lukas309 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 4 godziny temu, zlocio napisał: Dodam że auto nie było odpalone. Może być za to odpowiedzialny jakiś czujnik ? czujnik roznicy cisnienia na podstawie jego wskazan komputer oblicza zapelnienie filtra sadzą, przy wymianie trzeba zrobić adaptacje czujnika , bledne wskazania czujnika moga byc przyczyną czestej regeneracji filtra
zlocio Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 9 godzin temu, lukas309 napisał: czujnik roznicy cisnienia na podstawie jego wskazan komputer oblicza zapelnienie filtra sadzą, przy wymianie trzeba zrobić adaptacje czujnika , bledne wskazania czujnika moga byc przyczyną czestej regeneracji filtra A nie powinien pojawić się jakiś błąd ? Przeskanowalem auto i nic się nie pojawiło. Jedyny objaw to dość częste wypalanie dpf.
lukas309 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, zlocio napisał: A nie powinien pojawić się jakiś błąd ? Przeskanowalem auto i nic się nie pojawiło. Jedyny objaw to dość częste wypalanie dpf. Jeżeli czujnik komunikuje się z sterownikiem auta to błąd się nie pojawi tylko brak komunikacji spowoduje błąd, sterownik nie jest w stanie określić czy dobrze dokonuje pomiaru czujnik i będzie na jego wskazaniach bazował Natomiast może być tak że jeżeli pomiary są błędne to sterownik wymusza regenerację bazując na przejechanym dystansie Edytowane 27 Października 2018 przez lukas309
zlocio Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Hej właśnie jestem po zmianie czujnika co powiecie na takie wartości
lukas309 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 1 godzinę temu, zlocio napisał: Hej właśnie jestem po zmianie czujnika co powiecie na takie wartości Była robiona adaptacja ????
zlocio Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Godzinę temu, lukas309 napisał: Była robiona adaptacja ???? Tak była robiona
lukas309 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Wypalanie serwisowe zrobione ???
zlocio Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Nie nic nie robiłem niedługo wypalanie powinno samo się wlaczyc Nowe zdjęcie..... moj blad sprawdzałem filtr na zgaszonym silniku. Edytowane 3 Listopada 2018 przez zlocio
kkt Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Na forum Turana znalazlem informację adaptacji nowego czujnika różnicy ciśnien dpf bez vcdsa. Trzeba uruchomić cztery razy silnik na okolo 45 sekund i po czwartym razie kontrolka informująca o blędzie czujnika różnicy ciśnień zgaśnie i czujnik się zaadaptuje. Edytowane 3 Listopada 2018 przez kkt
zlocio Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 3.11.2018 o 15:08, lukas309 napisał: Wypalanie serwisowe zrobione ??? Czy po wypalaniu serwisowym różnica cisnien się może zmienić? Bo niepokoi mnie ten drugi parametr który zarówno na starym jak i nowym czujniki wynosił -***. Edytowane 5 Listopada 2018 przez zlocio
arek252525 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 16 godzin temu, zlocio napisał: Czy po wypalaniu serwisowym różnica cisnien się może zmienić? Bo niepokoi mnie ten drugi parametr który zarówno na starym jak i nowym czujniki wynosił -***. Parametry masz w porządku!!!!!!!!!
zlocio Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 6.11.2018 o 10:31, arek252525 napisał: Parametry masz w porządku!!!!!!!!! Chyba jednak nie takie w porządku.... dzisiaj zalaczylo mi się wypalanie. Wieczorem sprawdziłem parametry. I ciśnienie znowu na minusie a zmierzonia masa sadzy - 2.44 tak jak przed wymiana czujnika ??? ż tego co wyczytałem w tym wątku to różnica cisnien powinna wynosić 0. U mnie jest ciągle na minusie. A na dodatek ta masa zmierzona. Edytowane 8 Listopada 2018 przez zlocio
lukas309 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Z tego co ja zaobserwowalem u siebie nigdy nie miałem wartości na - jeżeli chodzi o czujnik różnicy ciśnień po czyszczeniu dpfa miałem przed wartość 1 hpa a za 2 hpa ,rozumiem że wartości szczytujesz przy załączonym silniku ???
zlocio Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 11 godzin temu, lukas309 napisał: Z tego co ja zaobserwowalem u siebie nigdy nie miałem wartości na - jeżeli chodzi o czujnik różnicy ciśnień po czyszczeniu dpfa miałem przed wartość 1 hpa a za 2 hpa ,rozumiem że wartości szczytujesz przy załączonym silniku ??? Tak podane wartości są przy zapalonym silniku.
arek252525 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 Rożnicę masz w porządku a offset morze być na minusie i plusie . przy tym przebiegu i ilości sadzy 3 bary jest OK. Co ile ci się włącza wypalanie, jaką masz temperaturę roboczą silnika, ile bierze ci oleju i jaka przewaga jazdy czy miasto czy autostrada.
zlocio Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) 3 godziny temu, arek252525 napisał: Rożnicę masz w porządku a offset morze być na minusie i plusie . przy tym przebiegu i ilości sadzy 3 bary jest OK. Co ile ci się włącza wypalanie, jaką masz temperaturę roboczą silnika, ile bierze ci oleju i jaka przewaga jazdy czy miasto czy autostrada. Wypalanie włącza mi się średnio co jakieś 400km. Jazda mieszana przewaga miasta. Temperatura robocza nie wiem jak ( nie do końca wiem o co chodzi ) oleju ani nie bierze ani nie przybywa nigdy nie gasze podczas wypalania. Martwi mnie tylko to że teraz po wypalaniu pokazało mi obliczona masę sadzy 6 g natomiast zmierzona masę sadzy -2.44 Czy to możliwe? Edytowane 9 Listopada 2018 przez zlocio
lukas309 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 2 godziny temu, zlocio napisał: Wypalanie włącza mi się średnio co jakieś 400km. Jazda mieszana przewaga miasta. Temperatura robocza nie wiem jak ( nie do końca wiem o co chodzi ) oleju ani nie bierze ani nie przybywa nigdy nie gasze podczas wypalania. Martwi mnie tylko to że teraz po wypalaniu pokazało mi obliczona masę sadzy 6 g natomiast zmierzona masę sadzy -2.44 Czy to możliwe? Wszystko zależy od kondycji silnika, mi po wypaleniu pierwszym po czyszczeniu filtra zaraz po sprawdzeniu vsdsem pokazuje obliczona 0,1g a rzeczywistą 0,02g
zlocio Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 No tak tylko to nadal nie jest stosunek 6 g do - 2.44 20 minut temu, lukas309 napisał: Wszystko zależy od kondycji silnika, mi po wypaleniu pierwszym po czyszczeniu filtra zaraz po sprawdzeniu vsdsem pokazuje obliczona 0,1g a rzeczywistą 0,02g
Morven Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 U mnie dfp wypalal sie wlasnie dzisiaj po okolo 600km. Ostatnio zrobilem trase do kopenhagi i z powrotem. Wiec przedmuchany dość dobrze? a jak wracałem dzisiaj do domu to zauwazylem ze sie wypala, więc zawrotka i szybka trasa 20 minut i po sprawie. Zastanawia mnie tylko fakt ze jak stalem na światłach i trwalo wypalanie dpf, jak przegazowalem lekko, jak spadal z obrotów to doslownie bulgot bylo slychac, jakby bulgotalo w dpf, cos w stylu wybuchajacego płomienia w puszcze dpf dosc głośno. Tez tak macie?
lukas309 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 1 godzinę temu, Morven napisał: U mnie dfp wypalal sie wlasnie dzisiaj po okolo 600km. Ostatnio zrobilem trase do kopenhagi i z powrotem. Wiec przedmuchany dość dobrze? a jak wracałem dzisiaj do domu to zauwazylem ze sie wypala, więc zawrotka i szybka trasa 20 minut i po sprawie. Zastanawia mnie tylko fakt ze jak stalem na światłach i trwalo wypalanie dpf, jak przegazowalem lekko, jak spadal z obrotów to doslownie bulgot bylo slychac, jakby bulgotalo w dpf, cos w stylu wybuchajacego płomienia w puszcze dpf dosc głośno. Tez tak macie? Tak ma być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się