Gik Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam. Auto źle przyśpiesza, często odcina moc, czasem całkiem znika, czasem jest ok. Obstawiam, że turbo szwankuje... pewnie czeka ją regeneracja lub może czyszczenie. Możecie fachowym okiem ocenić moje logi? I dać mi pewność, że wina leży po stronie turbiny? Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/gik_52605.html Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/gik_52606.html mam nadzieje, że to wystarczy do oceny stytuacji? Jeśli nie, proszę o wyrozumiałość
Piotrek98igo Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 spr czujnik n75 bo wariuje,prawdpodobnie wina jest po jego stronie,najlepiej podmien.
Gik Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 czujnik sprawdzony. Podmieniłem go i objaw trochę ustąpił... przerywa nadal, ale rzadziej i na krócej... Macie jeszcze jakieś pomysły? Bardzo by się przydały. Pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 masz jakies bledy w sterowniku? do spr jeszcze map sensor
Gik Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 575 to jedyny blad 00575 - Intake Manifold Pressure 08-00 - Control Limit Surpassed
Piotrek98igo Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 do spr weze cisnieniowe,zawor na turbinie
Gik Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 Kupiłem nowy czujnik N75 - było lepiej, auto odzyskało moc, ale nadal przerywało... skasowałem błędy... pojawiły sie w sumie 3, 2 od N75, 3ciego nie pamiętam... ale po usunięciu nastąpiła znaczna poprawa w komforcie jazdy. Ale nadal przerywa, tylko o wiele rzadziej i słabiej. 0 błędów na VAGu mimo przerywania. po jakimś czasie wyskoczył tryb awaryjny, auto całkowicie przestało jechać, odczytałem błąd i w końcu się pojawił nowy - 519, czujnik G71. Skasowałem błąd i auto jeździło jak wcześniej, czyli nadal czasem przerywało... żaden błąd się nie powtórzył. Dostałem się do G71 co łatwe nie było - jest po lewej stronie pod mocowaniem lampy. Odłączyłem go i pojawił się ten sam błąd 519... czyli zamawiam ten czujnik i powinno już być wszystko dobrze
Piotrek98igo Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 to jak juz wymienisz to zrob kontrolne logi a wczesniejsz jak spr to nie miales bledy przeplywki ?
Gik Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 na początku był tylko błąd 0575, po wymianie N75 znikł... ale raz na chwile ukazał się 0519... dzięki temu złapałem trop prowadzący do G71... który już jest wymieniony na nówke i nareszcie autko śmiga jak szalone
Piotrek98igo Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 no to fajnie,a juz chciales regenerowac turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się