and6412 Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Witam Kupilem auto (a4 B6) z automatem. Wszystko fajnie tylko wszyscy mieszaja sie w zeznaniach czy ta skrzynia to Multitronic czy Tiptronic? Moze mi ktoś pomóc? VIN to: WAUZZZ8E14Axxxxxx PS. Co ile zmienia sie w tej skrzyni olej? z góry dziekuję
Piechol Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Tiptronic ma 5 biegów, a multi 6 zmień na pseudomanuala i zobaczysz ale 2004 to na 99% multi :gwizdanie:
and6412 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Czyli jednak multitronic bo ma 6 biegów (czy to pewna informacja w nowym A6 Tiptronic ma 6 biegów) ;-) Czy ja dobrze rozumiem czy to jest ta bezstopniowa skrzynia biegów? Bo za cholere nie czuje zeby jakos inaczej sie jeździło niż zwykłym tiptronic'iem? Powinienem czuć różnice? Dziekuję
pre_pl Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 nabierasz prędkości kompletnie nie zmieniając ilości obrotów silnika ?
and6412 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 nie, tzn chyba nie. Moze i dopatrzylbym sie tego ze obroty nie wzrastają przy przyspieszaniu o 10km/h ale potem juz sie rusza. Pytalem bo wlasnie nie jestem pewien tego. Ciezko cos dokladnie oserwowac i do tego prowadzic ;-)
adadur Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 and6412 przeedytuj swojego pierwszego posta i na przyszłoś radzę nie podawać takich danych jak kod VIN. Oznaczenie skrzyni biegów masz na naklejce w bagażniku (gdzie zapasówka) lub w książce serwisowej. Po oznaczeniu można w ETKA spr. jaka to skrzynia. Ale chyba prościej tak jak Pre pisał ... w multi - czujesz jak bys jechał autem elektrycznym nie odczuwa sie zmian przełożeń bo (w zasadzie takowych nie ma), w tipie - jeżdzisz jak zwyczajnym automatem z tym że masz możliwość ręczne zmiany biegów.
and6412 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 No więc nadal nie mam jednoznacznej odpowiedzi ;-) Gdzie na wlepce jest to oznaczenie? Tzn. które to? PS co złego w podawaniu VIN? Nie bardzo widze jakieś zagrożenia.
letallec Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Jakbys mial Quattro to 100% Tip. W twoim przypadku na 99% to multi. Sprawdz ilosc biegow na postoju, tak jak pisal na poczatku Piechol. Wlasnie przelaczajac w tryb "manualny".
and6412 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Ilość biegów jest 6. Czy to na 100% stwierdza ze mam multitronic?
letallec Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Ja jestem pewny na 99,9% ze to multi. Swiadczy o tym FWD i 6 biegów.
and6412 Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Nie wiem czy to ma jakieś znazenie, ale dziwne wydaje mi się że nie mam bagnetu do skrzyni biegów.
letallec Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Nie wiem czy to ma jakieś znazenie, ale dziwne wydaje mi się że nie mam bagnetu do skrzyni biegów. NIe przejmuj sie tym faktem, bo mało kto posiada taki element.
strongman Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 ale sie zamotal chłopak.Jezeli to jest b6 i nie quattro to masz multitronic (niestety) jak quattro to masz tipa, ale pewnie nie masz skoro nie czujesz obrotow. To sa podstawowe informacje, podane nawet na wikipedia.org. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 jakiego bagnetu? jezeli FWD na 100% multi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się