mario-S4 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam kolegów i koleżanki Mam pytanie myślę o zmianie silnika na dużo lepszy i chciałbym dowiedzieć sie konkretnie który z tych silników jest z napędem FWD a który QUATTRO... Wiem że z FWD niema sensu robić QUATTRO dlatego proszę o pomoc w wyborze nowego silnika i jakieś opinie co do tych silników...
mario-S4 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Opublikowano 8 Lipca 2011 Hmmm no tak ale czy da się i czy się opłaca wsadzić do mnie quattro...
MAGIC87 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Hmmm no tak ale czy da się i czy się opłaca wsadzić do mnie quattro... do b5 nie wsadzisz Q... inna podłoga
janSerce Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 QUATTRO to opcja i nie jest przypisana do konkretnego silnika, ale z reguły łatwiej było kupić A4 w Q z większymi silnikami. Bierz 2.8 30v albo 1.8T
Gość Damian A4 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Każdy silnik oprócz 1.6 i 1.9 w wersji 90 konnej był w opcji z quattro
Miszka82 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam kolegów i koleżanki Mam pytanie myślę o zmianie silnika na dużo lepszy dużo lepszy byłby z S4, do Ciebie 1.8T bo będziesz mógł jeszcze coś z niego wycisnąć
mario-S4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 no i wszystko jasne czyli mam do wyboru 2 silniki 1.8T albo 2.8 30V wydaje mi sie ze 2.8 bedzie chyba lepszym wyborem...
Miszka82 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 no i wszystko jasne czyli mam do wyboru 2 silniki 1.8T albo 2.8 30V wydaje mi sie ze 2.8 bedzie chyba lepszym wyborem... pod jakim kątem lepszy 2.8 = 193 PS i koniec + duże spalanie 1.8 T = min 150 PS w serii + potencjał na więcej (sam program i podchodzisz pod 200 PS jak nie w 200 ) Spalanie 1.8 T na pewno niższe niż w 2.8
Gość Damian A4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 1. W 1.8T 150PS samym programem możesz mieć maksymalnie 180PS o ile silnik jest zdrowy 2. 2.8 spali niewiele więcej niż 1.8T i jest napewno wytrzymalszy i dźwięk fajny ale serii to napewno nie będzie trzymał nie mówiąc już o braku możliwości podniesienia mocy. Tak więc jedynym słusznym silnikiem zdaje się być 1.8T. Sam chętnie bym sobie wrzucił taki silnik
Miszka82 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 suma sumarum 1.8 T bierze górę każdy to powie ja nie każdy to większość bierz 1.8T
pioteros Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 a dzwiek 20V tez jest IMO fajny, moze nie rasowy jak V6 ale na pewno inny niz zwyklej 4cyl jednostki
mario-S4 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2011 no i wszystko jasne czyli mam do wyboru 2 silniki 1.8T albo 2.8 30V wydaje mi sie ze 2.8 bedzie chyba lepszym wyborem... pod jakim kątem lepszy 2.8 = 193 PS i koniec + duże spalanie 1.8 T = min 150 PS w serii + potencjał na więcej (sam program i podchodzisz pod 200 PS jak nie w 200 ) Spalanie 1.8 T na pewno niższe niż w 2.8 aha bardzo dziękuje za info... a jeśli oprócz chipa chciałbym zaingerować w silnik (np.; intercooler, lepsze turbo itp) co wybrać i wogóle co jest 5??? jeśli możecie to podrzućcie jakies linki z takimi przeróbkami 1.8T bo jestem tym zainteresowany...
IDUAL Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Kolego jak chcesz tak mocno dłubać turbo soft itp. to może lepiej S4 B5 nie są w dużych cenach a masz i V6 i turbo x 2
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Jesli chodzi o moc to tylko turbobenzyna(1,8t i 2,7bt), ale tanio nie będzie
Arek956 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ja polecam 1.8T. Nie brałem w ogóle go pod uwagę.Rozglądałem się za 2.8 bo fajniejszy dźwięk no i to wolnossące V6. Kupiłem jednak 1.8T w mocniejszej wersji AJL czyli 180km i nie żałuję ani trochę.Brałem się już z 2.8 i nie dostałem po tyłku bo szliśmy równo. A po programie z 180 koni zrobi się ok.210 Ja żałuję tylko że mam FWD bo w deszczowe dni buksują mi koła ale nie można mieć wszystkiego. Ja z swojej strony polecam 1.8T(szukałbym wersji 180km) albo 2.8 z q
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nigdy sie nie zrobi na 210 po programie :gwizdanie: nawet 2 z przodu nie zobaczy bez wymiany mechaniki
Arek956 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nigdy sie nie zrobi na 210 po programie :gwizdanie: nawet 2 z przodu nie zobaczy bez wymiany mechaniki Czemu tak sądzisz? Kolega z pracy ma AJL-a i po samym chipie wyszło mu 208km Jak silnik jest w dobrej kondycji to myślę że jest to możliwe. Devastation czyli forumowy kolega w swoim AJL-u ma 212km po chipie.
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 jak by tak było pieknie to by było o tym głosno na forum, a jakos nie jest, nie ruszysz dolotu, testpipe i innych szmerów bajerów nie ma szans na 200km w tym silniku. AJL ma chyba wtryski inne od tego 150km turbo ma takie samo jak AEB, jedyny 1,8t który robi sie na ponad 200 programem to BEX w serii 190km ale ma turbo K03s
Arek956 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Może i masz rację ale ja wykres kolegi widziałem i wzrok mam dobry Oczywiście nie mówię że nie masz racji bo może nie znam się aż tak dobrze jak ty i nie mam takiego doświadczenia przy grzebaniu w autach ale pisałem koledze który założył ten wątek o własnych doświadczeniach.Jedyne co np. u mnie było zmieniane to DV na ten z Audi TT 225km. I w serii moje auto pokazało 189km więc myślę że chip podnosi moc troszkę więcej niż 10km Chociaż gdzieś słyszałem że w AJL-u przyrost mocy nie jest tak duży jak w zwykłym AEB więc mogę sie mylić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się