa. na pewno jest przy hamowaniu taki odgłos jakby bicia, lekko też kierownica drga, z tym że mówię przy hamowaniu przy 80km/h nie ma czegoś takiego, problem jest jak mam powyżej 100 czyli 130-140
KIKO80 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 dawno wymieniales te tarcze i klocki sprawdz jeszcze kola czy sa dokrecone i opony.przed wymiana tarcz i klockow bylo ok jak tak to stawiam ze jest cos zle zamontowane.
onion007 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Miałem podobne objawy, ale też drgał mi i przy hamowaniu i przy szybkiej. Zajechałem do wulkanizatora i... dwie przednie opony były już na wymarciu, coś krzywo brało od środka opone, nie było to widoczne, dopiero po zdjęciu koła było widać. Dodam że z opony zaczęły wychodzić już druty:P Po wymianie na nowe opony jak ręką odjął. Jedzie się bez żadnych drgań.
Gość karex Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Rowniez tak miałem powodem tego były tarcze
slawek5170 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 sprawdź opony, tarcze (czy wszystko z nimi ok), końcówki drążków
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 kolego sprawdz tarcze... ja jak miałem jeszcze a6 c5 2,7bi turbo zmodzona to udało mis ie pogiąć nowe tarcze ATE przy awaryjnym hamowaniu (na szczeście uznali mi reklamacje i wymienili na nowe) mozesz tez podjechac na szarpak i sprawdzic stan wahaczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się