PiterA4 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam koledzy mam pytanko kleknol mi zawor n75 czyscilem go lecz nic to nie dalo dalej przeladowywuje znalazlem na alegro zawor taki http://allegro.onet.pl/zawor-n75-oryginal-vw-1k0-906-627a-chorzow-i1671178206.html z tym ze ja mam kwadratowa kostke i w dodatku jeden z wezykow w tym zaworze w aukcji jest odwrocony w inna strone .gostek z sklepu mowi mi ze kostke mozna dorobic a wezyk podpiac jak w starym koledzy co wy otym sadzicie?warto czy odrazu kupic to co sie nalezy 100zl drozej?? dziekuje za pomoc
agabar Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 zawór kup najlepiej dedykowany zobacz jeszcze czy sztanga od turbiny chodzi o około 1,5-2cm bez oporów
PiterA4 Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 zawór kup najlepiej dedykowany zobacz jeszcze czy sztanga od turbiny chodzi o około 1,5-2cm bez oporów turbcia jest po czyszczeniu wiec chodzi spoko ciekawi mnie czy podmiana kostki i wymiana tego zaworku warta jest zachodu
Sztomel Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Od siebie napiszę tak : wymiana wtyczki jest warta zachodu jeśli zmieniać mamy swoją kwadratową na nową półokrągłą gdyż te nowsze N75 z półokrągłym gniazdem na wtyczkę są tańsze od tych z kwadratową. Odwrotnie robić nie polecam. Kwestia czy wszystkie króćce są z tej samej strony czy tak jak w Twoim oryginalnym to tylko kwestia dopasowania odpowiedniej długości wężyka do tego króćca i w niczym innym to nie przeszkadza chyba, że w nowszych silnikach wszystkie 3 elektrozawory są montowane w specjalnym kompaktowym uchwycie to wtedy należy zwrócić uwagę czy zmiana strony wyjścia króćca nie będzie powodowała braku możliwości założenia na niego wężyka (tak jest m.in. w silnikach AXR, ATD w Seatach, Golfach i Skodach). Oczywiście najlepiej byłoby w A4 zamontować taki N75, w którym wszystkie 3 króćce wychodziłyby w górę patrząc na nie po podniesieniu maski - idealny dostęp byłby wtedy do nich a takie N75 też się widuje na alledrogo.
PiterA4 Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Od siebie napiszę tak : wymiana wtyczki jest warta zachodu jeśli zmieniać mamy swoją kwadratową na nową półokrągłą gdyż te nowsze N75 z półokrągłym gniazdem na wtyczkę są tańsze od tych z kwadratową. Odwrotnie robić nie polecam. Kwestia czy wszystkie króćce są z tej samej strony czy tak jak w Twoim oryginalnym to tylko kwestia dopasowania odpowiedniej długości wężyka do tego króćca i w niczym innym to nie przeszkadza chyba, że w nowszych silnikach wszystkie 3 elektrozawory są montowane w specjalnym kompaktowym uchwycie to wtedy należy zwrócić uwagę czy zmiana strony wyjścia króćca nie będzie powodowała braku możliwości założenia na niego wężyka (tak jest m.in. w silnikach AXR, ATD w Seatach, Golfach i Skodach). Oczywiście najlepiej byłoby w A4 zamontować taki N75, w którym wszystkie 3 króćce wychodziłyby w górę patrząc na nie po podniesieniu maski - idealny dostęp byłby wtedy do nich a takie N75 też się widuje na alledrogo. Dziekuje kolego teraz wiem wszystko bez zbednych domyslow itp niech ci bozia wynagrodzi w czym chcesz
badyl666 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 A nie lepiej na początek podmienić z N18 (EGR), który i tak polecają zaślepić.
Sztomel Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Owszem można. To propozycja dla tych, którzy mają zamiar wyłączyć u siebie sterowanie zaworem EGR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się