Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

A czemu ten kabelek nie pasował ? przeciez to jest tylko dwa piny na kawałku druta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem od wczoraj kolejnym szczęśliwym :> posiadaczem posiadaczem pełnego FIS'a.

Jeżeli zastanawiasz się czy bawić się z rozbieraniem kierownicy - nie zastanawiaj się :) Na początku miałem małego stresa, ale naprawdę nie ma się czego bać. Z wymianą manetki nie było żadnego problemu.

Oczywiście czujnika od spryskiwacza nie było, a jako że póki co nie widzę potrzeby posiadania takowego, to podłączyłem pin do masy. Jeżeli chodzi o dostęp to ściągnąłem sobie obudowę od dołu, bo chirurgiem nie jestem, a zegarów wyciągać nie chciałem. Jedyny problem był z kabelkiem -000 979 018 E nie pasował, ale google i ASO mi pomogły :) Wtyczka miała numery 1J0 972 977 H, a do niej pasuje kabelek 000 979 009 E (10PLN w ASO).

Po poskładaniu wszystkiego i zaadaptowaniu kompa pokazał się FIS - dzięki wszystkim za opis jak to zrobić :)

Ja też zrobiłem sobie zworkę do masy i spryskiwacz nie świeci jednak czasami się zaświeci po jakimś czasie jazdy nie wiem co jest. Ma ktoś taki przypadek?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa piny na kawałku druta, ale te piny nie pasowały do kostki - były fizycznie za duże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to ciekawe bo raczej wszystkim tamten kabelek pasował. Napiszę w instrukcji że drugi numer do wyboru. U mnie jeździ kabelek z tamtym numerem i wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kilka razy zakładałem ten "pierwszy" kabelek i wszystko było OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez się właśnie nieźle zdziwiłem, ale jak nie pasuje to nie pasuje. Po wpięciu tego "drugiego" kontrolka od spryskiwacza zgasła, także jest ok i się z wtyczką nie pomyliłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam całkowicie bez pinu i działa już tak dwa lata. Kwestia umiejętnego zamontowania samego kabelka we wtyczce i wszystko będzie grało :) Przecież to tylko masa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam pytanko przeczytałem cały temat (było warto)tylko mam inny problem całkiem inny i nie na temat.Może wie ktoś z Was czy jak zmasuję pin 22 kostka zielona to zgaśnie mi komunikat o niesprawnym sterowniku ABS(mam wyjęty)ponieważ jest uwalony na amen (3 naprawy co kolejna to gorzej)a duży czerwony komunikat świeci się cały czas i nie widać temperatury i spalania.Dzięki i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmasuj i zobaczysz co się stanie :wink4: ... Najwyżej spalisz licznik :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jednak to nie warto ryzykować trzeba zbierać kasę na sterownik.Na forach wyczytałem,że w a6 ktoś tam robił coś takiego( podłączyłem masę do pinu 19 w niebieskiej kostce i czerwony wykrzyknik zniknął razem z kontrolką ABS , tylko została kontrolka ESP(zółty wykrzyknik w trójkącie owinięty)tylko w a4 b6 czy jest taka opcja? ale dzięki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej wywalić z kodowania licznika kontrolke hamólców????? powinna być chyba taka opcja :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego a na pewno nie prostym vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może ten kabelek z pinem na sprzedaż? Dzisiaj byłem w sklepie zamówić ale nigdzie w hurtowni na stanie nie mieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może ten kabelek z pinem na sprzedaż? Dzisiaj byłem w sklepie zamówić ale nigdzie w hurtowni na stanie nie mieli

..mam, jak coś pisz na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sklepie czy w ASO. Bo w ASO na pewno mają :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja zmasowałem pin dotyczący poziomu płynu spryskiwaczy jednak po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka się zaświeca. Tak jest codziennie- nie wiem co to może być. Może mi ktoś podać jak działa oryginalny czujnik poziomu płynu czy działa na zasadzie stycznika tzn że jak jest płyn to zwarcie styków a jak nie ma to przerwany obwód czy na zasadzie zmiany oporu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn zwiera do masy poprzez styki w czujniku. także prawidłowe zwarcie do masy powinno go wyłączyć na stałe i u wszystkich tak jest. Coś zwaliłeś. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma co zwalić. Chyba że pin nie łączy - dzisiaj jeszcze raz go wyciągnę i może coś poprawię. Tylko jest dziwne to że zapala się to podczas jazdy a nie jak samochód stoi, czy ta przerwa jest na wskutek drgań trudno mi określić.[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 12:42_________________________________________________Poprawiłem podpięcie do masy i jest ok! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Uruchomiłem pełnego Fis'a teraz biorę się za czujnik sprysków, i tu moje pytanie czy wystarczy sam czujnik, a czy potrzebny jest też pierścień uszczelniający czujnik (nr 7M0 919 382)

Niebieskiej kostce mam już pin pod 1 tylko nie mogę go wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...