predipl Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Witam aktualnie jeżdze audi 80 b3 2.0i .Chce kupić A4 V6 30V quattro i z tego tytułu pytanie : czy ktoś może mi powiedzieć czym sie różni model bez 30V?? Chodzi o wygląd silnika bądz jego numeracja. Który jest najlepszy. Pozdrawiam
Gość MorgothV8 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 12V więcej pali, ma mniej mocy, jest prosty dośc w budowie i tani w serwisie 30V mniej pali, ma więcej mocy, bardziej skomplikowany (chociażby więcej zaworów) i trochę droższy w utrzymaniu Kwestia gustu - oba silnik są super
schiller Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 wyglądem sie nie rożni. tylko mocą. z 30V ma 193 PS a tak 174 PS
Gość spedyt Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Kody silnków są w FAQ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4160.msg54868#msg54868
predipl Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 czyli z napędem quattro jest jaki silnik?? chodzi o przediał rocznika od 1996-1999 Podajcie mi Oznaczenia silnikowe i czym sie one ruznia
Gość MorgothV8 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 od 97 jest 30V, wcześniej 12V oba występuja z q
czaki22 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 30v sa juz nowwsze jendostki napedowe, roznica w spalaniu na trasie na plus dl 12v w miescie na plus dla 30v , 30v dysponuja wieksza moca to zrozumiałe, rożnia sie zewnetrznie też ! nawet plastiki mają inne oba sa wypaśne 30v produkowane od 97 roku
staniek Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Jak już pchac się w v6 to tylko i wyłącznie 30V Pozdrawiam!
czaki22 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 staniek a co nawala ci to twoje 2,8 ? wszystko od funduszy zależy najlepiej "to pchac " sie w v6 3,0
staniek Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Na 12V od strony mechanicznej/usterkowości złego słowa powiedziec nie mogę. Na moich obu AAH przejechałem w sumie około 80kkm, i jedyne co musiałem wymienic poza planowo to termostat i czujnik ciśnienia oleju. Mnie najbardziej w tym silniku bolą kiepskie osiągi, dlatego polecam raczej 30V Aktualnie, nauczony błędami przeszłości, wybrałbym coś bardziej rozwojowego= turbodoładowanego => 1.8T + quattro oczywiście Pozdrawiam!
czaki22 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 co masz namysli rozwojowe ?? 1,8 t ? ze modem zrobisz 30 źreba więcej ? 1,8 nigdy nie zastapi kultury pracy v6
staniek Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 He,he dla jednych liczy się kultura pracy, dla innych osiągi i możliwośc ich podnoszenia Dużo i długo można by o tym pisac. A wracając do tematu, to podtrzymuję to co napisałem wcześniej, że jak już pchac się w v6 to tylko i wyłącznie w 30V. Pozdrawiam!
Gość rob Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 tak jak koledzy piszą, jak kupować to tylko 30V, pełna satysfakcja :th:
Mad_MAX Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 no tylko 30V 2,4 lub 2,8 A co, ja jestem zadowolony z silniczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się