maciekg Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 dobrze wiedziec,a czy tak przy okazji,wymieniles tylko swiece,czy okablowanie tez ? Miałem wymieniać swiece wraz z przewodami, ale zaczelem najpierw od swiec i jest ok.
domjenick Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 dobrze wiedziec,a czy tak przy okazji,wymieniles tylko swiece,czy okablowanie tez ? Miałem wymieniać swiece wraz z przewodami, ale zaczelem najpierw od swiec i jest ok. ok, wiec ja tez sprobuje tylko swiece,okablowanie mozna wymienic pozniej,jakby cos nie gralo
cobradd Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 widze, ze watek wciaz zyje wiec cos jeszce dopisze dla potomnych. Napisalem w ktoryms tam wczesniejszym watku ze autko zostalo naprawione i smiga, no i smigalo przez caly tydzien a potem problem szarpania znowu powrocil jak bumerang. Tym razem kasowanie błedów na kompie nic nie pomoglo a mechanik (dla odmiany pojechalem do innego mechanika) cos mruczal ze to sonda ale jakos tak nie przekonywujaco to mowil. Dla swietego spokoju i zeby wykluczyc sonde wymienilem ja na taka uniwersalna z 4 kabelkami przy okazji odpialem jeszce akumulator dla zresetowania kompa no i szarpanie zniklo i narazie po przejechaniu 500 km jest OK wiec wyglada na to ze to chyba sonda byla wszystkiemu winna i wbrew opini gazownika ma ona jednak wplyw na dzialanie instalacji gazowej pomimo ze nie jest do niej bezposrednio podlaczona. Mam nadzieje, ze to juz koniec moich przygod z szarpaniem, wydalem na to pare stoweczek zeby zlikwidowac, a teraz w kolejce stoja juz olej, amorki, opony na lato i niestety rozrzad.
zbychu Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 miałem taki problem jak wy przy silniku ADP awarie usunołem sam chwila namysłu i wymiana kopułki jak ręką odioł
RAFIX. Opublikowano 5 Lipca 2008 Opublikowano 5 Lipca 2008 Mam podobny problem przy ADP, teraz mam taki objaw jak jest pogoda (słoneczna) pali ok jedzie początkowo z lekkim szrpaniem i potem ok, jak jest deszcz to wcale odpalić nie można, jak odepne jeden z cyl to na trzy zapala potem w trakcie trzeba podłączyć czwarty i jest ok. Dla wiadomości niektórych podam, że ADP ma jedną cewkę kopułkę i palec, wymieniłem kable WN, kopułka, siece, palec, nie wymieniłem cewki i modułu wzmocnienia - nie wiem jak sprawdzić
studentpollub Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 mialem identyczną sytuacje! Wymień przewody od świec i bedzie OK! Sam zobaczysz!!
RAFIX. Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Wymieniłem przewody i dalej nic, ale zauważyłem, że po deszczu teraz wcale nie pali, więc jedno co zostało to cewka z modułem wzmocnienia iskry - wybudowałem i miałem tydzień w domu po deszczowym dniu włożyłem ją odpalił za pierwszym razem, lecz noc była ulewna rankiem to samo. Kupiłem taką cewkę http://allegro.pl/item385544371_cewka_modul_skoda_vw_audi_seat_nowa_.html i jak przyjdzie to zobaczę. Jest trochę inna ale oryginału nie znalazłem a 47zł to nie majątek.
bioly_82 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam! Ja mam nową instalacja LPG stag 4. Od początku szarpie w przedziale 3,5-4,5 tyś obrotów jestem u gości którzy mi montowali gaz 3 razy w tygodniu od 2 miesięcy wymieniłem juz filtr powietrza, świece, uszczelke pod klawiaturą, przepływka czysta. Kolesie wagują mi auto za każdym razem i zero jakiegokolwiek błędu! Zaznacze że na benzynie problemu nie ma! Gaziaże rozebrali i złożyli ze 2 razy instalacje 4 razy wymieniali dysze co tylko zwiększało spalanie! Mam już dość tej sytuacji HELP!!!
Bogumił Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 bioly_82 a jak masz reduktor podłączony? Czy wszystkie króćce są wpięte w układ? Może nie jest w odpowiedniej ilości podawany gaz do wtrysków i zaczyna szarpać przy większych obrotach. U mnie nie był wpięty jeden króciec i przy większych obrotach instalacja przełączała się z gazu na benzynę.
RAFIX. Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Docelowo wymiana aparatu zapłonowego w moim przypadku rozwiązała problem, generalnie można stwierdzić, że w tym modelu figle płata układ zapłonowy - część wysokiego napięcia - TO PEWNE
bartek1605 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam! Ja mam nową instalacja LPG stag 4. Od początku szarpie w przedziale 3,5-4,5 tyś obrotów jestem u gości którzy mi montowali gaz 3 razy w tygodniu od 2 miesięcy wymieniłem juz filtr powietrza, świece, uszczelke pod klawiaturą, przepływka czysta. Kolesie wagują mi auto za każdym razem i zero jakiegokolwiek błędu! Zaznacze że na benzynie problemu nie ma! Gaziaże rozebrali i złożyli ze 2 razy instalacje 4 razy wymieniali dysze co tylko zwiększało spalanie! Mam już dość tej sytuacji HELP!!! może nie napisze nowości ale niech gazowniki jeszcze raz zrobią mapę wtrysków, znajomy miał podobny problem i po korekcji mapy wszystko krumca
igor1 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Nie mam instalacji gazowej, ale miałem podobny problem - okazało się że uszkodzony był czujnik przepływu powietrza. Po wymianie jak ręką odjął - auto przestało szarpać. pozdrawiam
Bogumił Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 No, ale kolega nie napisał czy szarpie tylko na instalacji czy też na benzynie.
bioly_82 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 kolego Bogumił napisałem że na benzynie problemu nie ma. Kolesie gazowniki coś przy mapie pogrzebali pół baku paliwa i gazu wyjeździli ale zrobili! Czasami tylko tak ok 5 tyś delikatne zdławienie i ciągnie dalej. Ale już nie ruszam nic bo ładnie spalanie mi wychodzi 11,5 - 12 litrów gazu na 100km. Pozatym dałem się złapać nieoznakowanemu miśkowozowi, zarobiłem 10 punktów i nie przekraczam 3 tyś obrotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się