Rad8k Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Witam Mam problem z hamulcem ręcznym po wymianie klocków , a mianowicie bardzo słabo hamuje. Tłoczki zostały prawidłowo wkręcone i wciśnięte. Czy to jest kwestia jakiejś dodatkowej regulacji czy też klocki muszą się dotrzeć ? Podobno one same się regulują, ale może macie jakieś własne patenty na to?
Dev Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Witam Mam problem z hamulcem ręcznym po wymianie klocków , a mianowicie bardzo słabo hamuje. Tłoczki zostały prawidłowo wkręcone i wciśnięte. Czy to jest kwestia jakiejś dodatkowej regulacji czy też klocki muszą się dotrzeć ? Podobno one same się regulują, ale może macie jakieś własne patenty na to? klocki musza sie ułozyc sie do tarczy, jeżeli wymieniałes na stara tarcze to musisz troche pojezdzic w jakim stanie byla tarcza ?
Rad8k Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Opublikowano 21 Lipca 2011 Dzieki za wsparcie techniczne Tarcza jest ok. bez ubytków. Klocki wymieniałem bo z jednego klocka odpadła mi okładzina (co się okazało w pozostałych okładziny trzymały się na włosku),ale zastanawia mnie fakt że przed tym przy zaciągnięciu hamulca podczas jazdy do połowy blokowały się tylne koła , a po wymianie mogę zaciągnąć ręczny do końca i tylko czuć wyraźne opory, ale koło się nie blokuje.
Golem1 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Ja tydzień temu wymieniałem klocki z tyłu u siebie i po złożeniu wszystkiego reczny działał mi jak przed wymianą więc może u ciebie potzreba chwili aby się dobrze dopasowały na chyba że próbowałeś wkręcać tłoczek na zaciągniętym recznym i dopiero póżniej go zwolniłeś.
Rad8k Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Opublikowano 21 Lipca 2011 Ja tydzień temu wymieniałem klocki z tyłu u siebie i po złożeniu wszystkiego reczny działał mi jak przed wymianą więc może u ciebie potzreba chwili aby się dobrze dopasowały na chyba że próbowałeś wkręcać tłoczek na zaciągniętym recznym i dopiero póżniej go zwolniłeś. Nie takiej hecy nie wyprawiałem , bardzo mozliwe ze muszą sie poprostu ułożyć, bo nagrzane troche lepiej hamuja ,ale mimo wszystko pod dużą górkę ręczy nie wyrabia
Golem1 Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Rozumiem że przed wymianą dobrze ci trzymał, więc skoro za parę dni nie ułożą się to proponuję ściągnąć zaciski jeszcze raz i sprawdzić czy wszystko jest tam prawidłowo pozakładane i jak działa ręczny po zaciągnięciu.
mlodyy Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 raczej sie nie ułożą,zaciski do rozebrania i przeczyszczenia
Gracjan Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Tył nie hamuje tak mocno jak przód więc wiadomo że dłużej się to dociera wszystko, nie dotrze się pod 10km.
Dev Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 raczej sie nie ułożą,zaciski do rozebrania i przeczyszczenia po co ? Przed wymiana bylo ok[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 20:10_________________________________________________ Tył nie hamuje tak mocno jak przód więc wiadomo że dłużej się to dociera wszystko, nie dotrze się pod 10km. znam takich ktorzy mieli dotarte juz po 5km
Gracjan Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 raczej sie nie ułożą,zaciski do rozebrania i przeczyszczenia po co ? Przed wymiana bylo ok[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 20:10_________________________________________________ Tył nie hamuje tak mocno jak przód więc wiadomo że dłużej się to dociera wszystko, nie dotrze się pod 10km. znam takich ktorzy mieli dotarte juz po 5km To tylko pogratulować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się