Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Szarpanie podczas przyspieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobrze wiedziec,a czy tak przy okazji,wymieniles tylko swiece,czy okablowanie tez ?

Miałem wymieniać swiece wraz z przewodami, ale zaczelem najpierw od swiec i jest ok.

Opublikowano

dobrze wiedziec,a czy tak przy okazji,wymieniles tylko swiece,czy okablowanie tez ?

Miałem wymieniać swiece wraz z przewodami, ale zaczelem najpierw od swiec i jest ok.

ok, wiec ja tez sprobuje tylko swiece,okablowanie mozna wymienic pozniej,jakby cos nie gralo

Opublikowano

widze, ze watek wciaz zyje wiec cos jeszce dopisze dla potomnych.

Napisalem w ktoryms tam wczesniejszym watku ze autko zostalo naprawione i smiga, no i smigalo przez caly tydzien a potem problem szarpania znowu powrocil jak bumerang. Tym razem kasowanie błedów na kompie nic nie pomoglo a mechanik (dla odmiany pojechalem do innego mechanika) cos mruczal ze to sonda ale jakos tak nie przekonywujaco to mowil. Dla swietego spokoju i zeby wykluczyc sonde wymienilem ja na taka uniwersalna z 4 kabelkami przy okazji odpialem jeszce akumulator dla zresetowania kompa no i szarpanie zniklo i narazie po przejechaniu 500 km jest OK wiec wyglada na to ze to chyba sonda byla wszystkiemu winna i wbrew opini gazownika ma ona jednak wplyw na dzialanie instalacji gazowej pomimo ze nie jest do niej bezposrednio podlaczona.

Mam nadzieje, ze to juz koniec moich przygod z szarpaniem, wydalem na to pare stoweczek zeby zlikwidowac, a teraz w kolejce stoja juz olej, amorki, opony na lato i niestety rozrzad.

Opublikowano

miałem taki problem jak wy przy silniku ADP awarie usunołem sam chwila namysłu i wymiana kopułki jak ręką odioł

Opublikowano

Mam podobny problem przy ADP, teraz mam taki objaw jak jest pogoda (słoneczna) pali ok jedzie początkowo z lekkim szrpaniem i potem ok, jak jest deszcz to wcale odpalić nie można, jak odepne jeden z cyl to na trzy zapala potem w trakcie trzeba podłączyć czwarty i jest ok. Dla wiadomości niektórych podam, że ADP ma jedną cewkę kopułkę i palec, wymieniłem kable WN, kopułka, siece, palec, nie wymieniłem cewki i modułu wzmocnienia - nie wiem jak sprawdzić

Opublikowano

Wymieniłem przewody i dalej nic, ale zauważyłem, że po deszczu teraz wcale nie pali, więc jedno co zostało to cewka z modułem wzmocnienia iskry - wybudowałem i miałem tydzień w domu po deszczowym dniu włożyłem ją odpalił za pierwszym razem, lecz noc była ulewna rankiem to samo. Kupiłem taką cewkę http://allegro.pl/item385544371_cewka_modul_skoda_vw_audi_seat_nowa_.html i jak przyjdzie to zobaczę. Jest trochę inna ale oryginału nie znalazłem a 47zł to nie majątek.

Opublikowano

Witam!

Ja mam nową instalacja LPG stag 4. Od początku szarpie w przedziale 3,5-4,5 tyś obrotów jestem u gości którzy mi montowali gaz 3 razy w tygodniu od 2 miesięcy wymieniłem juz filtr powietrza, świece, uszczelke pod klawiaturą, przepływka czysta.

Kolesie wagują mi auto za każdym razem i zero jakiegokolwiek błędu!

Zaznacze że na benzynie problemu nie ma!

Gaziaże rozebrali i złożyli ze 2 razy instalacje 4 razy wymieniali dysze co tylko zwiększało spalanie!

Mam już dość tej sytuacji HELP!!!

Opublikowano

bioly_82 a jak masz reduktor podłączony? Czy wszystkie króćce są wpięte w układ? Może nie jest w odpowiedniej ilości podawany gaz do wtrysków i zaczyna szarpać przy większych obrotach. U mnie nie był wpięty jeden króciec i przy większych obrotach instalacja przełączała się z gazu na benzynę.

Opublikowano

Docelowo wymiana aparatu zapłonowego w moim przypadku rozwiązała problem, generalnie można stwierdzić, że w tym modelu figle płata układ zapłonowy - część wysokiego napięcia - TO PEWNE

Opublikowano

Witam!

Ja mam nową instalacja LPG stag 4. Od początku szarpie w przedziale 3,5-4,5 tyś obrotów jestem u gości którzy mi montowali gaz 3 razy w tygodniu od 2 miesięcy wymieniłem juz filtr powietrza, świece, uszczelke pod klawiaturą, przepływka czysta.

Kolesie wagują mi auto za każdym razem i zero jakiegokolwiek błędu!

Zaznacze że na benzynie problemu nie ma!

Gaziaże rozebrali i złożyli ze 2 razy instalacje 4 razy wymieniali dysze co tylko zwiększało spalanie!

Mam już dość tej sytuacji HELP!!!

może nie napisze nowości ale niech gazowniki jeszcze raz zrobią mapę wtrysków, znajomy miał podobny problem i po korekcji mapy wszystko krumca

Opublikowano

Nie mam instalacji gazowej, ale miałem podobny problem - okazało się że uszkodzony był czujnik przepływu powietrza. Po wymianie jak ręką odjął - auto przestało szarpać.

pozdrawiam

Opublikowano

kolego Bogumił napisałem że na benzynie problemu nie ma.

Kolesie gazowniki coś przy mapie pogrzebali pół baku paliwa i gazu wyjeździli ale zrobili!

Czasami tylko tak ok 5 tyś delikatne zdławienie i ciągnie dalej.

Ale już nie ruszam nic bo ładnie spalanie mi wychodzi 11,5 - 12 litrów gazu na 100km. Pozatym dałem się złapać nieoznakowanemu miśkowozowi, zarobiłem 10 punktów i nie przekraczam 3 tyś obrotów. :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...