Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF] Co byłoby lepszym rozwiązaniem... 2.7 bit..265km czy 4.2 300 km???


sajmon8526

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.Chodzi mi po głowie mysl na temat tych silników.Jako ze jezeli miałbym zmieniac auto to zastanawiałem sie nad rozwiązaniem ale jakos nie moge sobie z tym poradzic.Prosiłbym o pomoc w rozeznaniu tych silników i ich ewentualnych wad i zalet.Co sami ewentualnie byscie wybrali dla siebie:)Wiadomo ze 4,2 to wolno ssak ale ma te 300 swoje koni bądź s6 ma 340 ale te 2.7 bit mozna podkrecic chocazby programem i innymi pierdołami.ALe co miałbym ostatecznie wybrac sam nie wiem:)Moze roziwnmy temat i pomyslmy wspólnie na co by sie klubowicze zdecydowali:)moze wtedy co nieco sie rozjaśni:)To który motor by was zainteresowal.A no i co jest fabrycznie lepsze chodzi mi o osiągi obydwu silników..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że 4.2 jest mniej problemowym silnikiem bo to zwykłe wolnossące V8. 2.7 bit ma za to 2 turbiny więc ich ewentualna wymiana to już duży koszt. Ja na twoim miejscu szukałbym jakiegoś nie zajeżdżonego 2.7 bit. Łatwo można podnieść moc chociażby samym programem. No i najważniejsze. Z tego co wiem 4.2 ma duży apetyt na paliwo w 2.7 bit spalanie jest pewnie mniejsze. Ewentualnie pozostaje jeszcze założenie LPG do 4.2 chociaż nie wiem czy jest sens to robić.Wybór oczywiście należy do ciebie. Ja z swojej strony polecam 2.7 bit :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh dzieki za opinie:)poczekamy jeszcze co chłopaki powiedza ciekawego:)Ale widzisz sa plusy i minusy i to tak sie wyrównuje.Moc mozna uzyskac ta sama a spalanie niestety nie ale koszta remontu turbin mnie by wessały po czubek głowy:)A głownym problemem jest znalezienie czegos niezajeżdzonego bo wątpie zeby np taki 2.7 nie był katowany no moze katowany to złe słowo ale ze jego moc byłaby wykorzystywana w 80 prosentach:)Jak narazie to tylko sie zastanawiam co by mogło byc nastepnego:)Ale przyzwyczaiłem sie do mocy w mojej a4 i cos troszku mocniejszego by sie przydało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7biT pali znacznie mniej od 4.2 za to 4.2 lubi podpijać oliwke i gubi moc. Głos i lans = 4.2 , auto do zapierd...a = dłubnięte 2.7biT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz coś mocniejszego od 2.4 to może zastanów się nad 1.8T AJL-180km (czyt.mam taki i jestem bardzo zadowolony :) ) albo 1.8T BEX tam masz 190km. U mnie 180km wystarcza.Moment obrotowy jest całkiem inny niż w silniku wolnossącym no i samym programem osiągniesz ok.210-220km :) No i dodać trzeba że np. moje 1.8T 180km w Warszawie pali mi ok.11l przy zwykłej jeździe.Chyba że zależy ci na dużym przyroście mocy w nowym aucie. Ale jeżeli chcesz mieć niskie spalanie i ok. 220km to najbardziej polecałbym 1.8T :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[..] koszta remontu turbin mnie by wessały po czubek głowy:) [..]

Kupując jeden i drugi musisz liczyć się z dużymi kosztami eksploatacji więc jeśli nie jesteś gotowy na spore wydatki to odradzałbym Ci pchać się w to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za zainteresowanie moim tematem:) jak narazie utrzymujemy ze przy zaturbionym motorku:)nigdy nie miałem zaturbionego wiec moze trzeba byłoby spróbowac wkoncu:)szczerze mówiac jezeli juz kiedys bym miał wziąc inne audi i pewnie to bedzie a6 albo a4 b6 to wolałbym nie zejsci ponizej 250 koni:)Juz zanim kupiłem 2.4 czaiłem sie na 2.7 bit ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedniego egzemplarza bo auta były zaniedbane albo po dzwonie i to porzadnym:)mysle ze 2.7 było by idealne.A moze ktos z 2.7 by sie wypowiedział i wyraził opinie na temat tego motoru.Powiem szczerze ze ogromnie ciezko jest kupic u nas (polska) dobre auto.. dokłądniej mówiac nie przerobione czy tez nie złozone z kilku innych aut.A szukanie 2.7 bit w stanie bdb to jak szukanie igły w stogu siana:) heh taka prawda jak uwazacie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szukanie 2.7 bit w stanie bdb to jak szukanie igły w stogu siana:) heh taka prawda jak uwazacie:)

Taka prawda, niestety gros tych aut z racji znacznego spadku cen trafia w ręce ludzi, którzy nie dość że nie umieją się z takim sprzętem właściwie obchodzić podczas eksploatacji to jeszcze nie stać ich na utrzymanie auta bo zalanie wachy do baku to nie wszystko. To się tyczy nie tylko 2.7 czy 4.2 tylko ogólnie większości wyższej klasy starszych aut, które są już w zasięgu przeciętnego buraka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdź 2,7 tylko nie zajeżdżone i będzie git łatwo podnieść moc której pewnie w końcu w 4.2 będzie ci mało :> elastyczność podobna więc nie ma prawie zadnej turbo dziury jak to bywa w 1.8t po sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka lat temu mój szwagier miał 2.7 biT quatro a ja swego czasu opiekowałem się niunią przez tydzień. co prawda to była a6 ale to chyba nie gra roli. satysfakcja z jazdy gwarantowana. przyspieszenie jest znakomite. nawet jadąc 200 km/h redukując do 5-tki gaz w podłogę i jeszcze potrafi wcisnąć w siedzenie. nie będę się wypowiadał o 4.2 bo osobiście prowadziłem tylko raz i nie miałem szans dokładnie przetestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie tylko jak znaleźć taka niezajeżdzona 2.7:) ot to jest pytanie:)heh jak patrze na allegro i widze niektóre egzemplarze to aż strach kupic:)

na allegro jest obecnie chyba jeden sensowny egzemplarz o ile nie został sprzedany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybys mogł wrzucic linka to byśmy obejrzeli to cacko:)

[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 21:43_________________________________________________http://moto.allegro.pl/audi-s4-2-7biturbo-270km-quattro-6-biegow-servis-i1728911656.html

[br]Dopisany: 22 Lipiec 2011, 22:33_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-s4-quattro-recaro-bi-turbo-C16793878.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaką budę bardziej preferujesz? jak a4 b6 to swapa jeszcze dolicz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie b6 nie chce:) podobaja mnie sie ostatnio audi a6:) i wieksze auto troche jest to i lepiej sie zapewne prowadzi:)Kurde i sedana bo kombi jakos mnie nie kreci:) heh. poczekamy poszukamy cos moze sie znajdzie kiedys odpowiedniego:) ale juz sie napaliłem na ten silnik ale w swojej a4 nawet swapa nie zrobie bo mam bude w FWD a mysle ze bez napedu na 4 koła ciezko by nia było szybciej ruszyc:) chyba ze czesciej bym inwestował w nowe oponki:) haha narazie sie nie napalam zbytnio:)ale ta moc ten dreszczyk emocji:) bezcenne:) haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od wrzesnia zeszłego roku szukam na zmiane B5 S4 lub B6 BEX-a z Q

i du...pa, nic sensownego nie trafiłem :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

zjezdziłem pól Europy i za kazdym razem było cos nie halo

znalazlem nawet RS-e w B5 ale za mocno dostała w ryj :disgust: :disgust: :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie wiec zeby trafic na auto w naprawde odpowiednim stanie jest jedwabiscie cieżkie.Trzeba chyba miec szczescie.A łatwo mozna sie naciac ze poźniej bedzie składak na maska zrobiony.A wogole to jakbysmy mieli kasy duoz to byśmy sobie kupili takie auto jakie bysmy sobie wymarzyli:)ale niestety w polse marzenia sie niespełniaja no moze tylko 20 procentom polaków do których ja nienaleze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może poszukaj A8 albo S8? Tam jest w prawdzie 4.2, ale też fajnie jeździ :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...