Mariusz90r Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam, Tuż przed 400km trasą w upale okazało się że mój klimatronic odmówił współpracy, czego bym nie ustawił to on i tak grzeje na maxa nawiewami na szyby. Nie mogę zmienić nawiewów ani temperatury. Mogę jedynie zmieniać siłę podmuchu. Klimatronic reaguje tez na ustawianą temperaturę, ale tylko w taki sposób że w trybie auto zwiększa/zmniejsza siłę podmuchu tak aby dopasować temp, ale i tak cały czas wali gorącem... Auto przed usterką stało dwa dni nieruszane w garażu. Dodatkowo klimatronic mruga(!) jakieś 5 min po odpaleniu samochodu, potem świeci już normalnie. Niestety chwilowo nie mam możliwości podpięcia VAG'a, więc jak macie jakieś pomysły, albo ktoś miał podobną akcję to bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej usterki.
pablo_9 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 vag sprawdzenie i skasowanie błędów i adaptacja klimatronika na początek
Mariusz90r Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Ok w takim razie w weekend jak podepnę pod VAG'a będę pytał dalej co dalej robić, więc prosiłbym o niezamykanie tematu przez moderatora. A narazie pozostaje mi jazda z wężykami idącym do/z nagrzewnicy spiętymi na krótko... Ale jeśli ma ktoś jakiś pomysł, albo miał identyczną syt. to bardzo proszę o radę
fend18 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Ok w takim razie w weekend jak podepnę pod VAG'a będę pytał dalej co dalej robić, więc prosiłbym o niezamykanie tematu przez moderatora. A narazie pozostaje mi jazda z wężykami idącym do/z nagrzewnicy spiętymi na krótko... Ale jeśli ma ktoś jakiś pomysł, albo miał identyczną syt. to bardzo proszę o radę silniczek od regulacji temp znajduje sie przy nogach pasazera, odkrecasz schowek, i z lewej strony masz silniczek pierwszy na wierzchu, odpinasz wodzik, przesuwasz ramie silniczka w druga strone i bedziesz mial zimne, prawdopodobnie bedziesz musial go wymienic, koszt 2 lata temu jak to robilem to okolo 20zl za silniczek.
Mariusz90r Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Walki z climatroniciem ciąg dalszy... Podpięty pod VAG'a mówi mi że nie ma żadnych błędów (a panel mruga przez pierwsze +-2minuty, czyli tak jakby błędy miał...) niestety był to Vag-a81 któremu niezbyt ufam, zawsze wszystko robiłem 3.11 ale stary komp padł, a nowy jest na Win 7 i nie mam za bardzo innego wyboru.. Ma ktoś może foto tego silniczka o którym wspomina fend18, lub mógłby mi go jakoś precyzyjnie opisać? Wystarczy odkręcić tylko schowek i już widać ten silniczek? Każdy pomysł może być przydatny bo chciałbym znowu poczuć zimny wiatr we włosach Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc
pablo_9 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Mariusz, ja przed rozkręceniem wszystkiego najpierw jeszcze zrobiłbym adaptację klimatronika, miałem kiedyś podobny przypadek u kolegi u którego też na VAG-u nie było błędów a po adaptacji wszystko zaczęło działać, jak to nie pomoże to wtedy będziesz z silniczkami walczył OT na Win7 nie możesz używać VAG-a 3.11 ? ja na 7 spokojnie się pod auto podpinałem
Mariusz90r Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 Niestety u mnie 3.11 nawet się nie odpala.. chwilkę pomyśli (klepsydra przy myszce) a potem cisza. Co do adaptacji klimatronica, to przyznaje się trochę się zakręciłem bo nie zauważyłem wcześniej tematu z tym. W takim razie jutro rano zaczynam od adaptacji, może będę miał szczęście i również zadziała [br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 19:34_________________________________________________Pablo dzięki za info o tej adaptacji klimatronika Zrobiłem wszystko wedlug instrukcji z forum i klima śmiga aż miło Temat do zamknięcia, jeszcze raz dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się