Aydaho Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 na wstępnie - szukałem i czytałem 2 sprawy I - od jakiegoś czasu jak otworze drzwi na postoju ( silnik na biegu jałowym ) słysze jakiś dzwięk, jakby rezonująca puszka, dochodzący ze środkowej cześci układu wydechowego. W momencie gdy dodam lekko gazu silnik klekocze ładnie i jest OK a gdy tylko obroty wróca na 900 znowu sie tłucze pytanie - są w tej części jakieś wieszaki czy może to wina plecionki ?? II - coś cicho dzwoni w czasie przyspieszania w zakresie obr. 1600-1800 potem cisza. Dzwięk przypomina cichutkie dzwonienie jakbym miał luźne szklanki pod maską i występuje tylko gdy silnik złapie 90 C 2-masa chyba nie byłoby słychać w czasie jazdy ... może to jakieś łożysko ? thnx from the moutain :th:
adadur Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 na 99% to plecionka ale niepokoi mnie to że jeszcze przy 1600-1800 coś ci dzwoni upełnij się czy to aby z wydechu
taktuś Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 1600-1800 to taki zakres obrotów kiedy wszystko co źle umocowane drży i rezonuje pierwsze co ja bym zrobił to wjechałbym na kanał/podnośnik i dokładnie obejrzał brzuszek wystarczy że jeden wieszak nie trzyma- to może być przyczyna
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 te dzwieki na jalowym moga byc poczatkiem konca dwumasa lub plecionka.
Aydaho Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Opublikowano 5 Lutego 2008 no w sumie dopóki nie wjadę na kanał ciężko będzie określić ... ale wydaje mi się że właśnie plecionka gorzej jeżeli kat się skończył ... nawet na allegro ceny są ....... dzięki Panowie
Aydaho Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Opublikowano 6 Lutego 2008 kata zawsze mozna wyciąć... no właśnie :th:
Cayman Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 U mnie jest podobna sytuacja. Przy wolnych obrotach czuć intensywne drżenie wydechu (z tyłu). Jak się upewnić czy to plecionka czy dwumas bez wymiany? Ogólnie podczas jazdy trzymając nogę na pedale gazu czasem czuję "mrowienie". Sprzęgło łapie dość wysoko. Czy to już pora na wymianę sprzęgła i dwumasa?
Aydaho Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 U mnie jest podobna sytuacja. Przy wolnych obrotach czuć intensywne drżenie wydechu (z tyłu). Jak się upewnić czy to plecionka czy dwumas bez wymiany? Ogólnie podczas jazdy trzymając nogę na pedale gazu czasem czuję "mrowienie". Sprzęgło łapie dość wysoko. Czy to już pora na wymianę sprzęgła i dwumasa? jak z tyłu to sprawdz najpierw wieszaki na końcowym co do sprzęgła to masz tak jak ja - czyli do wymiany. Dwumas - jeżeli masz na luzie delikatne wibracje nadwozia i czasem telepie przy gaszeniu to też może być objaw wskazujący na 2-mas. ja pewnie wymienię komplet ale jeszcze nie teraz
Cayman Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Wieszaki sprawdziłem, wszystko trzyma się jak trzeba. Delikatne drżenie na wolnych obrotach jest, ale to chyba w większości diesli normalny objaw. Sprzęgło do wymiany ze względu na to że wysoko łapie? W A4 to chyba też standard?
Aydaho Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Sprzęgło do wymiany ze względu na to że wysoko łapie? W A4 to chyba też standard? ogólnie chyba w TDi to standard. Ale mój na zimnym poszarpuje przy zmianie biegów z 1 -> 2 podczas wysprzęglania. Polatam jeszcze z 10 kkm i wymieniam razem z 2masem i rozrządem
boberek Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 no to u mnie tez trzesie ale ja juz przestałem zwracac na to uwage bo to bez sensu w TDI zawsze cos bedzie drżec trząsc bo to jest traktor i traktory tak maja ;P
Cayman Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Mnie najbardziej drażni w tej chwili to drżenie wydechu...Może podniosę VAG-iem lekko wolne obroty ?
kuba111 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 U mnie buczy pomimo wymiany plecionki.Jak dodaję trochę gazu i obroty są ok 1000/min to rezonans jest taki że drży kierownica i widać to gołym okiem.Ręce opadają.Raz jak jadę to byczy tak jakby wydech odpadł za chwilę jest znacznie ciszej.Sprawdzę jeszcze kąt wrysku i dam znać czy coś pomogło.Pozdrawiam.
ted25 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Może podniosę VAG-iem lekko wolne obroty ? A da sie to latwo zrobic???
boberek Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 no chyba sie da łukasz niech sie wypowie bo ja tez bym soebie troche zrobił wieksze bo jak dodam delikatnie gazu to mniej telepie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się