Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Brak mocy na krótko odzyskuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jest problem auto nawala z mocą . Jechałem autostradą a1 nad morze na zapiętym tempomacie 140V i wszystko grało , po zjeździe z bramek kaput obroty do 3000 tyś auto nic nie ciągnie tempomat też nie działa , od czasu do czasu wracała moc na krótko , dodam ze na kompie przed awarią pokazywało większe spalanie niż normalnie .Vag to pokazał.

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Part No SW: 03G 906 016 CL HW: 028 101 226 7

Component: R4 2,0L EDC G000CG 9619

Revision: ˙˙˙˙˙˙˙˙ Serial number:

Coding: 0000076

Shop #: WSC 00083 264 50653

VCID: 6FE9D78F055D

1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18): Malfunction

P0403 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 254

Mileage: 120183 km

Time Indication: 0

Date: 2111.15.31

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

RPM: 1911 /min

Speed: 108.0 km/h

Duty Cycle: 35.5 %

Voltage: 14.21 V

Mass Air / Rev.: 255.0 mg/str

Duty Cycle: 86.1 %

Bin. Bits: 00000000

Readiness: 1 1 0 0 0

Opublikowano

Sterowanie zaworem EGR szwankuje.Sprawdź sam EGR i N18 który nim steruje

Opublikowano

Najprawdopodobniej EGR do wymiany. Jaki masz przebieg?

Opublikowano

Który jest to EGR N18 bo etka nie pokazuje tych nazw : 1 to zawór redukcji spalin 26 to przetwornik ciśnienia

Zdj_cie4155.jpg

Opublikowano

Najprawdopodobniej EGR do wymiany. Jaki masz przebieg?

Mileage: 120183 km

tylko ciekawe na ile % prawdziwy :mysli:

Opublikowano

Który jest to EGR N18

N18 to element oznaczony nr 1 na schemacie. Z jego lewej strony jest zamontowany silniczek napędzający ośkę obrotu zaworu EGR poprzez plastikowe przekładnie i posypały się 2 ząbki wycinka zębatego napędzającego ośkę obrotu zaworu EGR. Identyczną usterkę miał kolega H4mm3R więc wymontowaliśmy EGR, zdjęliśmy pokrywkę napędu zaworu i wywaliliśmy środkowe kółko zębate tzw. reduktor i złożyliśmy w takim stanie do kupy. Jak do tej pory od tamtego czasu H4mm3R nie zasygnalizował objawów z chwilowymi utratami mocy. Trzeba sobie przygotować solidne twarde bity Torx by odkręcić śruby pokrywki oraz dolną najdłuższą śrubę mocującą EGR do kolektora dolotowego z lewej strony (jest do niej niewygodny dostęp). N18 jest całkowicie sterowany elektronicznie a nie poprzez elektrozawór podciśnieniowy.

Opublikowano

Masz racje kolego na zębatce pół księżyca wytarte są dwa początkowe zęby,zresztą wszystkie nie najlepiej wyglądają .Nie rozumie jak poradziliście sobie z usunięciem środkowej zębatki , to i tak zaworek jest zamknięty. Ciekawy jestem kupienia takich kółek

Opublikowano

Przecież środkowe koło zębate samo się wysuwa jak tylko podniesiesz go palcami do góry. To, że EGR jest cały czas zamknięty nie robi żadnego problemu silnikowi czyli trybu awaryjnego poza jedynie ciągłym błędem w sterowniku silnika. Kółek nie kupuj bo i tak nie wymienisz tego księżyca - jest zintegrowany z ośką zaworu EGR i nierozbieralny. Jak przeszkadza Ci ten błąd to lepiej zainwestuj 100 zł za programowe wycięcie funkcji EGR z map sterownika silnika i po kłopocie aż do zgonu silnika a nie wywalać kolejne 400 zł na następny EGR, który nie wiadomo jak długo pociągnie z tymi plastikowymi zębatkami.

Opublikowano

Właśnie tak jest jak Sztomel pisze, podobno wystarczy odpiąć wtyczkę i auto chodzi znowu normalnie, tylko mamy zapaloną kontrolkę silnika cały czas. Potem wycinasz programowo EGR i po problemie.

Kolega Siemian kupił nowy w ASO i tydzień przed końcem gwarancji(2lata) znowu mu padł, gdyby nie gwarancja to znowu 400zł w plecy. Więc sam zdecyduj co zrobisz :wink4:

Opublikowano

Zrobiłem mały zabieg w miejscu gdzie były wytarte ząbki odbudowałem je po-ksibolem i kawałkiem plastiku potem pilniczek, jak na razie 100 km bez niespodzianek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...