Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu w A4 B8 2007-2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,

jestem zainteresowany założeniem tempomatu. Chciałbym aby podjął się tej usługi ktoś z odpowiednią wiedzą.

Możecie kogoś polecić? Może w okolicy Warszawy?

A jakie masz auto ? sedan , kombi ?

Opublikowano

W jakim przypadku nie trzeba wymieniać taśmy ? Mam avanta z kolorowym Fisem i multifunkcją brak tylko tempomatu. Wystarczy sama manetka czy taśma też do wymiany ?

Opublikowano

W pierwszym poscie masz napisane jaka tasma i co obsługuje :wink:

Jesli nie posiadasz tempomatu a tasma obsługuje CCS to wystarczy wymienić same manetki

Opublikowano

Wychodzi na to że mam ten. KOSTAL 8K0 953 568 F : FIS , obsługuje Tempomat , obsługuje Multifunkcje , nie obsługuje ACC (aktywny tempomat RADAR) czyli sama manetka do zmiany ? Grześ wiem że masz jakieś graty do tego masz taka manetkę ? :naughty:

Opublikowano
Wychodzi na to że mam ten. KOSTAL 8K0 953 568 F : FIS , obsługuje Tempomat , obsługuje Multifunkcje , nie obsługuje ACC (aktywny tempomat RADAR) czyli sama manetka do zmiany ? Grześ wiem że masz jakieś graty do tego masz taka manetkę ? :naughty:

Wzorowy uczeń :grin: Samych manetek nie mam .

Opublikowano

No nic będę szukał na allegro :grin:

Opublikowano

będę instalował CCS do Sedana A4/B8/2011 (FIS/Multi) czy kupując manetki dodatkowo z ACC (8K0953502BE manetki + 8K0953568G/M taśma) odpalę CCS na wstępie a kiedyś ewentualnie ACC? z forum dowiedziałem się ze przy aktywacji ACC funkcję CCS należy wyłączyć gdyż ACC w pełni przejmuje to zadanie?

wg ETKI powinno być OK, może ktoś potwierdzić:decayed:

Opublikowano
będę instalował CCS do Sedana A4/B8/2011 (FIS/Multi) czy kupując manetki dodatkowo z ACC (8K0953502BE manetki + 8K0953568G/M taśma) odpalę CCS na wstępie a kiedyś ewentualnie ACC? z forum dowiedziałem się ze przy aktywacji ACC funkcję CCS należy wyłączyć gdyż ACC w pełni przejmuje to zadanie?

wg ETKI powinno być OK, może ktoś potwierdzić:decayed:

Odpalisz bez problemu, tylko przełącznik zwiększający i zmniejszający dystans nie będzie działał:wink:

Opublikowano

A ja mam taki problem jak sprawdzałem vin w aso to babka powiedziała mi ze mam funkcje acc ale jak doszedłem co to jest dokładnie okazało się ze nie mam tego radaru i regulacji tam gdzie jest tempomat i pytanie czy może to być przygotowane pod montaż acc czy się babka pomyliła z czymś innym

Opublikowano

witam panowie

czeka mnie kolejna modyfikacja tylko chciałem jeszcze przed rozebraniem wszystko dokładnie potwierdzić

a wiec tak mam manetki tylko co się okazało do avanta a mam sedana czy jest w tym jakiś kolosalny problem ?

wiem ze chodzi tu o samą wycieraczkę ale przecież mogę jej nie używać chyba że idą za tym jakieś błędy

czy jest możliwość założenia tych manetek numer 8K0953502BK ewidentnie avant jak w opisie

proszę o pomoc

Opublikowano

Będzie bład :wink: albo przełóż manetke od FIS

Opublikowano

chodzi ci o starą manetkę żebym ją przełożył na nową

tak?

---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ----------

no i oczywiście ostatnie pytanie rozumiem ze jeżeli nie będę ruszał taśmy to nie pojawi mi się CP

Opublikowano

a jak przełożę tą manetkę to nie będzie żadnego błędu rozumiem ?

---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ----------

czy jak zdejmę klemy z baterii to będę potrzebował później kodu do radia

Opublikowano

Nie dołączaj baterii na długo. U mnie po kilku godzinach (6/8) włączyła sie ochrona jednostki mmi :(

Ale nie wiem czy był to problem aku czy czegoś innego...

Opublikowano
będę instalował CCS do Sedana A4/B8/2011 (FIS/Multi) czy kupując manetki dodatkowo z ACC (8K0953502BE manetki + 8K0953568G/M taśma) odpalę CCS na wstępie a kiedyś ewentualnie ACC? z forum dowiedziałem się ze przy aktywacji ACC funkcję CCS należy wyłączyć gdyż ACC w pełni przejmuje to zadanie?

wg ETKI powinno być OK, może ktoś potwierdzić:decayed:

Odpalisz bez problemu, tylko przełącznik zwiększający i zmniejszający dystans nie będzie działał:wink:

CCS odpalony i przetestowany. Była również zmiana taśmy i kalibracja. Pozostaje tylko jeden błąd w 16 – Steering Wheel, Czy to efekt CP? Czyli wizyta w ASO?

Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb

Part No SW: 8K0 953 568 G HW: 8K0 953 568 G

Component: Lenks.Modul H16 0014

Revision: -------- Serial number: 90304JA8000N8

Coding: 000006

Shop #: WSC 06325 123 12345

VCID: 3E794F5CA96CAAE

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 125

Opublikowano

Sprawdź kodowania, masz złe kodowania lub adaptacje w module kierownicy.

Opublikowano
Sprawdź kodowania, masz złe kodowania lub adaptacje w module kierownicy.

sprawdzałem kilka razy, wszystko wygląda OK; w 16-Steering wheel nie ma dużo możliwości tylko zmiany ostatniego byte'u. Wcześniej było 00 00 02 (FIS), teraz 00 00 06 (FIS+CCS / zaznaczone Bit 1 i Bit 2).

Posprawdzam raz jeszcze, z jazdy testowej CCS działa jak powinien i wszystkie inne funkcje też.

Opublikowano

Inne sterowniki rownież mce, moduł komfortu, zegary, gateway, z pamięci Ci nie powiem. Być może nie zakodowałeś innych sterowników...

Warto zobaczyć tez adaptacje ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...