przemek4net Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 - czy procedura wypalania uruchamia sie samoczynnie podczas jazdy? tak.. jak jedziesz w trasie to tego nie zauwazasz a "w miescie" to wlasnie nawet na wolnych sprawa sie rozgrywa (to duzy plus przy trybie eksploatcji miejskim - inaczej by sie wypalic nie mogl) Zaobserwowalem wyzsze obroty biegu jalowego i ok 1.2l/h a normalnie jest 0.7-0.8l/h. Poza tym slysze bardziej basowy gang silnika wyzsze obroty i odglos pracy jakby z przepalonym wydechem - na ogol dzieje sie to w moim przypaku jak prawie dojezdzam do celu w tej sytuacji wylaczam silnik - czyli jak sadze przerywam cala procedure? Czy lepiej byloby dac mu to dokonczyc jadac dluzej? ja bym mu dal sie powypalac - jak czasto to powinno sie dziac? Od jakiegos czasu obserwuje regularnie co poniedzialek. Auto ma 25kkm mam niecale 60tys i zauwazylem to doslownie kilka razy ale jezdze glownie na trasie wiec ciezko mi powiedziec czy dzieje sie to raz na 100km czy moze raz na 10tys km Pozdrawiam, Przemek
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 W weekend odpalam VCDS-a i muszę sprawdzić jak wygląda mój DPF po przejechaniu 211kkm. Przebieg autostradowy więc mam nadzieje, że nie będzie problemu.
Dikson Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Przy jakiej ostatecznej masie popiołu trzeba wymusić wypalanie? U mnie wyglada to tak: Jest ok?
Pawlo 2004 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Z tego co wyczytałem to powyżej 68g DPF powinien juz byc wypalany poza autem bo grozi zapaleniem ale nie wiem czy ma się to do każdego auta i silnika
krzysiek735 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam Mam problem z wypaleniem DPF w CAGA. Mianowicie zapylenie 38g, więc teoretycznie mozna to zrobić na postoju, a jednak po zainicjowaniu wypalania (oryginalny VCDS) po chwili komunikat "Zakończone-przekroczony limit czasu-Przerwa". O co chodzi?
Staszek20VT Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Powyżej 68g nawet VAS nie pomoże i wymuszanie wypalania, obecnie mam problem z DPF i ostateczna granica (przynajmniej u mnie jest 57g na 68g osiągnięte) czwarta nie pozwala na zainicjowanie wypalania. U mnie prawdopodobnie DPF wyleci...
krzysiek735 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Przy zapyleniu powyżej 68g zgodzę się że nawet VAS nie pomoże, ale w samochodzie klienta jest tylko 38g. Robiłem procedurę w kółko kilka razy aż w końcu zaskoczył, podniósł obroty i wypalanie się powiodło:). Pozdrawiam.
wojtekz Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 które pozycje w VCDS pokazują stan DPF tyle tu ich jest że nie wiem gdzie to znaleźć, pozycje 150 do 160 to całkiem coś innego?
Konrad88nj Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Procedura wypalania dpf nie uruchomi się gdy mamy błędy na komputerze. Padła mi klapa gasząca i po raz pierwszy zobaczyłem na fisie ikonkę dpf. Po wymianie i skasowaniu błędów dpf od razu zaczął się wypalać.
wrclaguna Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 które pozycje w VCDS pokazują stan DPF tyle tu ich jest że nie wiem gdzie to znaleźć, pozycje 150 do 160 to całkiem coś innego? Na ORI VCDS to te : MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) Alternate group 241.2 if 108 is blank MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Alternate group 241.3 if 108 is blank
Kaiserman Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam mam problem. Wypalał mi się DPF przedtem, co tydzień tak, co 500km jazdy po mieście, a teraz wypala mi się prawie codziennie, podnoszą się obroty, rośnie chwilowe spalanie do 1.1. Włącza się wiatrak i tyle, w mym niema kontrolki wypalania. Coś za czesto..
wrclaguna Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Podpinałeś kompa ? sa jakieś błedy ? sprawdzałes jaki masz %?
Kaiserman Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 jeszcze nie, jedynie w styczniu i było w normie ale dawno... niemam scanu itp...
wojtekz Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Panowie ale bryndza, pokazywał mi VCDS 2 błędy związane z czujnikiem dpf: 4914 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 5262 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND P2454 wykasowałem, nic nie dało, zakupiłem więc czujnik ale po wymianie i przejechaniu kilku km dalej błąd (ten drugi) się pokazuje. Kurde wydałem kase na czujnik, co to więc jest?
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Sprawdz okablowanie jeszcze G450 jest OK ?
marson Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Czy podczas wypalania DPF-u w trakcie jazdy zapala się kontrolka lub wyświetla??? Pytam bo jeżdze autem już 2,5 roku i nic mi się nie zapalało zrobiłem 35 tyś. Ostatnio wyświetlił się obrazek filtra DPF i po dwuch dniach zgasł, czy to oznacza że filtr się wypalił? Dodam że silnik miał normalne obroty normalną moc wszystko działało normalnie nawet spalanie nie wzrosło. Stylu jazdy tez nie zmieniałem. 1,9 BRB. Chodzi mi o to czy jest możliwe zrobić 35 tyś bez wypalania się DPF-u??
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Czy podczas wypalania DPF-u w trakcie jazdy zapala się kontrolka lub wyświetla??? Pytam bo jeżdze autem już 2,5 roku i nic mi się nie zapalało zrobiłem 35 tyś. Ostatnio wyświetlił się obrazek filtra DPF i po dwuch dniach zgasł, czy to oznacza że filtr się wypalił? Dodam że silnik miał normalne obroty normalną moc wszystko działało normalnie nawet spalanie nie wzrosło. Stylu jazdy tez nie zmieniałem. 1,9 BRB. Chodzi mi o to czy jest możliwe zrobić 35 tyś bez wypalania się DPF-u?? To jest temat o B8 i silniku CAGA
wrclaguna Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Jak to B8 ja mam B7 BRB 1,9 2007 rok Kolego czytaj ze zrozumieniem posty i wątek
wojtekz Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Sprawdz okablowanie jeszcze G450 jest OK ? okablowanie mówisz prowadzące te do czujnika? G450 to znowu jakiś inny czujnik? gdzie tego szukać jak to sprawdzić? skoro żadnych innych błędów VCDS nie pokazuje oprócz tego: 5262 Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND P2454
lukas309 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 wypaliles serwisowo filtr po wymianie czujnika ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się