Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

kazuyaet programowo sie nie da. Tylko masowanie albo podłączenie czujnika.

Masowanie jest proste ale warto kupić kabelek z pinem żeby było jeszcze łatwiej. Chociaż sprawdź bo niektórzy mieli pin w kostce.

Z tyłu za licznikiem jest duża śruba z masą tam możesz się wpiąć.

Błąd ze sprysków świeci cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko czy istnieje możliwość, ze w pierwszej kolejności kodowanie a pózniej manetka.

teoretycznie moze sie da ale po montazu i tak bedziesz musial podpiac sie interfejsem zeby skasowac bledy, przeprowadzic kalibracje czujnika skretu, itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dareq ja nic nie kalibrowałem. Skasowałem błędy i nic więcej się nie pojawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dareq ja nic nie kalibrowałem. Skasowałem błędy i nic więcej się nie pojawiło.

pewnie jezdziles na poczatku ze swiecacym sie ESP :naughty: ja zanim pojechalem skasowalem wszystkie bledy (skasowanie tego z ESP wymagalo wspomnianej kalibracji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Błędy skaowałem. ESP zgasiłem mocniejszym depnięciem na hamulec.

I tyle nic więcej sie nie pokazało wszystko jeździ jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchajcie tez nie ma w standardzie komputera, ale czy jesli nie mam komputera to znaczy ze wskaznika poziomu plynu spryskiwaczy tez musze nie miec??

Jak kupilem auto rok temu to z raz pokazala mi sie ikonka, ze mam malo plynu, tak mi sie przynajmniej wydaje :)

jutro zamierzam wlasnie zamontowac manetke i zastanawiam sie czy mam ten czujnik spryskow czy nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci sie nie chce wyciągać nadkola to najprościej sprawdzic to wypsykując cały płyn i jak się pokaże znaczy że jest. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko czy istnieje możliwość, ze w pierwszej kolejności kodowanie a pózniej manetka.

oczywiscie.

Mam takie pytanko czy istnieje możliwość, ze w pierwszej kolejności kodowanie a pózniej manetka.

teoretycznie moze sie da ale po montazu i tak bedziesz musial podpiac sie interfejsem zeby skasowac bledy, przeprowadzic kalibracje czujnika skretu, itd

Dareq ja nic nie kalibrowałem. Skasowałem błędy i nic więcej się nie pojawiło.

pewnie jezdziles na poczatku ze swiecacym sie ESP :naughty: ja zanim pojechalem skasowalem wszystkie bledy (skasowanie tego z ESP wymagalo wspomnianej kalibracji)

kalibracja ESP nastepuje automatycznie, po przejechaniu odcinka kilkuset metrow, skreceniu kol troche w lewo, prawo i przyhamowaniu.

wazne, zeby w czasie montazu FIS, przez caly czas byl odlaczony AKU. podlaczamy go dopiero po zakonczeniu wszystkich prac.

(wyjatkiem moga byc pojazdy z niektorymi silnikami benzynowymi, w ktorych wymagana jest adaptacja przepustnicy VAG-iem po odlaczeniu aku.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kalibracja ESP nastepuje automatycznie, po przejechaniu odcinka kilkuset metrow, skreceniu kol troche w lewo, prawo i przyhamowaniu.

wazne, zeby w czasie montazu FIS, przez caly czas byl odlaczony AKU. podlaczamy go dopiero po zakonczeniu wszystkich prac.

(wyjatkiem moga byc pojazdy z niektorymi silnikami benzynowymi, w ktorych wymagana jest adaptacja przepustnicy VAG-iem po odlaczeniu aku.)

ale VAG dziala bez aku? czy zeby uaktywnic juz FIS,a to trzeba podpiac aku?

to i tak wyjdzie w praniu, ale wole zapytac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pospinasz wszystko podłączasz aku i vaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez jestem juz po instalacji. Wszystko dziala, pieknie.

Oprocz standardowych bledow mialem jeszcze jeden:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortgerát T85 1310

Coding: 06976

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

00956 - Key 2

35-00 - -

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Nie dzialal mi pilot, gdyby ktos mial to samo to rozwiazanie problemu jest nastepujace:

wlozyc niedzialajacy kluczyk do stacyjki -> wlaczyc zaplon (nie zapalac silnika) -> wyjac kluczyk -> przycisnac dowolny przycisk w pilocie. Powinien zadzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile funkcji i jakich ma miec kolorowy pelny FIS z 2004 z dieslem ?

Albo prosciej -jak rozponac czy mam pelny fis czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wyświetla Ci spalanie średnie, masz kontrolę poziomu sprysków i spalonych żarówek to masz pełny FIS. To tak pokrótce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wyświetla Ci spalanie średnie, masz kontrolę poziomu sprysków i spalonych żarówek to masz pełny FIS. To tak pokrótce.

dzieki czyli mam pelny fis ale porownujac to z moim poprzednim samochodem to dosc ubogi ten fis :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego Ci w nim brakuje ?

musze sobie usiasc do auta zobaczyc jakie sa funkcje i ile ich jest a potem siade do audi i zrobie to samo.Szczeze mowiac to korzystalem tylko ze sredniego i chwilowego spalania ale juz na oko widze ze w audi jest mniej danych dostepnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz średnie spalania chilowe i średnie od skasowania do skasowania (pod 1 i 2), masz kontrole spalonych żarówek, klocków ham, poziomu płynu sprysków, kontrole prędkości (1,2), kontrole czasu jazdy (zaświeca się po 2 godzinach jazdy). Nie ma czasu jazdy. Poza tym ne wiem co w Fisach jeszcze jest w innych samochodach bo w toyocie i peugeocie mam podobne dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz średnie spalania chilowe i średnie od skasowania do skasowania (pod 1 i 2), masz kontrole spalonych żarówek, klocków ham, poziomu płynu sprysków, kontrole prędkości (1,2), kontrole czasu jazdy (zaświeca się po 2 godzinach jazdy). Nie ma czasu jazdy. Poza tym ne wiem co w Fisach jeszcze jest w innych samochodach bo w toyocie i peugeocie mam podobne dane.

no to juz wiem czego mi brakuje :thumbdown: stanalem na stacji zatankowalem wyzerowalem fisa i potem chcialem sprawdzic ile mi spalila paliwa od tego wyzerowania pod stacja no i nie ma nic takiego :wallbash: chyba ze o czyms nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli wyzerowałeś poziom 2 fisa no to już spalania nie sprawdzisz :no::chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...