dejf Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 192ps i 390nm To tak chyba delikatnie ? ARL w serii daje bodajże 1.5. Dużo roboty miał z FMIC w tej Ibizie? Co to za silnik BPX?
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Nie ma szans seryjne sprzegło setup jak u mnie dosłownie a moc jak by to jakis AWX był :gwizdanie: Podjedź na dwie inne hamownie a pewny będe że wyjdzie 170km - 360nm max :gwizdanie: takie wyniki nawet w golfach osiagalne są przy 230 nawet 260 hybrydach napewno nie na bazie ARL :gwizdanie: noi rzecz jasna pompa 11 masz przykładowy setup, silnik ułożony jak w twoim golfie, graty o wiele lepsze, a mocy wyszło mniej wiecej tyle co rzekomo u ciebie http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=21[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 11:40_________________________________________________dejf ale ARL to inna liga napewno nie poczciwy AFN, na forum masz watek o passacie(AFN) 200km i naprawde tam jest konkretny setup, a tu jest typowy dla osiagniecia 150-160km i co najlepsze te wyniki są powtarzalne masa auta nie ma tu nic do gadania Tu kolejny przykładowy wynik golfa na tych gratach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=127178 Wiec to już samo za siebie chyba mówi ile moze mieć AFN+216+hybryda AWX/ARL
Szewczenko7 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Panowie nie bede sie tłumaczyl bo wy jestescie jak widac super zajeb*** fachowcami i znacie sie lepiej niz najlepszy tuner w Europie. Przypominam , silnik silnikowi nie rowny takze nie wiem po co te komentarze... Kolega ktory tam byl zrobil ori ARL na 180km i 420nm ... tez jest oszukane ?
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Panowie nie bede sie tłumaczyl bo wy jestescie jak widac super zajeb*** fachowcami i znacie sie lepiej niz najlepszy tuner w Europie. Przypominam , silnik silnikowi nie rowny takze nie wiem po co te komentarze... Kolega ktory tam byl zrobil ori ARL na 180km i 420nm ... tez jest oszukane ? ARL to nie AFN, ARL po sofcie bez problemu osiąga te 180-190km jest to silnik na PD a nie VP jak twój poprostu masz graty które dają max 170km i nie przeskoczysz tego
Szewczenko7 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 W tej Ibizie o ktorej piszecie to ma niuton 390nm ktory pewnie idzie do ponad 3tys spokojnie , a u mnie 393nm jest chwilowe tzw peaku .. Nie bede jezdzil na inne hamownie tylko po to zeby komus cos udowadaniac , auto b.fajnie jezdzi i daje frajde z jazdy, to co jest na papierku dla mnie nie ma wiekszego znaczenia a to jak auto zachowuje sie na drodze
Piotrek98igo Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 dobra to czekamy na next setup czyli pompa 11 i pewnie 500Nm peknie
Szewczenko7 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 no i co z tego.. A czy ja mam w swoim AFN 180czy 190km? Wolalem nizsza moc a wyzszy moment..[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 12:50_________________________________________________Najpierw zrob u siebie w tej smiesznej benzynce 1.6 BiTurbo wtedy ja zrobie 11 i 800nm
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 no i co z tego.. A czy ja mam w swoim AFN 180czy 190km? Wolalem nizsza moc a wyzszy moment..[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 12:50_________________________________________________Najpierw zrob u siebie w tej smiesznej benzynce 1.6 BiTurbo wtedy ja zrobie 11 i 800nm to 1,6 złoi wiekszosć tedeiczków na tym forum
dejf Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Szewczenko7 - wiesz co to znaczy CAHA on board:)? -> dygresja do 1.6 BiTurbo Kowi - masz racje, sam mialem AFN z bardzo podobnymi gratami i wiem jaka moc jest realna. Wszyscy wiemy, że zasilanie ma tu kluczowy wpływ na odczucia kierownika i kreski, czyt. PD vs VP. Natomiast tak porobiony AFN w Golfiszonie daje mysle juz calkiem spoko wrażenia ze względu na stosunek mocy do masy. P.S. Trzeba było nie schodzić mu z momentem i pokazać nam te >400Nm Jeżeli mówisz ze silnik jest po kapitalce to ja z dawką waliłbym mu na maxa w programie
Szewczenko7 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Mysle ze moc jak pod te graty jest standardowa 162km , jak bedzie malo to sie bedzie modzic dalej ale watpie , chociaz silnik jak nowka lecz mysle ze nie ma sensu sie pchac w wieksze koszta. Jeszcze jedno co do pomiarow i niedowiarkow... Na forum golfa jest golfik tez AFN robiony w MR Motors przez Rogala i na gratach wszystkich identycznych jak u mnie z tym ze ja mam ARL a on BRD i uzyskal 172KM i 380NM ... Takze sumujac silnik silnikowi nie rowny.. Dolot i b.wydajny IC w uzyskaniu wysokich nm ma ogormne znaczenie [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 15:06_________________________________________________Dejf Nie chcialem nic na maxa bo to ma byc w "miare" bezawaryjne auto
MAGIC87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Najpierw zrob u siebie w tej smiesznej benzynce 1.6 BiTurbo wtedy ja zrobie 11 i 800nm hahaha czekałem na taka wypowiedz.... ta smieszna ,,benzynka' wcagneła by sie z majtkami
aju Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 no proszę proszę... a ja już drugie nowe sprzęgło mam z AWXa następne założę mniejsze z golfa ja mam ARL a on BRD to coś w rodzaju z tym że jeden jest biały a drugi murzyn... fakt to taki skromny mod
Szewczenko7 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Magic87 Jak mnie by wciagnela z majtakimi , to juz nie mowie co by z Toba zrobila Aju jak masz skrzynie 5 czy 6? Jak chcesz miec porzadne sprzeglo to zaloz od Sharana PD o ile masz skrzynie 6 , bo to AWX to wiesz gdzie mozesz sobie zalozyc
dejf Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Ja myślę, że AWX po modzie miałby problem z tym Golfem.
MAGIC87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Magic87Jak mnie by wciagnela z majtakimi , to juz nie mowie co by z Toba zrobila ja to nawet nie startuje... 1.6 w gazie wiec po co
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Ja myślę, że AWX po modzie miałby problem z tym Golfem. AWX po modzie ma problem z AFNem 160km w B5 wiec taki golf łoi bez problemu dzieki mniejszej masie :gwizdanie: A co do sprzegła AWX w zupełnosci wystarczy w osce do 180km i tych 380nm jak nowe tym bardziej pare furek na forum sie tak kręci juz, pozatym seryjny AWX po chipie dostaje takie parametry i jeżdzi bez problemu wiec nie rozumiem skąd twierdzenie że sprzegło AWX mozna sobie wsadzic :gwizdanie: ja u siebie mam taki sam setup co kolega w golfie i nowe seryjne sprzęgło AFN od 2 lat i jeżdze a mam Q :gwizdanie:
Szewczenko7 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 No własnie kolego Kowi87 praktycznie zawsze to zalezy od stylu jazdy ile nasz sprzeglo wytrzyma ... Jak ktos strzela ze sprzegla na kazdych swiatlach to i nowe sprzeglo nawet mocniejsze niz seryjne dlugo tego nie zniesie.. POki co ja narazie miesiac jezdze na tym setupie na "starym sprzegle" ile pozyje to pozyje , jak skonczy swoj zywot bedzie jednomas + komplecik Sachsa z tarcza ktora znosi do 500nm
Kowi87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 No własnie kolego Kowi87 praktycznie zawsze to zalezy od stylu jazdy ile nasz sprzeglo wytrzyma ... Jak ktos strzela ze sprzegla na kazdych swiatlach to i nowe sprzeglo nawet mocniejsze niz seryjne dlugo tego nie zniesie.. POki co ja narazie miesiac jezdze na tym setupie na "starym sprzegle" ile pozyje to pozyje , jak skonczy swoj zywot bedzie jednomas + komplecik Sachsa z tarcza ktora znosi do 500nm sachs performance powiadasz, to juz Ci powiem lepiej kup zwykłego jednomasa i oddaj do radzika poważnie, bo zwykły jednomas tez długo tutaj nie pojeździ u mnie jak sie wysypie sprzęgło na dwumasie to kupuje starego AWXa i oddaje do radzika i wytrzyma dłuzej niz te wasze jednomasy
Rekomendowane odpowiedzi