JUZIU Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Dzisiaj gdy odpaliłem auto po około 2km przestało jechać wiec zatrzymałem sie i zobaczyłem że płyn chłodniczy był rozlany w okolicach zbiorniczka wyrównawczego ale po zgaszaniu auta nic sie nie działo temp 90 stopni wiec ruszyłem dalej i auto normalnie jechało. Gdy ruszyłem ponownie po 1 km było już ponad 100stopni wiec zatrzymałem się i zobaczyłem że było tylko minimalnie płynu chłodniczego w zbiorniczku a po kilku minutach już wogóle. Dodam że jak za pierwszym razem chciałem odkręcić korek od zbiorniczka na odpalonym silniku to nie mogłem tego zrobić bo gdy odkręcałem to odrazu przybywało płynu pod sam korek. Na bagnecie od oleju nic nie przybyło, pod korkiem od wlewu oleju nie ma białej mazi. podejrzewam że poszła uszczelka pod głowicą i teraz czy dobrze podejrzewam że to uszczelka i czy trudno jest ją wymienić?
ryszard1961 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 objawy wskazują na uszczelkę przy wymianie pamiętaj o planowaniu głowicy
JUZIU Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 w sumie to chyba nic innego nie może być niż uszczelka co?
Nosb Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Ewentualnie reduktor Ci padl Nie wali gazem ze zbiorniczka wody ? Nie zj** sobie glowicy!!
JUZIU Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 właśnie jebie gazem ze zbirniczka to mówisz że to reduktor? Czyli jak teraz napełnie układ i bede jezdził na benzynie to bedzie ok czy odrazu wymieniac reduktor?
Nosb Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Prawdopodobnie on jesli wali gazem. Ten typ tak ma niestety. Zaslep obieg wody przez niego ( nie wiem jakies korki wymysl ) i zobacz czy na pb bedzie ok juz wtedy.
JUZIU Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 ok zaraz cos popróbuje Nosb jesteś WIELKI [br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 20:24_________________________________________________haha Nosb miałeś racje to reduktor zaślepiłem go i na PB dobija do 90 i stoi i płynu też nie ubywa
Gelooo Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 dobrze wiedziec bo objaw byl na mase zalamujacy a skonczylo sie bez lipy
JUZIU Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 dokładnie, juz byłem załamany że to uszczelka a okazało się ze to tylko reduktor
tomaszstn Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja miałem podobne objawy jak mi pompa wody padła ale widzę że już sobie poradziłeś
JUZIU Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 popme już wymieniałem jakieś 20k km wcześniej i płyn mi sie zagotował ale nie ubywało i przewody były zimne a tu troszke inne objawy dobrze że jest takie forum i człowiek uczy sie sam a nie oddaje do mechanika i potem cienko z kasą
tomaszstn Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Mi ubyło płynu gdyż płyn się zagotował i wywaliło ze zbiorniczka. Wszystko gorące ale za termostatem zimny więc padło na termostat. Po wymianie zonk bo dalej to samo. Dopiero w dalszym etapie wyszło że ośka się ukręciła na pompie. Widzę że masz ten sam silnik
JUZIU Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 a mi rozpad sie wirnik na drobne niby orginalne pompy maja plastikowe te wirniki a teraz mam stalowy, narazie działa wiec nie jest źle
tomaszstn Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja też jeszcze miałem ori pompę a teraz mój mechanik również założył pompę z metalowym wirnikiem Chyba wszędzie robią podobnie
Gracjan Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Ja również teraz założyłem pompę z metalowym wirnikiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się