jack_top Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Panowie, gdzie kupić dolną obudowę kierownicy pod montaż tempomatu dla a4 b8 avant 2008 dla vin WAUZZZ8K19A099181 ? Niestety nie mam dostępu do etki, nie chciałbym też się pomylić kupując w ciemno, a poza tym kompletnie nie wiem gdzie ją znaleźć. Tymczasem ponoć tylko tej obudowy brakuje mojemu fachowcowi do zamontowania tego gadżetu. Dzięki za pomoc.
wrclaguna Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Panowie, gdzie kupić dolną obudowę kierownicy pod montaż tempomatu dla a4 b8 avant 2008 dla vin WAUZZZ8K19A099181 ? Niestety nie mam dostępu do etki, nie chciałbym też się pomylić kupując w ciemno, a poza tym kompletnie nie wiem gdzie ją znaleźć. Tymczasem ponoć tylko tej obudowy brakuje mojemu fachowcowi do zamontowania tego gadżetu. Dzięki za pomoc. Albo kupujesz uzywke na ALLEGRO 100-120 PLN lub ASO 160 PLN W pierwszym poście masz numery samej obudowy .
jack_top Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Dzięki za pomoc... ale mam jeszcze jedną kwestię. Na pierwszej stronie jest info o dwóch rodzajach dolnej obudowy: "- 8K0 953 512 A obudowa dolna pod tempomat koszt 150 PLN dla koloru 1DH , 1GH - 8K0 953 512 E obudowa dolna pod tempomat koszt 150 PLN dla koloru 1DH ( po 2008 roku ) , 1GK , 6PS" Czy po VIN da się ustalić o którą obudowę i kolor chodzi? Czy górna, dotychczasowa obudowa nie wymaga na 100% wymiany przy operacji dołożenia tempomatu? Dzięki.
wrclaguna Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Po VIN bez problemu ustalą ci w ASO .
jack_top Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Po VIN bez problemu ustalą ci w ASO . No ok, ale jeśli mam możliwość znalezienia jej na allegro to potrzebuję numeru zanim zgłoszę się do ASO po zakup nowej części...
wrclaguna Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Na kazdym plastiku masz numer i kolor częsci , sprawdz to u siebie .
jack_top Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Na kazdym plastiku masz numer i kolor częsci , sprawdz to u siebie . Ooo, i to już przydatna porada :-) Dzięki! A co do pytania dotyczącego tego "czy górna, dotychczasowa obudowa nie wymaga na 100% wymiany przy operacji dołożenia tempomatu?" mógłbyś mi pomóc?
wrclaguna Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Góra zostaje ,zmieniasz tylko dół
jack_top Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Na kazdym plastiku masz numer i kolor częsci , sprawdz to u siebie . Poszedłem, zrobiłem zdjęcie (http://images.tinypic.pl/i/00403/ft9s6cupe7q4.jpg), ale na sfotografowanej części nie ma żadnego oznaczenia kolorów o których mowa przy symbolach opisujących obudowę kierownicy pod tempomat... Chyba że jest to YX1, co powoduje że dalej nie wiem o którą obudowę chodzi :-(
wrclaguna Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 A jaki masz orientacyjnie kolor ?
jack_top Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 A jaki masz orientacyjnie kolor ? Orientacyjnie to taki jak na pionowych słupkach na tym zdjęciu http://images.tinypic.pl/i/00403/3cphqpo5jzik.jpg Szary znaczy :-)
wrclaguna Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Wg ETKI to albo 4PK albo szary 1CT
jack_top Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Wg ETKI to albo 4PK albo szary 1CT OK, no to mamy dwa modele obudowy i tylko dla wskazanych wcześniej kolorów - 8K0 953 512 A dla koloru 1DH , 1GH - 8K0 953 512 E dla koloru 1DH ( po 2008 roku ) , 1GK , 6PS Nie ma ani 4PK ani 1CT... Czy któryś z ww. modeli pasuje do obu kolorów? Jeśli tak to rozwiąże to sprawę. Chyba że jednak po VIN podanym wcześniej łatwiej da się znaleźć właściwy nr części?!? Okazuje się że to 8K0 953 512 D :-) przynajmniej tak mówi ASO... dzięki wrclaguna za pomoc.
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ze swojej strony polecam mały pilniczek. Jak się przyłożysz to nie odróżnisz od oryginału. I nic nie płacisz.
jack_top Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ze swojej strony polecam mały pilniczek. Jak się przyłożysz to nie odróżnisz od oryginału. I nic nie płacisz. Pewnie racja, gdyby nie to że mechanik w Słupsku a ja w Wwie... No i to on ma za tą zamianę zapłacić :-) A czy kolega wrclaguna to zajmuje się robieniem modów które opisuje na forum? Czy to tylko hobbystycznie? Bo z chęcią oddał bym mój samochód w tak zdolne ręce do dokonania kilku zmian...
wrclaguna Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 A co chcesz zrobić ? Pisz na PW
adaxus Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Koledzy, robiłem dokładkę tempomatu w S4 i nie rozumiem troche ostatniego zdania z tego tutoriala z pierwszej strony: "Na koniec musimy odwiedzić przy okazji ASO celem przypisania naszego kodowania do VIN autka !!!!!!!!!!! Podaje kod jaki muszą diagnosci wpisać przy połaczeniu SVM 050 050 " Skoro autor podał ten kod, to podejrzewam, że jakoś powinienem dać rade go wklepać gdzieś ? A co jeśli tego kodu nie wpisze ? Na chwilę obecną tempomat mi działa, ale po wymianie wywaliło kilka błędów np. : sterownik aktywnego wspomagania kierownicy, sterownik napędu na wszystkie koła... Na fisie wywala kontrolkę ciśnienia w oponach, ikonkę napędu na wszystkie koła i ikonkę kierownicy. Nie wiem czy to wina dołożenia tych manetek, czy przyczyna leży gdzieś indziej ?
wrclaguna Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 Koledzy, robiłem dokładkę tempomatu w S4 i nie rozumiem troche ostatniego zdania z tego tutoriala z pierwszej strony:"Na koniec musimy odwiedzić przy okazji ASO celem przypisania naszego kodowania do VIN autka !!!!!!!!!!! Podaje kod jaki muszą diagnosci wpisać przy połaczeniu SVM 050 050 " Skoro autor podał ten kod, to podejrzewam, że jakoś powinienem dać rade go wklepać gdzieś ? A co jeśli tego kodu nie wpisze ? Na chwilę obecną tempomat mi działa, ale po wymianie wywaliło kilka błędów np. : sterownik aktywnego wspomagania kierownicy, sterownik napędu na wszystkie koła... Na fisie wywala kontrolkę ciśnienia w oponach, ikonkę napędu na wszystkie koła i ikonkę kierownicy. Nie wiem czy to wina dołożenia tych manetek, czy przyczyna leży gdzieś indziej ? Chodzi o to aby przypisać tempomat do twojego nr VIN auta , dodatkowo wtedy zmieni sie kod PR w wyposazeniu . Robi sie to tylko w ASO ON LINE . Jesli chodzi błedy jakie wystapiły podczas montazu tempomatu wnioskuje ,ze został złe zakodowany MODUŁ KIEROWNICZY 16 . Wymieniałes też tasme ?
darecy Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Jak zmieniałeś/ nie zmieniałeś taśmy to sprawdź literkę z pierwszej strony wątku
Świetlikx Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Witam, jestem zainteresowany założeniem tempomatu. Chciałbym aby podjął się tej usługi ktoś z odpowiednią wiedzą. Możecie kogoś polecić? Może w okolicy Warszawy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się