Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zawór EGR proszę o info


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanko dzisiaj zauważyłem ze z mojego zaworu cieknie olej i to nawet chyba sporo bo połowa kolektora zalana

Zdj_cie0186.jpg

jak to uleczyć z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano

mozesz sprobowac wyczyscic, ja tak zrobilem ale nic to niedalo, egr to zmora w silnikach tdi i nie tylko. Pozdro

Opublikowano

Problem opisany jak sie nie myle w dziale warsztat. tam poszukaj.

Opublikowano

Witam,

Miałem ten sam problem, czyściłem kilka razy a potem grzecznie poszedłem do sklepu ze spuszczoną głową i wydałem sporą sumkę na nowy EGR

Opublikowano

A nie wydaje wam się że zamiast inwestować w coś co i tak będzie powodowało powtórkę z rozrywki, lepiej zaślepić i po temacie ??

EGR wtłacza ponownie spaliny do komory silnika .

By usprawnić pracę silnika powinno się zapewnić jak największą dawkę czystego powietrza. Choćby patrząc na wymianę zwykłych na sportowe filtry zapewniające większy dostęp czystego powietrza.Tak racjonalnie patrząc. :rolleyes:

Opublikowano

A nie wydaje wam się że zamiast inwestować w coś co i tak będzie powodowało powtórkę z rozrywki, lepiej zaślepić i po temacie ??

EGR wtłacza ponownie spaliny do komory silnika .

By usprawnić pracę silnika powinno się zapewnić jak największą dawkę czystego powietrza. Choćby patrząc na wymianę zwykłych na sportowe filtry zapewniające większy dostęp czystego powietrza.Tak racjonalnie patrząc. :rolleyes:

dokładnie :good:

a nie płakać że sie wydaje gruba kase na taki zbędny proekologiczny badziew :hi:

Opublikowano

chłopaki wszystko fajnie, ale przecież ten olej nie pochodzi z komory spalania, czyli zaślepienie egr nie pomoże :D

olej jest z dolotu czyli odma albo puszczające turbo,

ja montując oil catch tank wyeliminowałem olej w dolocie ( aczkolwiek nie w 100% )

można tak zatkać egr żeby nie ciekło ale to jest leczenie objawów a nie przyczyn :hi:

Opublikowano

chłopaki wszystko fajnie, ale przecież ten olej nie pochodzi z komory spalania, czyli zaślepienie egr nie pomoże :D

olej jest z dolotu czyli odma albo puszczające turbo,

ja montując oil catch tank wyeliminowałem olej w dolocie ( aczkolwiek nie w 100% )

można tak zatkać egr żeby nie ciekło ale to jest leczenie objawów a nie przyczyn :hi:

jak wiecie nigdy sie tego leju nie wyeliminuje w dolocie. Nawet w nowych silnikach wystepuje. Więc jesli tylko będzie nieszczelność w tym badziewiu to czy mniej czy więcej pod wpływem ciśnienia ten olej się będzie wydobywał. Więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest zaślepienie tego złomu i walic na ekoloszków. Chyba że ktoś sobie poprawi samopoczucie że jest proekologiczny i wywali kupe kasy na coś co tak na prawde jest niepotrzebne :hi:

Opublikowano

no ja do zaślepiania egr mam teraz nieco mieszane uczucia zwłaszcza że w mojej b5 miałem zaślepiony a obecnie w b6 również leje ale zastanawiam się nad kupnem nowego choć cena słona bo 600zł nowy ale wiem ile musiałem przejechać b5 w zimie km żeby w aucie zrobiło się choc troche ciepło a ile tu-moge powiedzieć że jest to przepaść i tylko to mnie przekonuje ale jeśli komuś na tym nie zależy to nie ma nic do stracenia tylko zaślepić i zostawić troszkę w kieszeni :decayed:

Opublikowano

Prędzej czy później każdy EGR będzie ciekł tak wiec bez sensu takie zabiegi , zaślepić i spokój.

chyba już kolega wyżej napisał coś na temat zaślepiania ....

i używajcie bardziej trafnych określeń.

chłopaki wszystko fajnie, ale przecież ten olej nie pochodzi z komory spalania, czyli zaślepienie egr nie pomoże :D

ciekaw jestem co wam daje zaślepienie spalin w egr w sprawie cieknącego oleju :decayed:

Opublikowano

Prędzej czy później każdy EGR będzie ciekł tak wiec bez sensu takie zabiegi , zaślepić i spokój.

chyba już kolega wyżej napisał coś na temat zaślepiania ....

i używajcie bardziej trafnych określeń.

chłopaki wszystko fajnie, ale przecież ten olej nie pochodzi z komory spalania, czyli zaślepienie egr nie pomoże :D

ciekaw jestem co wam daje zaślepienie spalin w egr w sprawie cieknącego oleju :decayed:

no tu masz kolego częściowo rację. Bo tu nie jest tak prosto jak w B5. Z tym że (nie mam tego typu silnika tylko czytałem) po wywaleniu i zaślepieniu EGR jest możliwość tak załatania tego badziewia że działa tam tylko klapa gasząca i pozbywamy się wycieku. Niesteyy moze ktoś kto to robił w B6 AWX pokarze jakies foto i pokarze co tam się dokładnie robi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...