stecik Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Hej; Czy ktoś może mi powiedzieć o firmie VTG Motor Sport na ulicy Dorodnej 33 w Warszawie. Kolega chce wykonać u nich program. Co sądzicie ?
lukaszr Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Czy ktoś może mi powiedzieć o firmie VTG Motor Sport na ulicy Dorodnej 33 w Warszawie. Kolega chce wykonać u nich program. Co sądzicie ? A nie lepiej pojechać do Rogala i tam zrobić program ?
poziek Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Stecik jakie auto? Gnojowóz czy benzyniak?
stecik Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Stecik jakie auto? Gnojowóz czy benzyniak? Gnojowóz ..
poziek Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Tylko Rogal na ulicy Mineralnej powołaj się na A4-klub
ono Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 A tu sie zbierają http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24111.0
stecik Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 ok, dzię Tylko Rogal na ulicy Mineralnej powołaj się na A4-klub Ok, dzieki.
A3 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Ja w VTG nie byłem ale opowiem historie mojego kumpla co ma A3 1.8T. Zakupił ten samochód z przeznaczeniem na przeróbki chciał w nim mieć na początek jakieś większe turbo i 250KM. Pojechał więc do ,,najlepszej" firmy tuningowej a tam mu powiedzieli żeby przyjechał jutro bo to musi skonsultować z szefem czyli GS'em, więc przyjechał na następny dzień tam mu powiedzieli że szefa nie ma kumpel mówi jak to przeceirz byłem umówiony a gość z którym gadał powiedział mu tak ,,szef pojechał na obiad" . Po 4 dniach umawiania się w końcu udało się spotkać z szefem który powiedział że nie podejmie się przeróbki samochodu bo ma przebieg ponad 200tys km a dokładnie to było 201, 500km kumpel wyśmiał go w twarz i pojechał. Także ja osobiście tej firmy nie polecam...
rob555 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Jestem zdecydowanie za ROGALEM w tamtej okolicy... mialem doczynienia z softem VTG w golfie z silnikiem PD130...napewno bylo mega mocno ale czy z glowa to juz watpliwe...
A3 Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 Teraz w VTG płaci się za marke mówie to z praktyki moich kolegów i koleżanek lansują się jak by byli tym co MTM dla Audi lub TechArt dla Porsche a robią nie tak dobrze a jak im wyjdzie to nie jest to nic wielkiego
ctv Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Jestem zdecydowanie za ROGALEM w tamtej okolicy... mialem doczynienia z softem VTG w golfie z silnikiem PD130...napewno bylo mega mocno ale czy z glowa to juz watpliwe... tak naprawde to z vtg on nie byl
spanky Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Jestem zdecydowanie za ROGALEM w tamtej okolicy... mialem doczynienia z softem VTG w golfie z silnikiem PD130...napewno bylo mega mocno ale czy z glowa to juz watpliwe... tak naprawde to z vtg on nie byl to mmoze napiszesz cos wiecej ... np.skad byl ... po co niepotrzebnie wprowadzac ludzi w błąd ...
poziek Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 w TYM PRZYPADKU Ctv ma całkowitą rację tak samo było z programami do 1.8T - nie była to praca vtg...
soolek Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Klocki na tyle zmieniali mi 1,5 godz. Cena okazała się wyższa niż ustaliłem telefonicznie (cena samej robocizny), ale na szczęści olej Motula wyciągnąłem za niższą cenę, więc suma sumarum... Programu nie robiłem, ale pierwsze wrażenie jest bardzo średnie.
ira2 Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 z punktualnością i umawianiem się to faktycznie mają mały problem, musiałem czekać ponad 0,5 h zanim zajeli się moim autkie pomimo umówionej godziny, robiłem u nich program bo mam ich pod bokiem, wyszło prawie 130 KM i 300 Nm, także nie tak dużo ale różnica w jeżdzie spora, problemem oczywiście były zapieczone kierownice bo autko przy 3,5 tys obr wchodziło w stan awaryjny, teraz po czyszczeniu chodzi super, jeżeli chodzi o firmę i robotę to raczej mam dobre odczucia, autko śmiga spoko i nie mam z nim problemów, więc jestem zadowolony zapłaciłem 1,6 TPLN, kolega robił ten sam silnik w Diagtroniku i zapłacił 1,5 TPL, nie wiem ile to kosztuje u Rogala pozdrawiam
bartte Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam, mój post może wydać się mało obiektywny bo sam pracuje w VTG. Nie zaprzeczam w napisane o nas opinię. W historię kumpla z A3 jakoś nie wierzę. Słyszałem już dużo takich i większość to mity. Robimy w tej chwili S3 z turbiną od EVO, więc nie sądzę, żebyśmy bali się zrobienia 250KM w A3. Niestety często klienci chcą robić tego typu projekty samym softem, lub na używanych gratach nieznanego pochodzenia. Wówczas faktycznie odsyłamy ich z kwitkiem. Codziennie mamy od 3 do 6 samochodów na zmianę softu i na jej rezultaty nikt nie narzeka. Na szczęście póki co ceną konkurować nie musimy.
kaczekmaster Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 VTG miesci sie obok mnie wiec troche słyszałem o chłopakach i nawet sam miałem z nimi doczynienia. firma bardzo droga.. kiedys dzwoniłem do nich aby zamontowali mi blow offa w 1.8t. ktos mi powiedział ze to z godzinka roboty i koszt koło 200zł. no to sie umówiłem. za kilka godzin dzwonie aby potwierdzic przybycie a koles mnie wali teks. ze blow off to dos sporo roboty i ze zejdzie sie cały dzien a oni za roboczogodzine biora 100zł . no to ja troche mu posłałem ze mnie nie interesuje co on bedzie robic przez cały dzien i ma sie okreslic konkretnie abym wiedział ile kosztuje robota !!!! i podziękowałem. jak ktos mi wali tekst o roboczogodzinie to niech spierd....albo bede nad nim stac i nawet mu sie odlac nie dam!!! VTG nie polecam bo to krętacze . co do jakosci to pewnie robią dobrze ale fury do sportu szczególnie swoje. za orurowanie intercoolera do mojego audi chcieli 1500zł bez intercoolera i materiałów sama robocinza. wiec niech sie walą w pupe:) [br]Dopisany: 15 Luty 2008, 12:54 _________________________________________________aaaaa samochodu z duzym przebiegiem sie nie powinno chipowac. ja mialem 15000tys autko idealne . pojechałem na chipa z 130 zrobili 170 ps i po 5tys padła turbina. mysle ze 150tys na serii dla turbiny to i tak sporo bo juz powinno sie regenerowac tak mysle.
Flyer Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 HAH... No to dostales bardzo dobrej jakosci soft skoro po 5000km wysiadla Ci turbina.
poziek Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 bo TDI trzeba umiec jeździc .... ciekawe :decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się